Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi,

Druifje,
Wat balen dat test negatief was. misschien te weinig hcg? dat kan ook nog he.
ik hoop dat test zondag positief word, zou heerlijk zijn, en anders snel ongi worden.
of langs dokter gaan.

ik denk aan je en duim voor je!

Dames,
Wil eventjes wat melden. Ik heb besloten het tijdelijk wat rustiger te doen met klussen. nou ja, niet meer gepland klussen, maar
he gewoon zijn gangetje te laten gaan, ik merk dat ik er te gestresst, van word, en dat is niet goed.
Dus wss schrijf ik ook wat minder. en zeker vanaf de dag dat onze pup thuiskomt.
Maar blijf wel lekker schrijven hoor, en proberen nog wel zwanger te worden, maar niet meer zo gepland.

liefs

He meiden!

Bloem, ik snap dat je het wat rustiger aan gaat doen. Het kan ook zo vermoeiend en belastend zijn om er 24/7 mee in je hoofd te zitten! Ik ervaar het ook wel een beetje zo.
Op den duur heeft het ook effect op je humeur en daarmee ook weer op je vriend misschien? En nu jullie een pupje krijgen (uit het asiel?) heb je natuurlijk ook meer tijd daarvoor nodig. Het is in principe ook niet nodig om elke dag berichtjes te schrijven, maar vind het wel leuk om af en toe wat van je te horen hoor! Hoe het met je hondje gaat, met je huis, met het zwanger worden...Anders op MSN ofzo!!

Mitsj, ik snap er ook helemaal niks van. En het irritante eraan is, dat er een mogelijkheid is dat het door die kuur komt. Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben en wordt daar soms een beetje chagerijnig van (beetje zielig voor mn vriend). Ik heb 1 test gedaan met ochtendurine op woe.ochtend. Dat was dag 36 (!!), nu dus dag 38 en nog geen kenmerken van duivels tot nu toe! Ik zou best wel eens een ander merk kunnen proberen, hoor goede dingen over de Kruidvat test. Zou het echt zo kunnen zijn dat je pas op dag 40 (of nog later) pas positief test; dat je zolang een te lage hcg hebt?!
Nog ff mn cyclus van deze maand:

11 juni begin bloeding (door kuur, geen ongi -->die begon op 16 mei en duurde 13 dagen tot ik de eerste pil v/d kuur innam)
22 juni 's-avonds krampen in baarmoeder (eisprong?)
1+2 juli licht bruinverlies
6+7 juli nog lichter bruinverlies (rond NOD)
.....verder niks meer

Ik ga denk ik zondag opnieuw testen met Mat Care testen die ik nog heb liggen. Zijn die negatief dan koop ik maandag bij Kruidvat en kan ik dinsdag testen. Ist dan nog niks, dan ga ik woensdag naar de huisarts en mag hij het verder uitpluizen! Pfff, hoop dat er niks erg aan de hand is vanbinnen ofzo.

Liefs x

Hoi dames,

hier even kort berichtje,
heb geen tijd om nu te reageren, dus ik kom maandag weer ff schrijven, ga het weekend naar me ouders en neem laptop niet mee.
Ff rustig aan doen dus.
fijn weekend dames.

liefs

Hallo Lady's,

Hier was ik eindelijk ook een x! Na het lange weekend met de schoonfamilie en een drukke werkweek achter de rug, eindelijk weer even tijd om iets te schrijven.

@Druifje: hopelijk gaat het allemaal goed komen. Kan me super goed voorstellen dat je je nu rot voelt.

@Bloem: fijn weekend bij je ouders. En niet gepland klussen kan soms wel eens beter zijn. Tenminste, heb ik wel eens horen zeggen :)

Ik heb vorig weekend en afgelopen week goede gesprekken gehad met mijn man. Wij hebben nu definitief besloten dat ik de pil laat staan. Ik heb morgen m'n laatste! We hebben wel afgesproken dat we niet gaan plannen, wat betreft het klussen. Gewoon hoe we nu doen en dan zien we het wel. Na een paar maanden wordt het natuurlijk een ander verhaal.

Gelukkig is er nu een stuk onzekerheid weg, in verband met werk! Mijn man heeft een positief evaluatiegesprek gehad. Dus dat ziet er goed uit. Over mijn eigen werk maak ik me nu ook minder druk. Dat gaat vast allemaal wel goed komen, ben ik van overtuigd :-D.

Heb net echt de eerste stap gezet! Ben naar de apotheek gegaan om foliumzuur te kopen en om te laten registreren dat we een kinderwens hebben!!! Zo'n fijn gevoel om er nu echt voor te gaan!

Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen en natuurlijk een heel fijn weekend!

