Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Heej Bloem!

Met mij gaat het helemaal goed hoor. Nog niet ongesteld (dag 32 nu) en raak steeds meer in de ban van een zwangerschap! Heb nog steeds redelijk veel witte afscheiding (ene keer meer dan de andere keer), vlagen van misselijkheid, krampjes in mn baarmoeder, vreemde stoelgang en ik heb ook al een aantal dagen zo'n spiertje  boven mn schaambotje dat  telkens samentrekt. Net zoals je dat wel eens onder je oog kan hebben, weet je wel?!  En vannacht werd ik ineens wakker omdat mn borsten zo'n zeer deden. Tenminste, ik had steken en mn tepels waren vanmorgen een beetje pijnlijk als ik eraan zat. Toch typisch allemaal en zoals ik net ook al schreef, heb een vermoeden dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Als we morgen hopelijk de testen binnenkrijgen met de post, dan gaan we woensdagochtend testen. Mn vriend vindt het ook allemaal heel spannend!

Wat goed van je dat je je hart hebt gelucht. Soms moet dat gewoon even en dan valt er ook meestal een last van je schouders. Gelukkig reageerde je vriend goed en komt er een hondje! Super leuk joh, weet je al een beetje wat voor ras je leuk vindt?!
Wat betreft het voor de wet trouwen...heb je ook al eens gedacht aan geregistreerd partnerschap? Dat is vrijwel hetzelfde als trouwen, zelfde rechten en plichten van de wet, alleen heb je bijv. bij uit elkaar gaan geen tussenkomst van de rechtbank. En in feite heb je dan nog tijd om bijv. te sparen voor een complete bruiloft met feest ofzo (ik noem maar iets). En als jullie een baby krijgen, dan moet je vriend alleen nog het kindje erkennen bij de gemeente, maar dat is ook een kwestie van een formaliteit aan de balie. Ik denk dat wanneer ik zwanger ben, ik dit ook voorstel aan mn vriend.
Dus in de 3e of 4e maand erkennen en voor de geboorte een registreerd partnerschap. Wij willen namelijk pas trouwen als ons gezinnetje compleet is, zodat we als gezin verbonden worden aan elkaar. Lijkt me een erg mooie gebeurtenis, maar dat is natuurlijk zeer persoonlijk.
Ik ben benieuwd wat jullie beslissen!

Liefs x Druifje

Hoi,

Wij gaan denk ik voor het trouwen, het is bijna hetzelfde dus dan doen we dat denk ik.
we hechten niet zoveel belang aan het groots trouwen, ik hou dat graag klein, houden ook niet van in het belang te staan.
Maar ja, dat kan nog veranderen.
Volgens mij moet je veel meer regelen als je niet trouwt of geen geregistreerd partnerschap aangaat?

Spannend druifje, Ik hoop zo dat het raak is, maar zoals jij het allemaal beschrijft, zou het wel kunnen.
Wij wachten hier spannend met je mee hoor.

liefs

Heyyy Druifje!!

Jij ging testen vandaag?!?!?!   En?En?En?

Wachten in spanning af!!!!

Groetjes,
Mitsj

Druifje,

EN? EN ? EN?
ooooh meid, hou ons toch niet zo in spanning.
ik hoop dat je een hartstikke dikke streep hebt gekregen op de test.

liefs

Druuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiifje!!! Joehoe!!!! Laat ons iets weten!!!!

Haha,
Mitsj, word je ongeduldig?

haha, ik hier ook hoor
druifje?????????????????????

liefs

Haaai!!!!

Sorry sorry sorry!!! Heb gisteren getest en vriend was ook vrij, verder hele dag weggeweest dus nog geen tijd gehad tot nu toe om te reageren!
Maaruh, ik heb negatief gestest met een test van Mat Care. Ik vind het  zo raar!
Ben ergens best teleurgesteld, maar ook verward. Want als ik niet zwanger ben, wordt dan toch gewoon ongesteld, grrr (dat denk ik dan over mn lijf). Ik heb nog steeds dezelfde klachten zoals  niet ongesteld zijn, witte afscheiding, vlagen van misselijkheid en mn tepels zijn superr gevoelig/ pijnlijk. Mn buik is ook snel opgezet.  Ik ben nog nooit zo lang niet ongesteld geweest, maar aan de andere kant kan het ook liggen aan die kuur natuurlijk. Maar ja, de vorige keer was die kuur zwaarder en werd ik het na 33 dagen. Nu dus niet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt niet leuk vind. Ik vind alles prima, ongesteld óf zwanger, maar allebei niet baart me zorgen. Ik hoop gewoon dat mn cyclus niet weer zo raar gaat doen (ben al een jaar van de pil af). Heb met mn vriend afgesproken dat ik zondag ofzo weer een test ga doen en is die ook negatief, dat ik dan naar de huisarts ga. Want dan ben ik al 2 weken "overtijd". Dan moet er maar een bloedtest komen denk ik.

Ik twijfel dus heel erg: Ligt het aan de testkwaliteit? Is m'n cyclus weer een zooitje? Hoe lang gaat dit duren? Ben ik toch zwanger--> waarom test ie dan negatief? Blablabla....Vermoeiend hoor!

Liefs x Druifje

Jeeeeetje Druifje!
Hoe kan dat nou meis? Je hebt super veel sypmtomen, je bent niet ongi en toch nega testen?
Heb je 1 test gedaan of meer? En is het geen idee om een ander merk te doen?
Pfff.. Hoop zo dat het alsnog goed voor je is hoor!!!
xxxx En heel veel succes met afwachten!!

Terug
Bovenaan