Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Heey  Druifje!

Lief dat je dat zegt! En  het is inderdaad weer super mooi weer vandaag :)
Het is wel gewoon afwachten ja! Mijn NOD zou ongeveer 17 juli of 18 juli  moeten zijn! Had ook wat ander slijm, transparanter!! Ja ik weet hoe gek je jezelf kunt maken, vorige maand had ik alle verschijnselen maar werd ik toch ongi!    Ik heb gisteren op Sensitest.nl 3 zwangerschapstesten gekocht en 6 ovulatietesten! Dan kan ik volgende maand kijken of ik normaal op de goede dagen klus enzo!

Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent! Zou super leuk zijn! Hoe oud ben jij eigenlijk? Heb je vast weleens gezegd maar ik kon het niet terugvinden!
Ik geloof niet datk die krampjes vandaag nog heb, maar ik ben ook nog maar een uurtje wakker dus is nog eventjes afwachten! Zo braaf mn foliumzuurtje en glas multivitamine maar weer nemen!
Vanmiddag komen er mensen kijken voor mijn pups, ze hebben er al 2 uitgezocht en nu komen ze regelmatig kijken totdat ze weg mogen! Leuk vink dat!

Nog plannen voor vandaag? Ik zal maar eventjes aan de poets hihi!

Fijne dag!

-x- Mitsj

Hoi hoi,

In ieder geval goed dat je je al een keertje ervaren hebt dat je lichaam je voor de gek kan houden! De eerste keer is echt heel spannend en daarna kan je het wat nuanceren. Hoop dat je met de ovutesten wat duidelijkheid krijgt en dat je kan plannen wanneer je het beste kan klussen. Ik vind zelf dat het geen "moetje" moet worden, maar das maar helemaal hoe jullie er samen over denken. Vanmorgen zei mn vriend dat hij het best wel op de goede dagen wil doen en dat ook specialer vindt. Dus vanaf komende maand (als ik niet zwanger ben) ga ik 'm op de hoogte stellen als t zover is, haha!
Zwangerschapstest bestel ik pas als ik denk dat ik zwanger ben. Maar op internet heb je vaak van die pakketjes he, dat is ook wel handig in principe.

Ik zal nog even kort onze situatie vertellen: Ik ben 23 en mijn vriend is 24. We zijn 7,5 jaar samen en wonen sinds 1,5 jaar samen in een eengezins koopwoning (3 slaapkamers, zolder...ideaal!) in Zeeland. We hebben allebei een baan en verder een  fatsoenlijke financiele situatie. Dus echt huisje, tuintje, beestje :-D Nu nog het ontbrekende  mensje en daarmee zijn we sinds deze maand echt mee bezig. Eigenlijk al in mei, maar dat was meer 'per ongeluk'. Ik ben al tijdje van de pil af en hadden het zwanger worden uitgesteld totdat het dus ineens in mei raak zou kunnen zijn. Dat was helaas niet zo, maar dat opende wel wat deuren voor ons om erover na te denken. Beslissing viel in juni, maar toen was mn cyclus ineens heel vreemd en moest ik eerst nog een kuurtje volgen. Nu is alles weer op orde en hopen we volgende week geen duivels op bezoek te krijgen.

Plannen voor vandaag? Ja, ben ook aan de poets en de opruim geweest. Even 5 kilo was weggewerkt, haha! Beetje achterstallig allemaal. Nu even relaxen en straks nog boodschappen.
Schattig dat je pups hebt! Welk ras? En heb je dan zelf een 'stelletje' honden of ist een ongelukje?

x Druifje

Plannen voor vandaag? Ja, ben ook aan de poets en de opruim geweest. Even 5 kilo was weggewerkt, haha! Beetje achterstallig allemaal. Nu even relaxen en straks nog boodschappen.

x Druifje

Heyy!!

Ik heb je toegevoegd hoor! Uiteraard ook op een anoniem mailadres hihi..
Ik ben ook niet zo van de ovutesten, maar ik ben al een jaar van de pil af dus ik wil weleens kijken of ik er dan misschien naast zit met berekenen ofzo.. En die zwangerschapstesten schijnen heel gevoelig te zijn, en kostten maar een derde  van wat Predictor kost, dus heb die meteen mee besteld.  

Heb vandaag dus nog hetzelfde gevoel in mn buik als gisteren, voelt een  klein beetje  als spierpijn ofzo.. En last van mn rug! Heel raar, kan het niet omschrijven! Maar weet ook wel dat het volgens mij eigenlijk niets  kan zijn, stel dat ik zwanger zou zijn  dan zou de innesteling nog plaats moeten vinden!    Dus kan eigenlijk niet eens!

Ik heb zelf 3 hondjes, een malteser, een shi-tzu en een boomertje. 1 Daarvan heb ik van een broodfokker, die had 8 broertjes en zusjes gehad maar die waren allemaal dood gegaan. Zo zielig :(   Ik weet dat je beter bij een broodfokker geen hondje kunt kopen, maar ik kwam er pas achter toen ik daar was en dan laat je zo'n beestje niet zitten! En de andere komt bij iemand vandaan, waar ze de hele dag in een bench zat die net zo groot was als zij zelf. Ze vertrouwden haar niet met kindjes, dus hadden ze haar voor de zekerheid maar gewoon in een bench gestopt. Ze had toen heel lang haar, heel vies en heel veel klitten. Haar ogen waren ontstoken en ze rook echt heeeel vies. Maarja, dan ben je daar en kun je haar daar echt niet laten. Dus heb ik haar meegenomen, het haar voor de oogjes weg geknipt, onder de douche gezet en binnen een week kon de trimster haar helpen. Toen ze terugkwam was ze meteen een ander hondje. Nog wel heel zenuwachtig maar ze was een halve kilo haar en klitten en smerigheid kwijt. Nu zijn we anderhalf jaar verder en is het een schat van een hondje. Heerlijk rustig, niks mis mee. En dol op kids! En zij is dus mama geworden, en de papa is ook 1 van mijn hondjes. Was inderdaad per ongeluk, dus heb voor 2 pups al een goed huisje, en moet er nog 2 kwijt. Maar dat komt wel als ze 8 weken zijn!

