Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi Ansie,

Welkom op het forum!
Wat een verhaal zeg! Maar je hebt gelijk hoor, je bent nooit zeker van je werkgever en je kan dus onverhoopt in een hele lastige situatie terecht komen. Redden jullie het zo wel, met het salaris van je vriend erbij? Of moeten jullie toch veel links laten liggen?
Ik vind wel dat je helemaal gelijk hebt dat je zegt dat je je wens er niet TOTAAL   van moet laten afhangen, want ik begrijp dat je daarbij wil zeggen dat je daar wel over na moet denken, maar niet een kindje "bij elkaar moet sparen".

Nou, gisteren naar de huisarts geweest en vanalles besproken en bekeken. Het is goed mogelijk dat het van die ene kuur nog komt (hoewel ik vind dat dat nu wel erg lang duurt) of dat ik zwanger ben. Dus moest vanmorgen bloed laten prikken en daarover kan ik vanmiddag al  bellen. Best wel spannend dus, maar verwacht er eerlijk gezegd niks van. Weet niet precies waarom, maar dat is mijn onderbuikgevoel hahahaha! De dokter zei nog dat het ook mogelijk is om bijv. weer 2   maanden aan de pil te gaan om die cyclus weer te begeleiden, maar dat dat met een zwangerschapswens niet zo'n goed idee is...en dat klopt. Dus ik laat het maar op zijn beloop en zie augustus nog even aan mocht ik nu niet zwanger zijn.
Ga nu snel weer stoppen, want moet zo weer weg!!

Liefs x Druifje

Hoi hoi Druifje!

Leuk dat je ons ff op de hoogte houdt! Ik heb zoveel aan je gedacht de laatste tijd!
Dus je hebt al bloed laten prikken! Nou, dan zul je gelukkig snel duidelijkheid hebben!
Laat je het ons weten zodra je wat weet?
Ik hoop dat je ongi snel komt, of dat hij voorlopig niet meer komt omdat je zwanger bent. Maar dan heb je iig duidelijkheid vanmiddag!

-x- Mitsj

He Mitsj!

Wat een lief berichtje, dank je! Ik heb vanmorgen bloed laten prikken en kon vanmiddag bellen voor de uitslag: ben niet zwanger. Nou, dat is dus in ieder geval wel een stukje duidelijkheid erbij!! Natuurlijk had ik liever gehoord dat ik wel zwanger zou zijn, maar nu moet ik alleen nog maar wachten op mn ongi en zit ik niet meer in twijfel. Ben alleen heel benieuwd wanneer die komt!
De dokter had nog ff 'gekeken' en zei dat het heel helder slijm was en dat het best wel eens het midden van mn cyclus kan zijn!! Dus ja, komt dat even goed uit  hahahah! Aan de klus vanavond :)

Hoe gaat het met jou? Voel je je nog goed? Ik hoop echt voor je dat alles gezond groeit en dat de komende 8 maanden een hele fijne tijd wordt! Lijkt me zo bijzonder...het idee dat je vanaf nu met z'n drieen bent. Met z'n drieen op de bank, met z'n drieen gaan slapen, met z'n drieen douchen..... Kan niet wachten, hahah! Maar het geeft wel een enorme band tussen jullie denk ik hè? Voor je vriend ook wel heel bijzonder!

We moeten snel nog maar eens MSN'en!

Liefs x
Ik

Hoi hoii

Druifje.. Dus niet zwanger.. Balen !
Heb je al eens theunisbloem olie capsules geprobeerd??   Die helpen je menstruatie op gang te laten komen.. Is verkrijgbaar bij de gezond en wel winkels.
Helpt echt !
Ik heb zelf ook een onregelmatige cyclus en ik gebruik hier nu Monnikspeper capsules voor.   Normaal zou ik nu mijn ei hebben maar danzij deze capsulus verwachrt ik as dinsdag mijn nod al !
terwijl ik anders 42-40 en 45 dagen cyclus had.. dus t scheelt een hoop !!

Wel grappig. terwijl ik dit aan je typ zit ik druiven te eten haha !   Lekker...

Ansie P.Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap !!
Verloopt je zwangerschap goed??
Je hebt idd gelijk. Ik tijwfel ook helemaal niet meer, we zijn er beide volledig aan toe en financieel redden we het makkelijk.
Mijn bedrijf kan niet failliet gaan omdat het een ontzettende grote stichting is, door het hele land en in gezondheidszorg dus dat zit wel goed.
Bij vriendlief ook want ze hebben juist te veel werk..

Hoi Meiden,

Bedankt voor het welkom heten!!!
De zwangerschap verloopt goed, in het begin was er wat onduidelijkheid over het termijn (onregelmatige cyclus)... daardoor heb ik al 2 echo's gehad, erg leuk hoor zo'n echo, ff lekker spieken. Over 2 weken heb ik mijn 20 weken echo, ik hoop (ga er stiekem ook wel van uit) dat alles goed is. Ik wil ook rond de 24 weken een pret echo laten maken...
 Verder gaat het goed wel last van misselijkheid en plotselingen "aanvallen" waardoor ik dan ineens heel erg begin te zweten soms ook duizelig en misselijk wordt ... maar  ja ben ook zwanger he.. En aangezien ik nu toch niet werk heb ik er ook de tijd voor haha...
Financieel redden we ons prima, omdat ik (tijdelijk) een ZW uitkering heb. Als alles weer goed gaat en ik geen ZW uitkering meer (nodig) heb, ga ik wel weer op zoek naar een baan.

@Druifje... Wel balen dat je NOG niet zwanger bent... Maar komt vast wel goed... Lekker klussen en ervan genieten  (vreemd omdat tegen een ander te zeggen)!!!

fijne dag!!

hoi ik ben nieuw hier ik ben sherida  een meisje van 21 ..
ik heb een dochtertje van 13 maanden ..
me vriend en ik wilden gelijk nog eentje ..
maar dat gaat niet zo gemakkelijk ik ben nu al 10 maanden bezig ..
ik ben bang dat er iets mis is ...
ik ben er zo gespannen over e heb niemand om mee te praten ..

ik hoop dat het deze maand wel lukt ..vandaag ovuleer ik dus wie weet ..
op 10 aug weet ik het duim voor me plzz

Hoi,

Druifje, wat balen dat je niet zwanger bent, maar je weet nu wel waar je aan toe bent.
inderdaad lekker klussen nu. duim voor je hoor meid.

chyenne, (denk dat ik het verkeerd heb geschreven, sorry)
Balen dat het bij jullie zo lang duurt. Gaan jullie binnenkort naar ha dan?

mitsj, hoe gaat het met jou meis?

liefs

Terug
Bovenaan