Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Druifje,
succes met klussen, heerlijk dat de ongi maar vijf dagen duurde. en jullie er nu weer tegenaan kunnen.
tarwekiemolie, ik hoop dat het werkt voor jullie.

ik ben weer aan de lijn, sinds vrijdag, er is nu 1.2kg ongeveer af in het weekend,
beetje op mn eten gelet, en erg veel beweging gehad met onze nieuwe pup.
hij doet het voortreffelijk, eerste nacht was een ramp. tweede nacht ging beter, en vannacht heeft ie doorgeslapen.
een kanjer is het.

liefs

goedemorgen allemaal!

Ik ben hele tijd afwezig geweest 9 was zelfbescherming, anders werd ik helemaal gek )

maar vandaag 2 dagen voor m'n NOD getest.

POSITIEF!!!!

een hele mooie duidelijke 2de streep.
ik weet dat er nog vanalles mis kan gaan ( kan de hele zwangerschap) en dat het nog heel erg pril is, maar m'n ei is dus bevrucht. ( of hij goed ingenesteld is dat zien we bij de echo )

Ik vertel het nog neit aan m'n mannetje, vrijdag is m'n NOD en ik doe zaterdag weer een test.( tenminste als RD alsnog niet langskomt.)

Ik wens jullie heel veel glitters toe****************

en ik spreek jullie snel.

groetjes Bloempje

Hoihoi!

Bloempje!! Gefeliciteerd meid!! Geniet ervan he!! Supercool!

Liefs,
Mitsj

Hoi Bloempje,

GEFELICITEERD. Ooh wat fijn,super.
maar, waarom vertel je het nog niet aan je man? een streep is toch een streep?
die veranderd niet meer hoor. hihi.
word alleen nog maar dikker.

meid, geniet ervan, het is je zo gegunt.

Dames, ik wil jullie wat vertellen.
Momenteel ben ik eventjes helemaal op, en hebben vriend en ik besloten eventjes te wachten met onze kinderwens, ik begin erg te twijfelen nu we de hond hebben.
daar gaat erg veel tijd in zitten, en zoals nu, nu ik me niet lekker voelt, valt me dat erg zwaar. met de hond is het een paar weken lastig.
Met een baby toch een stukje langer.
ik krijg nu het gevoel dat ik er niet helemaal klaar voor ben.
dus denk dat het wijs is om eventjes te wachten tot we ons weer beter voelen in ons vel.
en eerst mn nod zaterdag afwachten. wie weet is het nu toch zo.

ik blijf jullie natuurlijk wel volgen. ga niet weg hier.

liefs

hoi,

ja ik ben echt super blij, is allemaal nog heel onwerkelijk.

ik vertel het vrijdag aan hem omdat dan m'n NOD is, en ik heb gelezen dat heel veel zwangerschappen niet door de week van NOD komen en je dan alsnog ongesteld word.
Dus wacht ik liever vrijdag af, al heb ik echt het gevoel dat het goed zit.

En verder wil ik een klein kadootje voor hem kopen, en dat aan hem geven, heb pas vrijdag de tijd om dat te kopen.
Zo'n boekje met Help ik word papa erop. hehhe dat zal hij denk ik ook denken.

Bloemetje, vervelend he die twijfel, ik heb het ook vorige maand gehad, je gaat dan ineens denken hoe dat het allemaal moet als het zover is. het kan natuurlijk ook zo zijn dat het mischien raak is, en je daarom niet zo lekker in je vel zit.
ik hoop verder dat het snel weer wat beter met je gaat, en geniet nog lekker van je pupie, die worden zo snel groot.
Vorig jaar hadden wij een kitten rond deze tijd, ze is nu al zo groot geworden dat het af en toe echt jammer is.

Degene die vandaag teste ( ik weet naam niet meer, schaam me dood) jammer dat hij negatief is, maar gewoon moed houden. Geen bloed is goed.

ik houd jullie op de hoogte.

groetjes

Hoi.
Dat kan ook, met een leuk cadeautje.
als het hier zo zou zijn vertel ik het hem gewoon met de test.
heb er nog eentje liggen, en die bewaar ik voor zaterdag.
als ik dan nog niet ongi ben.
heb wel lichte steekjes onder in me buik, net boven schaamstreek.

we wachten wel af, ben er in ieder geval niet zenuwachtig voor.

liefs

Hoi allemaal,

Ten eerste, Bloempje van harte gefeliciteerd! Natuurlijk moet je zelf weten wanneer en hoe je het je mannetje vertelt!!! Heeft hij het nog niet door? Lijkt me toch maar moeilijk om een positief resultaat geheim te houden voor hem! Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat kopen..... En nu maar hopen dat het allemaal goed genesteld is en dat je v.a. vrijdag een beetje kunt genieten.

Bloemetje!! Wordt het teveel meis? Tis ook niet niks al die veranderingen in je leven nu. Verhuizing, puppy, kindje.....en misschien nog wel twijfel over je werk? Je moet een beetje je hart en je gevoel volgen en als dat zegt dat je gewoon even de rem erop moet zetten moet je dat zeker niet nalaten! Wie weet wordt het in jullie hoofden dan allemaal wat rustiger en ben je er over een paar maanden wel klaar voor.

Mitsj, hoe is het?! Gaat het nog allemaal goed? En is jullie huisje al een beetje bewoonbaar en opgefleurd?

Bij ons hier niet zoveel nieuws. Ohja, toch wel!! Had de dokter nog gesproken over de uitslag van de bloedtest en ze had gezien dat ik een licht verhoogde prolactine-hormoon had (zet aan tot borstvoeding) en dat wilde ze nog een keer laten checken. Hoeft verder niks over een zwangerschap te zeggen (wat ben immers al ongesteld geweest), maar een pertinent hoog prolactinegehalte kan een oorzaak zijn van onregelmatige cyclus. Dus morgen ff prikken. Had de vorige keer wel last van mn tepels, dus ergens verbaasde het me niet. Nu voel ik niks bijzonders aan mn tepels dus hoop dat het gewoon weer goed is.

Liefsx

Hoi,

Druifje, wat fijn dat ze misschien oorzaak van vreemde cyclus weten,
kunnen ze er wat aan doen als ze het zeker weten?

hier gaat het redelijk,nog steeds zelfde, maar wel gevoel of ongi eraan zit te komen, of drink te weinig, heb een soort pijn daar onderaan, die te vergelijken is met blaasonsteking, maar wel een pijn die ik vaker heb voor ik ongi moet worden.
dus we zien het hier wel.

liefs

Terug
Bovenaan