A
Anoniem
Guest
Heyhey!
Welkom Lisette!
Hier weer eens een berichtje van mij.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Met mij wel goed hoor..
Nog ruim een week en mn mirena gaat eruit
!
Spannend haha...!
Ik lees hier dat mensen die gestopt zijn met de pil, dat ze eerst een maandje hun cyclus op gang laten komen voor het serieuze kluswerk kan beginnen.. dat dit beter is..
Weet iemand of dat ook het geval is bij het spiraaltje? Om eerst mn eigen cyclus weer opgang te laten komen voor het echt kluswerk gaat beginnen?
Ook vroeg ik me af met wie in je omgeving jullie het allemaal bespreken.. je kinderwens.
Ikzelf heb het er verder met niemand over.. Alleen mn vriend en ik zelf..
We willen pas mensen op de hoogte stellen als ik in de veilige zone van de zwangerschap zit.. dus rond de 10 weken.
Hoe doen jullie dit? Hebben jullie het erover met ouders, vriendinnen of collega's?
Of houden jullie het voor jezelf?
Liefs Ieniemienie
Welkom Lisette!
Hier weer eens een berichtje van mij.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Met mij wel goed hoor..
Nog ruim een week en mn mirena gaat eruit
Spannend haha...!
Ik lees hier dat mensen die gestopt zijn met de pil, dat ze eerst een maandje hun cyclus op gang laten komen voor het serieuze kluswerk kan beginnen.. dat dit beter is..
Weet iemand of dat ook het geval is bij het spiraaltje? Om eerst mn eigen cyclus weer opgang te laten komen voor het echt kluswerk gaat beginnen?
Ook vroeg ik me af met wie in je omgeving jullie het allemaal bespreken.. je kinderwens.
Ikzelf heb het er verder met niemand over.. Alleen mn vriend en ik zelf..
We willen pas mensen op de hoogte stellen als ik in de veilige zone van de zwangerschap zit.. dus rond de 10 weken.
Hoe doen jullie dit? Hebben jullie het erover met ouders, vriendinnen of collega's?
Of houden jullie het voor jezelf?
Liefs Ieniemienie