Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hoihoi!

Nou Mitsj, das behoorlijk jammer allemaal! De woningbouw kan inderdaad lekker tegenwerken. Moeten jullie ook punten verzamelen? Per maand krijg je dan zoveel punten en kan je een huis sparen (je kan dan met je punten een optie nemen, want meestal zijn er nog 15 die reageren met nog veeeel meer punten).   Hopen dat het voor jullie niet zo werkt!!
Concert at Sea, gaaf hoor! Das bij mij om de hoek, ahha! Ben afgelopen jaren geweest en nu jaartje niet. Maaruh, veel plezier want het is echt super gezellig altijd!
Ohja, zou misschien gewoon eens naar de h.a. gaan om te vragen of je met 1 bal minder vruchtbaar bent. Het is denk ik voor hem ook lastig te bedenken of jullie écht verminderd vruchtbaar zijn, omdat je afgelopen jaar niet heel bewust hebt geklust. En das de komende tijd waarschijnlijk ook niet echt mogelijk...Hmmz....Informeren kan je altijd natuurlijk. En als jullie een eigen huisje hebben gewoon wat regelmatiger klussen!?

Bloemetje, spannend altijd, het wachten?! Denk dat je van elk prikje en pijntje je weer bewust wordt van wat  zich misschien in je lichaam afspeelt.
Heb vandaag denk ik mn eisprong (gehad)!!! Had gisterenavond ineens zo'n ongikrampen, duurde wel paar uur zo met vlagen.  Afgelopen dagen ook wat meer nattigheid ;-) Was klein beetje bang dat het ook echt een ongi was. Maar geen duiveltjes te zien! Dus denk dat  mn ei  vandaag plaatsvindt. Komt in principe wel uit, hebben voor t laatst zaterdagnacht geklust. Kan wel toch!? Dat zou tussen de 24-36 uur zijn. Alle kans lijkt me. Ben verder rustig en relaxed, maar stiekem ook wel een beetje aan het letten op lichamelijke dingetjes. Foei, moet ik niet doen, haha!

x

hoi,

druifje, op elk pijntje en dergelijke letten moet je inderdaad niet doen.
je maakt jezelf zo gek, heb ik bij mezelf gemerkt, haha.
nu probeer ik er minder aan te denken, ook al is dat erg moeilijk hoor.
misschien vandaag ook nog klussen?

liefs

Ik sluit me bij bloemetje aan.
Ook ik had allerlei klachten de afgelopen twee weken (nu nog) vandaag getest en helaas Negatief.     Dacht dit keer zo dat ik echt zwanger zou zijn door al mijn klachten, maar niet dus !
Natuurlijk is de teleurstelling erg groot, maar nu helemaal omdat je er dan eigenlijk al wat van uit gaat en nog meer hoopt..

Volgende ronde volgende kansen zeg ik maar...

Zou idd vanavond nog een keer extra klussen hiih ;)   Succes haha

Hè MaikeSanne, das echt jammer. Je kan jezelf dus echt behoorlijk voor de gek houden inderdaad.
Volgende maand weer proberen dan maar.
Ik probeer niet te veel op pijntjes  te letten, maar tis wel moeilijk hoor! Toch maar beter van niet!

Vanavond klussen, tja hoop dat dat lukt. Vriend is aan t werk en geen idee hoe laat hij klaar is. Kan 10 uur zijn, maar ook 12 uur (en dan slaap ik al!!).  Morgen gaat ie voor zijn werk een nachtje ergens anders slapen, dus liefst wil ik wel een voorraadje, hahahah!
Mn vriend is niet zo van het per se klussen omdat ik  vruchtbaar ben (dat hadden we ook eigenlijk zo afgesproken. Komt het uit dan is het goed, anders niet geforceerd), dus ik ga maar niks zeggen en hopen dat ik m een beetje kan verleiden. Misschien heeft ie het wel door hoor, maar kan altijd zeggen dat ik nog even een 'afscheidsfeestje' wil omdat ie de voglende nacht niet thuis is..hahahah ben benieuwd!

xxx

quote: MaikeSanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-06-2008 20:29:59'));

Ik sluit me bij bloemetje aan.
Ook ik had allerlei klachten de afgelopen twee weken (nu nog) vandaag getest en helaas Negatief.     Dacht dit keer zo dat ik echt zwanger zou zijn door al mijn klachten, maar niet dus !
Natuurlijk is de teleurstelling erg groot, maar nu helemaal omdat je er dan eigenlijk al wat van uit gaat en nog meer hoopt..

Volgende ronde volgende kansen zeg ik maar...

