Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hey allemaal

ben er weer eens, mijn internet lag eraf dus vandaar...
ik ben vorige week ongesteld geworden(althans daar ging ik vanuit) was weer bruin verlies maar wel erg veel pijn in mijn buik.Na 2 dagen was het al weer over.
Gisteren stond ik echter onder de douche en ik dacht wat zie ik nou, zie ik dat er 'melk achtige vloeistof' uit mijn borsten kwam.Ik dacht huh hoe kan dít nou weer...
Nu nog steeds als je erop duwt,druk of knijpt komt er 'melk' uit...
Heel vreemd, zwangerschapstest geeft negatief aan...
Ik dacht kan wel eens heel goed afscheiding uit mijn borsten zijn, komt ook wel eens voor maar dat houdt niet zolang aan en gaat eigenlik heel snel weg.
Heeft iemand hier ervaring mee?

liefs Christina

hoi christina,
wanneer is/was je nod?
het zou best kunnen, en dat je dan te vroeg hebt getest. maar ja, wil je geen valse hoop geven.
als je weet wanneer je nod was, dan is het makkelijker te berekenen.

en verder alles goed met je?

liefs.

he bloemetje,druifje en de rest natuurlijk.

Heb even niets laten horen. De ontsteking van mijn man is nog niet weg en heb dus voor hem gezorgd.
je weet wel hoe mannen zijn als ze ziek zijn haha. Erg druk dus hier. Hij heeft nu wel een antibiotica kuur. sinds een paar dagen gaat het weer goed met hem. weet iemand of de kuur invloed heeft op de kwaliteit van het sperma? Anders schat ik onze kansen klein in voor deze maand. Ik heb niet echt meer gelezen wat jullie hebben meegemaakt. bloemetje en druifje wanneer zijn jullie nod's. Voor mij is deze week ''de week'' om te klussen. Mijn man ziet het wel zitten en kan niet wachten ondanks zijn ontsteking. ik denk zelf dat het beter is om te wachten tot hij echt beter is. dan maken we zowieso meer kans denk ik.

liefs,

madelief,

balen dat je man ziek is, maar gelukkig gaat het weer wat beter.
deze week is ook klusweek hier. heb 9/10juli mijn nod.
vind het ook erg spannend hoor. hihi.

ik weet niet of antibiotica invloed heeft. maar oefenen kan nooit kwaad.als hij er graag voor wil gaan. veel plezier zou ik zeggen.

liefs

hey,

T is een tijdje geleden maar heb dan ook niet zo veel te melden. Kan weer elk moment de rd;tjes krijgen en voel me ook ongi. T zal wel weer niets worden dus op naar ronde 3!

gr an

Haai iedereen!

@ MaikeSanne: Ik zit in ronde 2. We hebben eind mei een onofficiele eerste ronde gehad. Hadden het er toen nog niet over gehad om aan kinderen te beginnen en letten altijd wel op, maar toevallig die maand even niet (en  ben al heel lang van de pil af).  Tja, dat was wel even spannend en het bood mij de kans om er met vriendlief over te praten. Ik werd toen ongesteld en vervolgens wilde dat niet stoppen. Kuurtje gehad van de h.a. en nu dus weer in de 2e ronde (1 ronde overgeslagen dus). NOD geen idee (door die kuur) en wil ik ook niet weten of uitrekenen omdat ik me dan te druk ga maken vrees ik. Ik gok ergens rond half juli. Als ik rond die datum kom en ik word niet ongesteld...dan kijk ik op mn kalender, haha! Of ik moet het al gemerkt hebben aan mn lichaam natuurlijk.

@ Ieniemienie: Hoi!! Welkom hier! Leuk dat je mee komt schrijven. Wordt gezellig zo!
Zo te lezen heb je het ook dik voor elkaar thuis. Als het voor jullie beiden goed voelt om een kindje te krijgen dan moet je je vooral niet tegen laten houden door eventuele reacties van anderen hoor! Het is jullie leven en jullie kunnen samen het beste weten wat jullie gevoel is. Ik vind 23 helemaal niet té jong om aan kinderen te beginnen. Ik ben zelf ook 23, misschien scheelt dat wel! Maar als je volwassen genoeg bent (en wat is volwassen?!) om een kindje op te voeden en je kan het een schoon, veilig thuis geven dan lijkt me dat al een hele grote stap. Twijfels horen erbij, maar die ebben vanzelf ook wel grotendeels weg. Tenminste, dat is mijn ervaring. Ik had de avond dat voor ons de beslissing viel echt een gemengd gevoel. Doen we hier wel goed aan? Kan het allemaal financieel? Drijf ik niet teveel mn zin door zonder ergens rekening mee te houden? Maar dat was na een nachtje slapen wel over hoor. En ander slaap je er 2 nachtjes over, of 3 of....

@ Bloemetje: Jaaaa, ik heb een afscheidsfeestje kunnen houden en een cadeautje gekregen ook nog   Hihihihi! Dus was wel in mn nopjes. Moest er ook echt geen moeite voor doen hoor!! Paar kusjes hier en daar en t was al voor mekaar, haha!

@ Christina: Wat gek zeg, zo'n rare menstruatie en die vloeistof uit je borsten. Toch een hormonenkwestie denk ik. Maar zeker wel iets om in de gaten te houden. Zou er zelf wel van schrikken eerlijk gezegd. Misschien kan je de h.a.assistente even om raad vragen!? Hoef je msischien niet meteen op consult te komen?! Zou het verhaal gewoon even doen! Dan is het ook uit jouw hoofd...Ben erg benieuwd wat het is, wil je dat laten weten als je erachter bent?

@ Madelief:  Pfff zieke mannen...ik weet waar je over praat! Die kunnen behoorlijk zielig zijn he! En wij vrouwen maar zorgen! Hoewel, vind ik ook niet altijd erg hoor!

@ An: Gewoon afwachten meid!! We horen het wel!

Zo, genoeg getypt!

Dikke kus,
Druifje

hoi,

druifje, hihi, fijn dat je je afscheidsfeestje hebt gehad. hihi, en nog cadeautje ook.
hihi, leuk hoor.

hier gaan we vanavond feestje houden, haha. leuk he? die feestjes, en je hoeft er niet eens jarig voor te zijn.

liefs.

Heej!!

Hoe was je feestje? Heb je het gezellig gehad, haha  ?!
Ik heb nu een blaasontsteking...lekker dan..... :-( Merkte het gisterenavond al en toen dacht ik: Ohjee, dat wordt een hele erge nacht (en nog in mn eentje ook!). Maar het viel mee. Straks even om medicijnen; heb mn bakje al langsgebracht. Hoop niet dat die effect hebben op evt. zwangerschap. Weet nog helemaal niet of ik zwanger ben, maar wil liever niet iets dat schadelijk kan zijn ofzo. Je weet t nooit!

Nou, ga nog ff plassen hahahah!

x Druifje

Terug
Bovenaan