Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Heyhey!

Welkom Lisette!
Hier weer eens een berichtje van mij.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Met mij wel goed hoor..
Nog ruim een week en mn mirena gaat eruit :D!
Spannend haha...!

Ik lees hier dat mensen die gestopt zijn met de pil, dat ze eerst een maandje hun cyclus op gang laten komen voor het serieuze kluswerk kan beginnen.. dat dit beter is..
Weet iemand of dat ook het geval is bij het spiraaltje? Om eerst mn eigen cyclus weer opgang te laten komen voor het echt kluswerk gaat beginnen?

Ook vroeg ik me af met wie in je omgeving jullie het allemaal bespreken.. je kinderwens.
Ikzelf heb het er verder met niemand over.. Alleen mn vriend en ik zelf..
We willen pas mensen op de hoogte stellen als ik in de veilige zone van de zwangerschap zit.. dus rond de 10 weken.

Hoe doen jullie dit? Hebben jullie het erover met ouders, vriendinnen of collega's?
Of houden jullie het voor jezelf?

Liefs Ieniemienie

Wij vinden het zelf er prettig om er over te praten,maar lang niet met iedereen hoor.
Onze ouders weten het,zus en mijn beste vriendin.

En die vinden het allemaal geweldig!
Maar ik denk wel als het eenmaal zo is dat ik er mee wacht met vertellen tot na 3 maanden(denk ik)

gr lisette

Mijn vriend ik en hebben er bewust voor gekozen om het voor ons zelf te houden.
Alleen mijn beste vriendin weet het.   Dit omdat wij beide een giga rot periode hebben gehad (zij is een paar jaar terug haar vriend verloren aan een ongeluk) en we giga steun aan elkaar hebben.    
Zij houd het voor haar zelf !

Wij hebben nu al afgesproken dat we he niet eerder gaan vertellen aan de rest dan wanneer we de 1e echo hebben gehad, zodat we zeker weten dat het goed zit..
Maar zover zijn we helaas nog niet..

hoi hoi,

Zoals ik al gemeld had,ben ik begin juni gestopt met mijn pil
ook ben ik begonnen met foliumzuur(je weet maar nooit he!)
wie weet wanneer je je voledige dosis in je lichaam hebt?

Ik ben heel benieuwd wanneer mijn eerste ongi komt zonder pil.....
en daarna kan kijken hoeveel dagen mijn cyclus is......
vind het best spannend allemaal.

zo ik ben blij dat ik dat hier even kwijt kan....!

liefs lisette

Hoihoi!

Hier ben ik weer! Ff druk geweest met inpakken en opruimen, en gisteren naar Concert at Sea geweest! Was geweldig! Echt, zoiets had ik nog niet eens durven dromen! Krezip speelde de sterren van de hemel, ik heb een  heleboel mooie foto's getrokken, en als surprise-act kwam Sarah Bettens (van K's Choice!!!) meespelen met Blof! Echt GE-WEL-DIG!
Deze week is mijn klusweek, heb het uitgerekend op de site van Predictor en dinsdag en woensdag zijn ongeveer mijn klusdagen :p
Wanneer klussen jullie als je eisprong in de buurt is? Wel elke dag, of toch een dag er tussen? Ik weet het niet   zo goed, wil niet dat er nog maar weinig te beleven valt in het zaad, maar ook niet dat ik wat mis zeg maar :p
Voor de zekerheid vanmiddag maar ff geklust :p
Wanneer hebben jullie je eisprong??

Groetjes!!!!
Mitsj

hoi,

liss, foliumzuur moet je slikken tot een bepaald aantal weken in de zwangerschap.
weet niet juist hoelang.

over met wie erover praten, bij ons weet eentje het, en een vriendin vaag, dat we het wel willen,maar niet dat we ook echt druk bezig zijn nu.

hier is eisprong vorige week geweest, vandaag mogelijke innesteling, heb wel wat buikpijn en voel me ook anders dan anders. verder geen buikpijn gehad afgelopen dagen, wat ik anders wel heb,en ook veel slijmverlies.

en wat het beste is om te klussen, dag voor eisprong geloof ik. weet het niet zeker, maar wij doen dag voor eisprong en eisprong zelf, verder om de twee dagen, haha alleen afgelopen weekend niet. hihi, hebben erg romantisch weekend gehad, hihi, en dan lukt om de dag niet hoor. haha.
maar ja, als je het wil, dan ....

liefs

Hallo!

Ehm folium moet je slikken ongeveer een maand voor je zwangerschap (ze raden aan vanaf het moment dat je stopt met de pil) tot de 10de week van de zwangerschap.
Na die 10de week kun je er mee stoppen.

Hoe kun je nu dan precies uitrekenen wanneer je eisprong is, hoeveel dagen je cyclus is ect? Dan kun je zeker pas gaan bekijken vanaf het moment dat je cyclus weer op gang is? En dan vanaf je mentrusatie tot de volgende menstruatie ofzo?

Kuzzz

hoi,

lieniemie,
je eisprong is bij een cyclus van 28 dagen rond dag 14. maar het hangt beetje af van je cyclus. het is meestal ergens in het midden van je cyclus,maar wel 14 dagen voor je menstruatie, als ik het goed heb.

je kan ook op www.zwangerschapspagina.nl bij calculator uitrekenen wanneer je vruchtbaarste dagen zijn.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

liefs

Terug
Bovenaan