Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hej bloemetje,
ik zou het dan gewoon ergens even navragen, maar denk maar zo, hier in nederland sta je niet zomaar op straat!

Hej meiden,

Ik moest wel erg ver scrollen om deze topic te vinden!!
Nu staat ie weer een beetje bovenaan :)

Hier nog steeds geen duivels te bekennen! Hoe ist met jullie?

x

Hey druifje,

hier alles goed! ben blij als ik weer van die ongi af ben pfffffff is nu mijn 4de dag
dag 1 was een hel! veel pijn dat een mens zoveel bloed kon verliezen werd er naar van.

en ja ga nu voor ronde 2!

hoest verder met jou?

liefs

Hoi hoi!

Bloemetje: Spannend meis!! Hoop zo voor je dat het raak is!

Druifje: Ik geef de hoop ook nog niet helemaal op, maar denk gewoon dat het niks wordt. Heb vandaag wel buikpijn en zo'n opgeblazen gevoel wat jij zei- ook 's ochtens en rommelende darmen maarja, dat hoeft niet per se wat te betekenen en verder heb ik eigenlijk nergens last van. Dus heb weer weinig hoop :(   Heb je niet de neiging om te gaan testen?? Ik zou echt niet kunnen wachten hihi..

Liss: Irri zeg, da je zoveel last hebt van je ongi! Ik heb het ook veel erger zonder pil dan met, maarja, het is voor het goede doel he!

Groetjes en een virtuele knuffel :p

Mitsj

Hai allemaal!

Liss, hoe is je ongi normaal gesproken? Altijd 4 dagen? Ik heb er meestal een dag of 6 last van en inderdaad veel bloed is echt naar. Kan je blijven lopen naar de wc!

Mitsj, het is inderdaad zo dat het allemaal niks kan betekenen! Maar een lichaam kan vreemd doen en zolang er geen ongi is, gaat het allemaal goed dacht ik zo. Heb wel eens ergens de leus gelezen: Geen bloed, geeft moed. Hahha, die vind ik wel grappig! En ook hier wel van toepassing!

Het gaat verder goed met me. Zoals vanmorgen ook geschreven nog geen ongi te bekennen en zit nu op dag 29. Normaal heb ik een paar dagen van te voren slijmverlies (bruin), maar dat was zondag en maandag en is over gegaan. Heb wel krampen in mn onderbuik gehad. Dat was niet echt een ongipijn, maar een beetje.. ja....weet niet goed hoe ik het moet beschrijven. Soort darmkramp, maar dan in je baarmoeder ofzo. Menstruatie pijn is vaak een beetje weeïg, maar dit is duidelijker aanwezig. Telkens denk ik dat ik wel ongesteld zal worden, maar (gelukkig) nog steeds niet.
Wat betreft het testen: IK DURF NIET! Hahhaha, ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat ik zwanger zou kunnen zijn en wil per se wachten tot volgende week. Ik heb natuurlijk ook die kuur gehad, dus mogelijk ligt het daaraan. De vorige keer dat ik die kuur had werd ik na 33 dagen ongesteld, maar toen had ik niet de kenmerken die ik nu heb (ook  geen  ovulatiepijn en bruin slijmverlies tussendoor). Allemaal anders dan anders dus. Maar dit is wel de reden dat ik wacht met testen tot woensdag. Dan heb ik gewacht tot dag 33 en kan ik testjes kopen en dan op woensdag is mn vriend ook vrij. Zou beetje sneu zijn als hij hoort dat hij papa wordt en dat ie meteen daarna tot weet ik hoe laat 's-avonds moet werken (horeca). Goed uitgekiend he?! ;)
Dus al met al reken ik er eigenlijk toch een beetje op dat ik (later) ongesteld word, maar ergens ook de hoop op een zwangerschap!

Dikkekus,
Druifje

hoi.

hier ook nog niet ongesteld.
ik zit nu op dag 28. vorige keer was 26 dagen. en het langst is 29 dagen geweest. dat was maar 1 keer allemaal, de rest waren er 27. dus kom op een gemiddelde van 27 dagen.
hier ook nog geen teken dat het eraan komt, wel wat buikpijn,maar die heb ik al hele week.
dus, we wachten nog af. vanmorgen wel test gedaan,maar die was negatief.
dus het kan nog alle kanten op.

druifje, woensdag pas? whaaaaaaaaaaa, ons zolang in spanning laten wachten.

mitsj, hopelijk ben je wel zwanger, de moed niet opgeven he?

liss. fijn dat ongi over is, ik word er ook telkens zo naar van.

liefs

Hoi

Spannend Bloemetje!! Misschien nog even 2 daagjes wachten met nog een keer testen!?
Ik zat nog eens te rekenen en volgens mij zit ik al op 30 dagen?! Huh....? 11 Juni was EDLM (eerste dag laatste menstruatie), dus dan zitten we nu toch op dag 30, of ben ik nou dom? Nu wordt ie helemaal spannend....Hopelijk 'overleven' we het weekend ook!
Ik heb vandaag niet zoveel buikpijn als gisteren en eergisteren. Af en toe voel ik wat steekjes. Verder een beetje nattig allemaal ; helder/wit en een enorme puistenstorm. Pff....lijkt alsof er elk uur een bijkomt. Lekker vette huid dus. Straks maar even scrubben en een maskertje. Misschien helpt het?

Ik weet ook niet meer wat ik moet denken eigenlijk. Ik kijk nergens meer van op denk ik, tot ongi of positieve  zwangerschapstest. Het kan nog alle kanten op inderdaad!

xxx

hoi

druifje, als je vandaag ongesteld zou worden, heb je een cyclus van 29 dagen gehad.
want de eerste dag van je menstruatie telt niet mee met degene die nu bezig is.
dus als je morgen ongesteld word, dan had je cyclus van 30 dagen. dus idd. als je niet ongesteld word zit je op je 30ste dag. haha snap je het nog? ik nog maar moeilijk hoor. ik zit nu op dag 28 als ik ongi word.

ik ga zaterdag weer testen als ik dan nog niet ongi ben, dan zit ik op dag 30. en zo lang is me cyclus nog nooit geweest.

ik heb hier ook gevoel wat nat te zijn, maar weet niet of er wat loopt, heb wel maandverband in uit voorzorg.

liefs

Terug
Bovenaan