Zou idd vanavond nog een keer extra klussen hiih ;)   Succes haha

Nee idd, dat hadden wij ook afgesproken om niet "verplicht" te moeten klussen
Ik had zoiets van het moet wel prettig blijven
Maar wat ik niet verwacht had van manlief, maar wat wel gebeurde is dat hij soms aanstalten maakte en ik geen zin had en dan zei hij heel lief... ja maar misschien is dit onze kans.. haha en dan kan je wel raden dat ik daarin mee ging hiihh..

Misschie ga ik aankomende maand ovulatietesten gbruiken..
In welke rnde zat jij ook alweer??

Hoihoi!

MaikeSanne, wat vervelend dat je nega hebt getest! Wij waren best in de veronderstelling dat je miss zwanger zou zijn.. Getsie meis! Je lichaam kan je zo voor de gek houden he, ik ken dat! Nouja, hopen dat de RD's snel komen dan kun je verder! Het schijnt zo te zijn dat als je er heel veel aan denkt enzo, da de RD's dan op zich laten wachten. Maar nu je nega hebt getest, zullen ze vast snel komen

@ Bloemetje: Leuk da je daar ook al eens geweest bent! Ik kom van de andere kant van Nederland dus moet zeker 2.5 uur rijden, als er geen 1 file zou staan enzo.. Dus wordt een flinke rit hihi.. Maar ik ben weg van Krezip, en Blof daar is mn mannetje gek op, dus we hebben er heel erg veel zin in!
Ik heb op internet ook al rondgekeken of je dan verminderd vruchtbaar bent, maar er staat meestal dat je dan wel vruchtbaar bent. Maar soms ook tegenstrijdige berichten. Dus we wachten nog even af, klussen deze maand nog ff flink en als we dan weer een huisje hebben samen dan gaan we naar de HA. Mijn vriend ziet het niet echt zitten, hij vind dat toch niet iets wat je zomaar op tafel gooit maar je schijnt er ook makkelijker kanker te krijgen als je bal op de verkeerde plek zit dus ik wil dat hij  sowieso naar de HA gaat. Maar dat doen we zodra we weer een huisje hebben!
Dit weekend nog eventjes genieten, en dan maar stevig inpakken! De 19e gaan we verhuizen, dus moet nou wel ff wat gaan doen haha..

Nou maar vlug weer aan het werk.. Hihi..

Groetjes!

Hallo allemaal!

Ik ben een meisje van 23 en heb een hele grote kinderwens.
Ik was op internet aan het zoeken op jong moeder worden en kwam toen hier terrecht.
Wat een leuk forum zeg!

Ik zal even wat over mezelf vertellen:
Zoals ik dus zei ben ik 23 jaar.
Ik heb nu sinds 1,5jr een vriend van 24jr.
Ik werk 36u als groepsleidster op een kinderdagverblijf, en ook mijn vriend heeft een goede baan.
Sinds December wonen we samen in een mooi koophuis.
Onze situatie is dus ideaal. Financieel redden we het allemaal goed.

We hebben het al vaak over kinderen gehad en allebij is onze kinderwens groot.
Nu hebben we besloten om er echt voor te gaan. 7juli heb ik een afspraak bij de HA om mijn mirena spiraal eruit te laten halen.. vanaf dan kan het knutselen dus beginnen :).

Wel heb ik nog heel vaak twijfels..
Is het niet te snel..
Zal ik het wel aankunnen..
Hoe zal iedereen erop reageren..

Maar ik denk dat die twijfels er allemaal bijhoren..

Nja igg ik zal vanaf nu hier regelmatig langskomen enzo :)

Groetjes

hoi

druifje,
nog 'afscheidsfeestje' kunnen houden?

maaike sanne,
ook hier willen we niet te bewust gaan klussen.
het moet toch ook beetje vanzelf gaan he. maar we proberen wel onze kansen beetje te benutten.

mitsj,
ja, als het ook die andere reden heeft, is het inderdaad goed als hij keer naar ha zou gaan.
gewoon even goed laten chekken, en dan weet je ook meteen meer over zwanger worden.
het is ook wel moeilijk hoor, om zulke dingen bij ha na te laten kijken. maar ja, ook wel weer belangrijk.
druk inpakken, pff een rotwerk he?

leniemienie,
die twijfels zijn normaal hoor, hier zitten we in derde ronde, en af en toe denk ik nog eens, kunnen we het wel aan, wat gaan anderen denken.
maar als je wens groot is, en je bent er zeker van dat dit is wat jullie willen, ervoor gaan meid, en zoals je kan zien, er zijn toch een hoop jonge meiden die graag moeder willen worden.
ik hoop dat je het snel bent.

liefs. x

Terug
Bovenaan