Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hoi,
madelief,
wat lief van je dat je toch afscheid komt nemen.
Van harte gefeliciteerd. Ik hoop zo dat de eerste maanden goed gaan, en dat je over aantal maanden een wolk van een baby in je armen hebt.
Hoe gaat het met je man nu?

Succes meid!!!!

liefs.

Heej allemaal!!

MITSJ!!!!! Echt leuk!! Super meid en je had het helemaal niet verwacht hè! Volgens mij had je zelfs nog een berichtje geschreven daarover, dat je dacht dat het niets werd, hahah! Owww echt gaaf voor jullie! Een voorjaarskindje! Nu lekker genieten...helemaal geen kwaaltjes of niks, heerlijk gevoel! Bewijst maar weer dat je niet altijd iets hoeft te voelen......geruststelling voor andere meiden hier denk ik.

En Madelief natuurlijk ook heeeeel erg gefeliciteerd! Het was inderdaad een korte kennismaking, maar begrijpelijk dat je hier niet meer zult meeschrijven. Heel veel geluk gewenst!

Bloemetje, heb je je hondje al in huis? Ben benieuwd wat voor eentje jullie hebben gekocht!

Hier verder nog alles hetzelfde als eerst. Buikkrampen, gevoelige tepels en soms beetje misselijk. Heel gek allemaal. Ik heb zojuist mn hele cyclus eens uitgetypt incl. die kuur die ik gehad heb. En kwam tot de conclusie dat die onttrekkingsbloeding gelijk was met mijn eigenlijke menstruatie (dag 13 t/m dag 22 pillen geslikt en op dag 27 bloeding). Ik weet natuurlijk niet helemaal de precieze werking van die pillen, maar volgens de berekeningen zou er gewoon niks aan de hand moeten zijn met mn cyclussen. Dus ik ga deze week maar eens naar de huisarts met mn lijstje (haha). Ik zit nu op dag 42..pfffff

Ik laat t wel weten!

Liefs Druifje

Madelief Gefeliciteerd !! Super hoor ! Geniet er maar lekker van !

Druifje.. Vervelend zeg ! Zelf heb ik ook zo;n lange cyclus.. eerste keer 42 dagen toen 40 en laatste keer 45 dagen..
Hopen dat de ha je kan helpen !

Bloemetje.. hoe gaat t met jullie hondje??

Druifje,

wat lastig zeg, nog steeds zelfde voelen maar geen duidelijkheid.
inderdaad slim idee om ermee naar ha te gaan, deze weet waarschijnlijk meer.
hondje komt 1 augustus, en is zwarte labrador pup.

maaike sanne, ik ga zo weer bellen om morgen ff te gaan kijken bij mn puppie.
en vrijdag. hihi.
dan weet ik weer hoe het met hem gaat, maar vast wel goed hoor.

liefs

Hey,

Wat grappig, wij hebben het zelfde... Onze kinderwens is heel groot toevallig ben ik zelf ook bijna 23... Ik heb het zelfde met me werk... Mijn contract moet 4 dec. dit jaar verlengd worden in een vast contract... Alleen weet niet wanneer ik natuulijk precies zwanger zal worden, ben nu pas 2,5 week gestopt met de pil.... dus ben ook heel bang dat me contract niet omgezet zal worden in een vaste... Gelukkig heeft me vriend een vast contract en een goed salaris.... dus wie weet.

Lijk me leuk om in contact te komen met je!

Groetjes

Hoi Mariska,

Ja, dat is moeilijk he, niet weten of je contract verlengd word, weet wel dat ze over mij best tevreden zijn. verantwoordelijke geeft aan me niet kwijt te willen.
maar dan nog, dan weet je nog niet hoe er gereageerd word, ik heb wel een baan nodig om rond te komen, maar denk dat als het zover is dat het zichzelf wel allemaal uitwijst.

liefs

Hoi hoi,

Dat is in mijn geval ook zo....ze zijn super tevreden majah als ik dadelijk 1 of 2 dagen minder wil gaan werken, weet ik niet of me dat er beter op maakt.... Gelukkig heeft mijn vriend een goede betaalde vaste baan...Dus stel dat ik weg zou komen te vallen kan hier alles wel draaiende blijven.... En ten 2de zolang ik geen ontslag neem, heb ik recht op een uitkering... Dus dan ben ik zeker een half jaar nog in bezit van eigen geld.... Heeft het toch nog een voordeel... En heb dan alle tijd voor de baby mocht het allemaal heel snel gaan. Daarna is het wel makelijker om aan een parttime baan te komen!

Groetjes Mariska

Hoi,

Mariska,
Dat geluk heb je dan inderdaad, dat je recht hebt op een uitkering.
Dat geluk heb ik niet, ik woon sinds anderhalf jaar in nederland. en heb volgens mij nog geen recht op een uitkering.
Dat weet ik niet zeker.

Ik heb ook helemaal geen idee hoe ze zouden reageren. Maar ja, dat blijft een gok.
Ook ben ik nog steeds 'bang' voor reacties van anderen, vooral ouders.

liefs

Terug
Bovenaan