Heej allemaal!!
MITSJ!!!!! Echt leuk!! Super meid en je had het helemaal niet verwacht hè! Volgens mij had je zelfs nog een berichtje geschreven daarover, dat je dacht dat het niets werd, hahah! Owww echt gaaf voor jullie! Een voorjaarskindje! Nu lekker genieten...helemaal geen kwaaltjes of niks, heerlijk gevoel! Bewijst maar weer dat je niet altijd iets hoeft te voelen......geruststelling voor andere meiden hier denk ik.
En Madelief natuurlijk ook heeeeel erg gefeliciteerd! Het was inderdaad een korte kennismaking, maar begrijpelijk dat je hier niet meer zult meeschrijven. Heel veel geluk gewenst!
Bloemetje, heb je je hondje al in huis? Ben benieuwd wat voor eentje jullie hebben gekocht!
Hier verder nog alles hetzelfde als eerst. Buikkrampen, gevoelige tepels en soms beetje misselijk. Heel gek allemaal. Ik heb zojuist mn hele cyclus eens uitgetypt incl. die kuur die ik gehad heb. En kwam tot de conclusie dat die onttrekkingsbloeding gelijk was met mijn eigenlijke menstruatie (dag 13 t/m dag 22 pillen geslikt en op dag 27 bloeding). Ik weet natuurlijk niet helemaal de precieze werking van die pillen, maar volgens de berekeningen zou er gewoon niks aan de hand moeten zijn met mn cyclussen. Dus ik ga deze week maar eens naar de huisarts met mn lijstje (haha). Ik zit nu op dag 42..pfffff
Ik laat t wel weten!
Liefs Druifje