Ik heb ook al 4 wasmachines met was gedaan vandaag hihi! Lekker buiten hangen, want het is hier erg mooi weer! Dan is het weer lekker fris vanavond! En ook lekker gepoetst en boodschappen heb ik ook al gedaan vanochtend, dus lekker :)
Straks maar eens eventjes lekker koken :) Door de weeks doe ik het vaak een beetje makkelijk, maar in het weekend kook ik graag uitgebreid :)
Vriendlief zal straks ook wel weer thuiskomen, die heeft de hele nacht en dag gevist.

Groetjes!!

Mitsj

Hej,

Ben online hoor! En net de was opgehangen en boodschappen gedaan. Helemaal ready voor de rest van het weekend.
Ik zie je wel een keertje verschijnen op MSN!

x

hoi Allemaal,

ik ben der ook weer eens, de laatste tijd niet zo heel vaak, beetje zelfbescherming. ik werd helemaal gek van mezelf.
Maar goed, ik ben sinds gister terug van vakantie, en heb 2 heerlijke weken gehad. Helaas wel zonder de positieve test. jammer jammer jammer.

Ik zal bij begin beginnen. We hadden goed geklust op de goede dagen en we hadden er ook maar een paar dagen extra bij geklust, je weet maar nooit. De dagen dat ik m'n i zou moeten hebben had ik ook last van een beetje vervelend gevoel linksonderin m'n buik, lies gedeelte, en dit heeft een week geduurt totaan m'n innestelingsdag. maar aangezien we die dag op vakantie gingen hebben we dus maar tot aan die dag geklust, want zeg nu zelf, als je ouders beneden je liggen te slapen dan komt het er niet meer zo vaak van. De dag na innestelingsdag had ik heel veel last van die plek en ik heb die dag ook donkere afscheiding ( sorry voor de details) verloren. heb ik normaal nooit. Dus ik had hoop. De dag daarna was het gevoel in m'n buik weg, maar ik kreeg pijnelijke tepels, had ik normaal ook nooit. Nog meer hoop dus.

Helaas, 2 dagen voordat ik ongi moest worden was het weg, en ook m'n hoop was beetje weg, ik voelde gewoon dat het neit zo was. Toch werd ik niet ongesteld en heb na 3 dagen overtijd een test gedaan. Negatief. en natuurlijk jullie raden het al 1 dag later werd ik klein beetje ongi. het zette niet door, maar m'n gevoel zei dus dat het niet zo was. Dit heeft 2 dagen geduurt en doorzetten deed het niet was zelfs gestopt. Dus vanochtend toch nog een test ertegen aan gegooid. Helaas weer negatief en nog geen uur later zet het door. Mega RED DEVIl dus.
Jammer, volgende keer beter.

Zijn hier wel al gelukkigen, ik moet namelijk nog 3 weken inhalen met lezen!!

groetjes bloempje

hoi meiden!!!

wou even zeggen dat ik er ook weer was
Vreselijke klachten gehad afgelopen dagen buikpijn,vreemde emoties flinke druk op blaas etc etc.......

hoe is het met de klachten van jullie?????

Voor de meiden die morgen weer moeten werken.......... Werkse!!!!

Liefs

Haihai!

Bloempje ja, ik vroeg me inderdaad al af waar je was! Maar ik snap het nu. Het is altijd spannend, maar als je er echt teveel mee bezig bent kan ik me voorstellen dat je even op de achtergrond treedt hier. Je wordt er in ondergedompeld! Dat moet je voor jezelf wel kunnen handelen.
Je leest vanalles over wat op een zwangerschap kan wijzen en je weet ook tot in detail hoe het in zijn werk gaat (lang leve internet.....als het er niet was had je lang zoveel niet geweten). Wel leuk dat je weer even wat komt schrijven. Probeer nuchter te blijven (letterlijk en figuurlijk) en laat je niet opruien door de maanden waarin het niet lukt. Lekker blijven klussen en zien waar het schip strandt!
Er zijn nog geen gelukkigen hier hoor, voor zover ik weet.
Wel grappig dat ik een beetje soortgelijk verhaal als jij heb. In ieder geval het complete middelste deel.
Mn NOD is ergens tussen nu en donderdag ofzo, ik weet 'm niet precies. Kreeg gisteren ineens klein beetje heel licht bruin/gelig slijmverlies en dacht: tis gedaan, deze maand niet gelukt. Maar 't zet dus ook niet door en ook vandaag zelfde super lichte afscheiding. Af en toe steken en mn darmen zijn echt bezig. Dus ik wacht nog even (on)geduldig af, haha! Heb zelf niet het idee dat ik zwanger ben, maar vind het ook allemaal een beetje vreemd verlopen. Nog een klein sprankje hoop hier dus.

Liss, is er al iets te bekennen bij jou? Wanneer is je NOD?

xxx

Terug
Bovenaan