Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Jaaaa!! Even een ego berichtje van mij!!

Ik ben net voor de echo geweest om 16 uur!! En het kindje zag er normaal uit voor zover het er normaal uit kan zien met 7 weken, en we hebben het hartje zien en horen kloppen :) Echt een meeeeegabrok in mijn keel :) Moest echt wel even slikken om niet in tranen uit te barsten!! En heb gelukkig een uitwendige echo gehad, dat ging zonder moeite :)

Slik... :')

Liefs!!

Een superblije Mitsjiiiiiiieeee

Hoi,

Dames, ik heb wat te vertellen.

Vinden jullie het goed als ik mitsj achterna ga?
heb vanmiddag testje gedaan,omdat ik het ff wou weten. en wat denk je, licht tweede streepje, ik was echt helemaal overdonderd, vriend ook. haha. we hadden het echt niet verwacht. vriend wil dat ik morgen nog een keer een test doe.
Ik snap nu wel waarom ik me zo beroerd heb gevoeld de hele week. en maar niet beter ging.
Vandaag is dat wel wat beter, en heb nu wel een soort van ongi pijn, ben bang dat het alsnog toch nog fout gaat.

Maar ga toch proberen te genieten.

Liefs.

xxx

Bloemtje.. JAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd meid !!!!!
Had ik het niet gedacht?? jaaaa super zeg !!!!!!!!!!!!!!
Meis echt super !!!

Enne .met je hondje komt t ook allemaal goed hoor !!!! Jullie kunnen het !!!

Liefs Maike Sanne

hoi,

maaike sanne,
heb nu ineens het gevoel of ik de hele wereld aankan,
heb enkel nog wel steeds zo een ongi gevoel, maar kan ook moeilijk eten.
ben afgelopen week 3 kg afgevallen
vriend geeft me nu suikerrijke drankjes, haha.

ooh, zo spannend,
liefs

Bloem, meis.. ik ben ook bijna 2 kilo afgevalen maar dat kan nog geen kwaad hoor !
Er gwoon goed om denken dat je genoeg vitamines etc binnen krijgt dan komt het goed hihihi.. Ohh meis het is je zo gegund !
Ga je mee naar het april forum??

Enne.. wat zei vriendlief er van???
Tip;   doe wat transparante nagellak op de test, dan blijft het streepje duidelijk zichtbaar en vervaagd ie niet !   K weet niet welke testen je hebt gekocht, maar ik heb die van de kruidvat, en heb op de achterkant de datum neergeschreve met zon cd stift..
Altijd leuk voor later ;)

nee nee, niet te veel suiker. hihi.
maar voel me echt zo slap, laatste dagen echt niet veel gegeten, voel me daar nu zo schuldig om.
maar ja, als je je zo beroerd voelt.

liefs

Hallo allemaal,
Wat een leuk forum!
Mijn vriend en ik zijn ook bezig om zwanger te worden.
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Carolien en 23 jaar.
Ik ben sinds 1 juli gestopt met de pil en we zijn nu bezig met de 2de ronde.
Mijn vraag is  hoe  jullie het aan pakken.  (de mensen die al zwanger zijn, maar ook nog aan het proberen zijn)
Ik vraag me elke keer af of we het wel goed doen..
Hoe vaak en dat soort dingen..
Wie heeft er nog tips?!
Groetjes..
En heel veel succes allemaal!!

Terug
Bovenaan