He dames!
Even reageren op alle berichtjes hoor!
@ Liss: Balen dat je ongesteld bent geworden zeg! Maar zoals Bloemetje ook al zegt, tis fijn dat je weet dat het nu 28 dagen is. En inderdad op naar de volgende ronde. Dit was de 1e toch, of heb ik het helemaal mis!?
@ Bloemetje: Ja, we zitten op de dag gelijk! Mmm, vocht in je buik? Dat klinkt niet lekker, maar zou best kunnen dat dat bij mij nu ook zo is. En heb je echt het gevoel dat het raak is!? Dat zou geweldig zijn natuurlijk. Klein feestje op het forum dan, ahhha!
@ Chantalle: Je steekt ons wel allemaal een hart onder de riem hoor! Maar je hebt helemaal gelijk. Je kan ook zonder zwangerschap ontslagen worden. Het is alleen extra zuur als je zwanger bent, want dan denk je toch al snel dat het daardoor komt. Tis gewoon even afwachten dus.
@ Mitsj: Dat je niks voelt van innestelling hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger bent hoor! Sommige meiden voelen er niks van, anderen liggen op de grond te krullen van de pijn! Heel veel verschil dus. Zou nog maar niet alle hoop opgeven!
Mijn NOD is ergens rond deze dagen ja, maar ik merk nog helemaal niks. Tenminste, niks roods/bruins/roze! Had zondag en gisteren een heel klein beetje licht bruin verlies, maar dat is nu weer weg en alleen nog maar helder wit. Hmmz...

Verder heb ik een enorm opgeblazen buik vanaf mn navel naar beneden in een bolletje. Normaal heb ik dat als ik gegeten heb, maar vanmorgen bij het opstaan had ik het ook. Vanmiddag viel het me echt op qua gevoel. Het lijkt net alsof je expres je buik uitzet zeg maar en ik had gewoon knorrende honger. Heel naar. Ook heb ik krampen (en dan denk ik: "Ah daar heb je de ongi!!"

en steken in mn darmen af en toe. Verder nergens last van!
Ik heb nou niet echt het zwanger gevoel (hoe dat wel voelt weet ik ook niet) dus ik verwacht dat ik nog wel deze week ongesteld ga worden. Heb met mezelf afgesproken dat ik pas volgende week dinsdag ofzo ga testen als ik niet ongesteld word. Zit nu op 27 dagen en normaal een cyclus van 27-29 dagen, maar dan heb ik opvallend bruin slijmverlies paar dagen van te voren.
Zo, weten jullie ook weer hoe het er hier voorstaat. Spannend allemaal!
x Druifje