Hai allemaal!
Liss, hoe is je ongi normaal gesproken? Altijd 4 dagen? Ik heb er meestal een dag of 6 last van en inderdaad veel bloed is echt naar. Kan je blijven lopen naar de wc!
Mitsj, het is inderdaad zo dat het allemaal niks kan betekenen! Maar een lichaam kan vreemd doen en zolang er geen ongi is, gaat het allemaal goed dacht ik zo. Heb wel eens ergens de leus gelezen: Geen bloed, geeft moed. Hahha, die vind ik wel grappig! En ook hier wel van toepassing!
Het gaat verder goed met me. Zoals vanmorgen ook geschreven nog geen ongi te bekennen en zit nu op dag 29. Normaal heb ik een paar dagen van te voren slijmverlies (bruin), maar dat was zondag en maandag en is over gegaan. Heb wel krampen in mn onderbuik gehad. Dat was niet echt een ongipijn, maar een beetje.. ja....weet niet goed hoe ik het moet beschrijven. Soort darmkramp, maar dan in je baarmoeder ofzo. Menstruatie pijn is vaak een beetje weeïg, maar dit is duidelijker aanwezig. Telkens denk ik dat ik wel ongesteld zal worden, maar (gelukkig) nog steeds niet.
Wat betreft het testen: IK DURF NIET! Hahhaha, ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat ik zwanger zou kunnen zijn en wil per se wachten tot volgende week. Ik heb natuurlijk ook die kuur gehad, dus mogelijk ligt het daaraan. De vorige keer dat ik die kuur had werd ik na 33 dagen ongesteld, maar toen had ik niet de kenmerken die ik nu heb (ook geen ovulatiepijn en bruin slijmverlies tussendoor). Allemaal anders dan anders dus. Maar dit is wel de reden dat ik wacht met testen tot woensdag. Dan heb ik gewacht tot dag 33 en kan ik testjes kopen en dan op woensdag is mn vriend ook vrij. Zou beetje sneu zijn als hij hoort dat hij papa wordt en dat ie meteen daarna tot weet ik hoe laat 's-avonds moet werken (horeca). Goed uitgekiend he?!

Dus al met al reken ik er eigenlijk toch een beetje op dat ik (later) ongesteld word, maar ergens ook de hoop op een zwangerschap!
Dikkekus,
Druifje