Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hey Druifje

Ik ben gisteren naar de dokter geweest!
Ze begon indd over hormonen die mij voor de gek houden.
Er is bloed geprikt voor Prolactine en HCG
daarna ga ik zowieso naar gyeneacoloog

ik ben ook beniewd.
Is toch vervelend steeds die onduidelijkheid

xx

Hee Christina!

Goed dat je naar de arts bent geweest!
En natuurlijk helemaal fijn dat er nu naar gekeken wordt. Wat is Prolactine?
HCG is het zwangerschapshormoon hè!? Wat denk je zelf? Misschien ben je wel zwanger!! Hoe is de situatie nu bij jou met je vriend?

groetjes,
Druifje

hoi,

christina.
goed dat je naar dokter bent geweest.
ik heb dezelfde vraag als bloemetje. hcg is zwangerschapshormoon, maar wat is dat andere?

druifje,
haha, feestje was super hoor. haha.
en ik had deze keer hetzelfde als jou, zaadjes bleven binnen, nou ja, klein beetje kwam terug, maar bijna niets haha. vandaag wel eisprong denk ik.
had vanmorgen van dat slijm, en nu heb ik af en toe beste steken in mn buik, 10 cm onder navel, maar is met tijden, af en toe steekjes, dus ik denk dat ik vriendlief vanavond ook maar ff ga verleiden, hihi.

liefs.

Erover praten .. maar ergens wil ik gewoon merken dat hij het net zo graag wil als ik en als ik diegene ben die er telkens over loopt te zeuren dan voel ik me daar niet zo geweldig bij.
Maar goed ik heb voor mezelf een deadline vooropgesteld en ik zie wel hoe het loopt.   Valt momenteel toch weinig aan te veranderen
Gelukkig - ahum - verdrink ik zowat in het werk momenteel en dus rest er me weinig tijd om na te denken
Ondertussen lees ik wel al jullie spannende verhalen

Hoi hoii

Cristina.. ook ik vraag me af wat het andere dan is.. en wanneer krijg je de uitslag?

Hier zijn de rd'tjes vannacht gekomen, na 45 dagen !
Wist het natuurlijk al, want had afgelopen maandag negatief getest maar toch...
Leuk is het nooit...
Ach.. we gaan op naar de derde ronde.. ze zeggen toch altijd 3x is scheepsrecht??
hihih... Mn zus en ik hebben vaak alles t zelfde.. en bij haar was t in derde ronde raak.. dus wie weet?? hihih
Ga deze maand ovu testen gebruiken om te kijen of ik een eisprong heb en wanneer ong..

Wie tempt er op t moment??? En hoe temp je dan? Onder je oksel??

Nou ff korte reactie, want zal snel de was buiten hangen en dan aan het werk..
Kom snel langer kletsen !

Liefs Maike sanne

Hoihoi :)

Rayne, erover praten klinkt inderdaad wel erg makkelijk. Maar denk wel dat het het beste is om duidelijkheid te krijgen/ houden. Toevallig schrijf je nu hetzelfde als wat ik gisteren tegen mn vriend zei: dat ik het idee heb dat ik een zeur ben als ik telkens aangeef dat ik aan de motivatie van mn vriend twijfel. Hij gaf als antwoord dat het voor mij ook maar gissen is, omdat ie uit zichzelf niks zegt (dus dat ie wel begrijpt dat ik erover twijfel of naar vraag).  Ik denk echt dat dat bij heel veel mannen hetzelfde is hoor (toch meiden???). Afhankelijk van hoe je vriend is zou je misschien eens tegen hem kunnen zeggen dat je jezelf een zeur vind, maar dat je wel graag zeker wil weten of hij net zo graag als jij een kindje wilt. Denk je dat het zou werken??

Maike, balen he die duivels. Je moet er weer ff doorheen en met frisse moed opnieuw aan de klus strakkies. Grappig dat jij en je zus veel hetzelfde hebben. Soms is dat bijna geen toeval meer, denk ik wel eens. Wie weet ook volgende maand zwanger, zou natuurlijk helemaaaal geweldig zijn!! En ook wel apart zo met je zus.

Hier is blaasontsteking "voorbij". Heb er niet echt last meer van, maar moet de kuur afmaken. Gelukkig staat in de bijsluiter van de medicijnen  dat het nergens schadelijk voor is, dus dat was wel een opluchting hihi!
Ga nu ff koken en douchen!

Liefs Druifje

hoi dames.
het topic even omhoog halen hoor,
hoe gaat het met jullie?
hier goed hoor,

liefs

hoi allemaal!

Ik ben Lisette en 23 jaar oud.
Samen met mijn vriend besloten dat ik ga stoppen met de pil.erg spannend allemaal...
Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat komen....en hoe het allemaal werkt(eisprong dag nod etc etc.

gr Lisette

Terug
Bovenaan