Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hai allemaal!

Sherida, wat naar dat het niet wil lukken tot nu toe. Volgens mij trekken de artsen bij een jaar proberen de grens van doorverwijzen. Dus misschien kan je het najaar nog even afwachten?! Als je zeker weet dat jullie klussen volgens het boekje.....

Bloemetje, het is inderdaad fijn om wat meer zekerheid te hebben! En dat ik niet zwanger ben neem ik dan echt wel op de koop toe hoor! Het was  heel leuk geweest, maar dat ik nu gewoon ongesteld word vind ik in dit geval ook best. Als ik maar iets merk was mn idee erbij! Maaruh, ik word ongesteld :D:D:D:D Ben er nog nooit zo blij mee geweest volgens mij, hahha! Heb al paar daagjes wat donkerbruin slijm (sorry) en het houdt dit keer niet op. T is nog wel erg weinig, maar er zit dus duidelijk schot in de zaak hahah! Gekke is dat nu ook alle krampen, misselijkheid en darmpijntjes over zijn. Beetje bizar, maar zal een hormonenkwestie geweest zijn. Beetje gespannen borsten heb ik nog steeds wel.
Zo, nu dus wachten op het echte doorbreken en daarna hopelijk een fatsoenlijke cyclus waar ik redelijk van op aan kan. Het is natuurlijk de maand hierna ook weer afwachten hoe het zich hersteld.

Mitsj, hoe ist in je huisje? Alles al een beetje op orde en heb je al ideeen over de babykamer?

Liefs x

hoi,

druifje, ooh, fijn dat je ongesteld aan het worden bent, zo lang moeten wachten is ook niets hoor, en fijn dat die klachten nu ook weg gaan, misschien inderdaad hormonenkwestie.
ik hoop dat volgende ronde er mooier uitziet en niet zo lang.

liefs

Druifje..Mooi dat de rdtjes er dan nu eindelijk aan komen... Wel gek dat dan ineens de kwaaltjes weg gaan he? Wat een  ingewikkeld lichaam hebben we soms toch...
Had je mn stukje nog gelezenover theunisbloemolie??

Eh ben ff je naam kwijt.. Maar dus al 10maand bezug.. Jakkes zeg !
Hoop dat het snel raak mag zijn   en jullie een broertje/zusje voor jullie kleine krijgen !
Misschien heb jehet wel gezegd maar was je vd 1ste snel zwanger??

Hier vandaag mijn nod,nog geen rdtjes te bekennen...

Hej MaikeSanne,

Yep heb je berichtje gelezen. Ik ken het kruid niet, maar heb zelf vorig jaar eens van het merk Bloem de Menstruatie Formule gekocht, ook te koop bij de natuurwinkel. Ik weet niet meer goed of dat nu geholpen heeft, ben er op een gegeven moment mee gestopt en weet niet meer waarom.In principe kan ik het wel weer gaan slikken,  alleen meen ik me wel te herinneren dat deze pillen het samentrekken/ schoonmaken van de baarmoeder bevorderen en dat je het tijdens de zwangerschap niet mag gebruiken. Zo dus ook monnikspeper (net ff opgezocht via Google). Hierbij dus ook een weetje voor jou!!

Heb ook even gekeken naar de Teunisbloemolie en lees er veel goede dingen over (vrouwen die snel zwanger worden), ook Tarwekiemolie (klinkt mij bekender in de oren) bevordert de doorbloeding van de baarmoeder waardoor innestelling makkelijker zou gaan en dit kan je voor zover ik weet zonder schade blijven slikken.
Weet jij trouwens of je teunisbloem/ tarwekiem gewoon naast je foliumzuur mag slikken?

Nou, ergens word ik wel blij van alle verhalen op internet over die capsules!!! Maar twijfel nog wel een beetje. Wat als mn cyclus nu gewoon netjes is komende maand....gaat het dan niet juist door de war?
Ben benieuwd naar jouw ervaring. Heb je ook nog andere dingen geprobeerd?

Liefsx

hoi,

ik weet niet of het kwaad kan om er dingen bij te slikken bij je foliumzuur.
maar het is die middeltjes proberen wel waard. ik denk persoonlijk niet dat het je cyclus langer maakt.
maar ja, zeker weten doe ik dat niet.

hier gaat het goed. hoop met jullie allemaal ook.

liefs

Hoihoi!!

Nou hèhè, eindelijk goed ongesteld! Jeeeee, ben echt heel blij en zie het weer helemaal zitten! Heb vanmiddag tarwekiemolie gekocht van de Kruidvat. Als je even op internet zoekt hoor je er ZOVEEL positieve verhalen over!! Echt ongelofelijk...en word je er niet (meteen) zwanger van dan is het wel goed voor je huid en doorbloeding. Mn vriend gaat het waarschijnlijk ook slikken, krijgt ie ook een mooi huidje en t schijnt de zaadkwaliteit te verbeteren! Ik ben benieuwd!

Hoe is het verder met iedereen? Beetje rustig denk ik hè? Of zijn er veel op vakantie...

x Druifje

P.s. Maike wil je hier misschien wat sterretjes strooien?

Hoi,

Druifje, fijn dat je eindelijk goed ongesteld bent,alleen niet erg prettig met dit weer haha.

Hier gaat het goed, alleen erg veel last van het warme weer. vandaag is het me echt te heet hoor. mag gerust gaan onweren en regenen, ga er met plezier instaan.
de regen dan he.

het is inderdaad erg rustig hier.

liefs

Hai hai!

Hier ben ik nog eens..wat is het stil hier!!! Waar is iedereen gebleven? Ander topic misschien?

Sinds vandaag niet meer ongi :) Het is gelukkig vanzelf weer gestopt en heeft dus een nette 5 dagen geduurd. Ben er echt heeeel blij mee. Deze week dus beginnen met klussen. Vriend en ik zijn allebei aan de tarwekiemolie. Geen idee of het helpt, maar tis voor vanalles goed. Wie weet!
Nou ben benieuwd hoe het allemaal met jullie is!

Groetjes,
x Druifje

Terug
Bovenaan