Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

He dames,

Even een kort berichtje met vraag.
Had gisteren over de dag verspreid wat steekjes in mn buik en vanmorgen bij het opstaan bruin slijmverlies. T was maar een klein beetje. Vanochtend ook telkens maar een beetje en niet helder rood (gelukkig!). Nu ergens in de verte beetje vreemd pijntje. Nou zou volgens de berekening gisteren een innestelling hebben kunnen plaatsvinden.
Weet iemand hoe lang een bloeding dan kan duren? Is dat maar 1 dag of kunnen dat ook meerdere dagen zijn. En omdat het bruin is kan het misschien van gisteren zijn??? Dan kan ik er deze week een beetje op letten.

Misschien is het ook wel een voorteken van ongi hoor, heb wel vaker slijmverlies van te voren. Maar wie weet he....

Hoop dat iemand een antwoord heeft.

x Druifje

hoi,
druifje,
hier ook gisteren mogelijke innesteling,
hoelang een bloeding duurt, dat weet ik niet, echt geen idee.
ik heb ook sinds gisteren buikpijn, boven mn lies en af en toe onder mn navel, echt mn onderbuik zeg maar.
dit heb ik sinds gistermiddag. ook vanmorgen had ik boterhammetje op en voelde me niet echt lekker, toen ik om tien uur weer wat at was het weer beter.
ook heb ik al sinds ovulate beetje slijmverlies, wat ik anders alleen maar dag van ovulatie heb, en heb nu continu het gevoel dat er wat uit loop(sorry)
kortom, ik voel me gewoon anders dan anders, maar misschien maak ik mezelf ook gek.

liss,
ik ben april/mei gestopt.
en had eerste maand ook veel buikpijn en dergelijke.
maar nu voelt het toch anders aan.

liefs

He bloemetje,

Gek hè, alles wat anders dan anders is?!
Mijn bruinverlies is weer over en ik voel nu ook bijna geen buikpijn meer. Als ik het wel voel is het mn hele onderbuik, dus niet links of rechts. Dat heb ik meestal wel. Hmmz....  Nu is het dus alleen een ochtendje geweest. Ben benieuwd of en wanneer er duivels komen.
Verder voel ik me prima, gewoon lekker relaxed en vrolijk. Laat het me maar allemaal aanwaaien en ik zie volgende week wel. Merk wel dat ik het lichtelijk spannend begin te vinden, maar wil toch nergens op rekenen. Lekker tegenstrijdig dus.

xxx

Nou we hebben erover gepraat maar het was niet bepaald een verhelderend gesprek
Hij deed niet erg enthousiast over het samenwonen ( maar wilde het wel doen voor mij .. )  , ik reageerde - over - emotioneel, hij vond dat ik overdreef.   Gevolg: een heleboel tranen
Paar uurtjes later leek het alweer alsof er voor hem niks was gebeurd. Heb dan maar geprobeerd om alles te relativeren en rustig te blijven, vooral omdat ik wel weet dat hij me graag ziet en ik hem ook heel graag zie.
Hou er een heel vreemd gevoel aan over wel
Wat nu meiden?

hoi,

rayne, als je jezelf er zo over voelt zou ik toch met hem nog eens gesprek aangaan, want jezelf zo voelen is ook niet prettig he,
vraag hem misschien waarom het voor hem niet zo belangrijk is, waarom hij het wel voor jou wil doen?

sterkte meid, lijkt me niet makkelijk.

liefs

Hoi allemaal!

Rayne, ik vond het een beetje lastig te bedenken hoe je situatie ook alweer was. Misschien kan je dat er even bijzetten als je nog eens post?!
In ieder geval begrijp ik dat je in een vervelende situatie zit! Ik hoop voor je dat het snel opgelost kan worden.

Bloemetje, ik zag je reactie bij de topic over "zou het kunnen?". Je hebt dus wel allemaal kwaaltjes! Nou, ik begin hier ook een beetje te twijfelen hoor! Had eergisteren klein beetje slijmverlies (bruin) en gisteren ook een heel klein dotje. Vandaag niets bruins, maar wel veel gewone afscheiding (heb ik normaal niet zo voor ongi-tijd).
Verder had ik gisteren echt ongi-krampen (niet eens op een bepaalde plek) en ben paar keer extra naar de wc geweest om te checken of ik ongesteld was geworden, maar nee hoor! Zou ook wel een beetje snel zijn, maar ik heb nooit echt een super regelmatige menstruatie (ergens tussen de 25 en 29 dagen). Dus komend weekend
zou op zn vroegst zijn. Van de week ook paar keer zere borsten en dat heb ik nog niet gehad sinds ik van de pil af ben. Naja, hier dus ook een beetje twijfel.
Ik schat de kansen eigenlijk 50/50 in. Zou het niet gek vinden als ik niet zwanger ben, maar ben ik het wél dan zou  het me ook niet zo verbazen en heb ik alles dus goed gevoeld.

Heb nog even mn met vriend gepraat en hij is nu ook helemaal om hoor. Ik twijfel niet meer aan zijn motivatie of dat hij het alleen voor mij doet!! Hij hoopt ook dat ik zo snel mogelijk zwanger ben en vindt het ook niet erg om  express op de goede dagen te klussen (dat had ik niet gedacht)! Hmmm, mannen .......;)

x Druif

druifje,
hier inderdaad hoop klachten, en schat de kans ook 50/50.
hihi, dus, wie weet.
ik zou wel balen nu hoor als het niet raak is, want voel me soms zo beroerd. echt niet leuk. maar we zien het wel.
hoe gaat het met de andere dames?

liefs

hey hey,

word een beetje irri van al de klachtjes waarschijnlijk van het ontpillen......
Ik las ergens dat verschillende meiden aankomen als ze gestopt zijn met de pil..
bij mij is het precies andersom ben nu 2 kilo afgevallen(niet dat ik het erg vind hoor)
Terwijl ik niks aan me eetpatroon heb veranderd.
Iemand anders hier   ervaring mee???

liefs lis

Terug
Bovenaan