Grtjs

Hee allemaal,

Ik heb gisteren opnieuw getest en was weer negatief! Ik ga er dus nu maar gewoon van uit dat ik niet zwanger ben en wacht deze week nog even af voordat ik naar de huisarts ga. Ik denk dan toch dat het aan die kuur ligt dat het zo lang duurt voordat ik ongi word...zeer frustrerend moet ik zeggen!
Ik ga eens uitrekenen hoe mn 2 volgende  cyclussen zouden zijn gelopen zonder de kuur en dan misschien die datum even afwachten of ik ongesteld word.
Heb nog steeds krampjes, zere tepels en een vol/ misselijk gevoel af en toe. Toch maar vreemd allemaal...maar ja, tis afwachten!
Hoe gaat t bij jullie allemaal?

Liefs Druifje

Hoihoi!!

Druifje, wat raar dat er nog niks te bekennen is!!! Vreemd meis.. Gewoon naar de dokter gaan!!
Ik weet niet of jullie het inmiddels weten, maar ik heb afgelopen vrijdag positief getest!!!
Ik voelde me helemaaaaal niet zwanger, en had donderdag mn NOD bij cyclus van 28 dagen..
Had woensdag al ongi buikpijn, en donderdag nog steeds. En had helemaal geen verschijnselen, dus heb donderdagmorgen vrolijk een pijnstiller genomen. Had echter donderdagavond nog geen ongi, en normaal duurt het nooit zo lang.
En vrijdag nog de hele dag niks, en wel wat buikpijn. Dus ik zei tegen mijn vriend: Straks ben ik zwanger! Hahaha!
Maargoed, vrijdagavond na een dag klussen in het nieuwe huis toch ff testje gedaan, en meteen een vette streep! Dus niet eens met ochtendurine!
 Helemaal uit mn dak, want ik verwachtte het deze maand echt niet! Had de hoop echt opgegeven!!  En voor de zekerheid nog maar ff wat testen gehaald, heb in totaal 5 testen gedaan en allemaal positief.
 Aanrader voor zwangerschapstest: Die van Sensitest. 3 Voor 10 euro ofzo, en die gaven een supergoed resultaat. De digitale van Clearblue waren ook heel duidelijk, en die van Kruidvat gaf maar een wazig streepje! Maar toen was ik ook weleens uitgeplast hihi..

Ik heb vanmorgen gebeld met de verloskundigenpraktijk, en heb 14 augustus eerste afspraak! Dan ben ik al 8 weken, en een paar dagen. Twee weken later ongeveer heb ik de eerste echo! Whhhiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaa!!

Glitters voor jullie allemaal!!!!!

-x-

Hoi,

Sanniey,
Wat leuk dat je weer wat komt schrijven.
Hier deze ronde nog steeds niet geklust, vanavond wel denk ik. haha,
afgelopen dagen waren we zo moe, en krijg er nu wel weer zin in hoor. haha, als het goed is zit ik nu rond mijn vruchtbare dagen.
wat leuk dat jullie ehebben besloten om de pil te laten staan. heerlijk.
spannend hoor. succes meid, maar dat komt wel goed.
en wat leuk dat het met je vriend zijn werk goed gaat, en hij goed gesprek heeft gehad.

meid uiteindelijk komt alles goed hoor.

druifje,
wat balen, alweer negatief. Dat het zolang duurt, of je ongi zolang wegblijft,
maar word wel erg lang hoor. toch maar eens naar dokter inderdaad.
ik duim voor je.
wat is die datum die je uitgerekend hebt?

Mitsj,
Wat lees ik nou?
Zwanger, gefeliciteerd. oooooooooooooooooooooooh super meid.
heerlijk.
Eindelijk raak. meid wat gun ik je dit.heerlijk meis.
geniet ervan hoor.
sorry trouwens dat ik je het weekend wegklikte op msn, was bij mn ouders en ze stonden erbij.
daarom.

hier gaat het goed, voel me weer rustiger. en ben erg bezig met ons hondje. hihi, vanalles uitzoeken en dergelijke, werkt best ontstpannend hoor, deze ronde nog niet geklust, maar dat komt vast nog wel.

liefs

hoi meiden,

Ik ben een tijd niet op de forum geweest. Nu wil ik even wat nieuws vertellen.
Maar eerst mitsj van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik weet niet of jullie het nog weten maar mijn man was deze maand heel erg ziek. ontsteking en antibiotica. Mijn man wilde het deze maand proberen en ik had mijn twijfels of het wel zou lukken. We hebben toch een keer geklust en we hadden er niet veel van verwacht. dit is tenslotte maar onze derde poging. Maar zoals sommige zeggen drie keer is scheepsrecht en ik ben dus zwanger!!
Ongelooflijk maar waar. we zijn super blij natuurlijk en nu maar hopen dat we de drie maanden halen.
ik zal dus niet meer op dit forum zijn maar wilde toch even afscheid nemen. Het was kort maar bedankt voor de steun van iedereen en ik hoop dat het bij jullie net zo snel gaat.

Groetjes,

Terug
Bovenaan