Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Liss,
volgens mij zijn er wel meerdere vrouwen zijn die afvallen van de pil, net als dat veel vrouwen bijkomen als ze beginnen met de pil.
ik denk dat dit erg normaal is.
dus geen zorgen.   ik ben helemaal niets afgevallen na het stoppen.

wat voor klachten heb je allemaal?

liefs

hoi bloemetje,

De klachjes die ik voornamelijk heb zijn: opgeblazen gevoel in me buik niet gehele dag maar periodes ook komen daar wat krampjes bij.......
en last van me (.)(.)

heb jij verder geen klachten?

liefs

hoi,

liss, ik had verder bijna geen klachten. enkel ongi heftiger.

nou dames, komt jullie fijn weekend wensen, ik ben dr zondag weer.

liefs

Hallo allemaal,

Ik heb nu al een tijdje mee gelezen en wil toch ook mijn verhaal kwijt.

Ik ben bijna 24  en volgens mij sinds januari/februari gestopt met de pil. Mijn vriend en ik zijn 5 jaar bij elkaar en hebben ook een huisje, een boompje en een beestje. We willen heel graag een kindje en we zijn er klaar voor!

Ik ben echter nadat ik gestop ben tot mei niet ongesteld geweest! Tijdens de pil werd ik elke maand netjes ongesteld al was het maar 2   of 3 dagen.

Ik begon me dus vreselijk zorgen te maken want ja als je niet ongesteld geweest bent weet je niet wanneer je zwanger zou kunnen zijn. Gelukkig werd ik eind mei ongesteld. Begin deze week zou ik weer ongesteld moeten zijn maar helaas. Ik zeg helaas omdat ik woensdag een test heb gedaan en niet zwanger was. Ik zag één beetje wazig streepje.

Ik twijfel nu wat ik moet doen. Nog een test vandaag of morgen of toch maar eind juli afwachten. Ik heb ontzettend pijnlijke borsten, trek in dingen die ik niet lust, heb meer honger als anders en ben ontzettend moe. Ik ben niet echt misselijk. Ik heb ook al via internet zo'n online test gedaan en daar kwam uit dat ik misschien zwanger was maar dat het meer waarschijnlijk was dat ik ongesteld werd.

Ontzettend lastig en frustrerend allemaal. Vooral omdat ik mijn omgeving veel meiden zwanger worden, ook ongewenst. Ik ben trouwens niet zo van het bijhouden van de cyclus en eisprong enzovoort. Mijn vriend en ik doen het zeg maar bijna elke dag :) dus het zou een keer raak moeten zijn toch??

Succes allemaal.

Liefs Laila

Hai Laila,

Leuk dat je ook even een berichtje schrijft.
Het lijkt er erg op dat je aan het ontpillen bent. Heb je de pil lang geslikt?!
Ik heb er ook erg lang mee getobt! Dat is verder niet vreemd.
Ik vind het moelijk om te zeggen of je klachten van een zwangerschap komen. Het kan natuurlijk altijd dat je in juni een eisprong hebt gehad en zwanger bent geworden (en tja, dan word je meestal niet meer ongesteld), maar het kan ook betekenen dat je toch ongesteld gaat worden. Persoonlijk vind ik die testjes op internet belabberd en onrustwekkend. Want ongi-achtige klachten kunnen op zwangerschap én op ongi wijzen. Dus ik zou me daar echt niets van aantrekken.

Elke dag klussen lijkt heel goed en geeft misschien het idee dat je altijd wat klaar hebt liggen ;) maar het schijnt niet heel best te zijn voor de kwaliteit van het zaad. Dit heeft één of twee dagen nodig om te verversen en om ervoor te zorgen dat het weer gezond, sterk en goed ontwikkeld is. Wanneer je vriend elke dag klaarkomt kan het misschien wel zo zijn dat de zaadjes onderontwikkeld zijn (niet rijp) en dus minder vruchtbaar. Ik denk overigens wel dat dat niet altijd zo hoeft te zijn, maar het kan wel meespelen.

Nou meid, ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat je moet doen. Misschien nog even wachten? En dan over een week of 2 testen? Misschien hebben andere meiden hier nog tips voor of ervaring mee??

Liefs en succes,
Druifje x

Ohja, wil ook nog even zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat wanneer je niet zwanger bent en ook niet ongesteld dat je een eisprong hebt gehad. Als je wel een eisprong hebt gehad en je bent neit zwanger wordt je over het algemeen binnen een week of 2 ongesteld.
x

Hoihoi!

Hier ben ik weer! Druk gehad, maar nu lekker weekend!
Wat een heerlijk weertje vandaag he!
Volgens de bio klok van de site van Predictor waren 2 of 3 juli mijn vruchtbare dagen, dus we hebben zondag, maandag, woensdag, donderdag geklust. Vandaag heb ik een beetje krampjes in mn baarmoeder en links en  rechts daarvan, dus denk dat dat mn ei  zou kunnen zijn? Helaas is mn vriend niet thuis vanaaf, dus we kunnen niet nog een keer extra klussen. Heb  gister ook ff randjefietsen gedaan,  hopen dat het  helpt!! Denken jullie dat  het mn ei is wat ik voel?  

Fijn weekend en tot snel!  

xxx

P.s. Jullie zijn  allemaal onwijs lief en verdienen het echt om mama te worden!!!  

He mits!!!

Heerlijk weer inderdaad, daar gaan we morgen ook nog van genieten!
Denk dat je wel goed geklust hebt hoor, als ik het zo lees. In ieder geval paar dagen voor en op de dag zelf! Alle kans lijkt me. En dat je nu krampjes voelt is ook wel goed teken als het je dagen waren! Heb je ook nog andere signalen gekregen? Beetje meer slijm ofzo?
Nou gewoon maar afwachten he! En laat je niet gek maken door je eigen lichaam. Daar zijn we allemaal goed in, maar 't is zo vermoeiend!

Hier nog paar dagen op het wachtbankje. Midden volgende week zou er ergens een ongi moeten komen, maar ik hoop van niet natuurlijk. Hou er toch wel rekening mee en eerlijk gezegd verplicht ik mezelf te denken dat  't komt....beetje zelfbescherming :p
Voel me niet echt zwanger ofzo, maar als ik wel zwanger ben dan weet ik dat ik alles gevoeld heb (eisprong, innestelling enz). Bedenk me nu maar dat die krampen (op precies de juiste dagen in de cyclus) van iets anders komen.

x Druifje

P.s. Iedereen verdient het hier om mama te worden, ja!! Jij ook hoor!

Terug
Bovenaan