Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hoi caatje,
van harte welkom,
spannende tijd gaan jullie tegemoet.
heel veel succes met zwanger worden.
is het jullie geheimpje, of zijn er mensen die er vanaf weten?

liefs.

Hoi bloemetje 22,
Eigenlijk weten veel mensen het in onze omgeving wel..
Waar ik achteraf wel spijt van heb hoor..
Je merkt gewoon dat iedereen denkt: 'is het ze al gelukt'?
Maar goed.
Ik moet officeel volgendeweek zaterdag ongi worden, dus nog 1 weekje  geduld en dan weet ik meer.
En jij?
Groetjes!

Bloemetje,
Ik zag net pas dat dat berichtje over degene die een zwangerschapstest had gedaan van jou was!
Hoe is het nu?
Groetjes..

Hoi caatje,
het gaat goed met me, wel misselijk, al hele week, duurt tot ongeveer uur of 4 s middags. whaa, nog ff te gaan hihi.
kan ook niet zo goed eten, sinds vorige week vrijdag zowat 4 kg afgevallen.
voel me ook best slap. maar wel alsof ik de wereld aankan.

heb ook veel buikpijn, nou ja, rommelende buik, en regelmatig steekjes.
me streepje was ook best licht, mar ook weer duidelijk te zien, zelfs bij schemer, maar toch geen dikke.
we zien wel hoe het loopt.

liefs

Wat spannend allemaal!
Wel vervelend dat je niet goed kunt eten, maar dat zal toch vast wel weer overgaan.
Ik hoop voor je dat je je snel weer wat beter voelt.
Liefs..

ik hoop het. nu ik het weet probeer ik het er wel in te proppen hoor. haha, maar is niet makkelijk. vanmorgen zo een zakje van friese vlag gedronken(weet het,niet veel) net twee toastjes met kiprolade. en over uurtje of twee proberen stokbroodje met kaas. hopelijk gaat dat lukken. Moet wel, want voel me erg duizelig en slap op me benen.

Liefs.

Hoi bloemetje,
Hoe is het nu met je?
Voel je je alweer wat beter?
Ik voel  me  de laatste tijd ook  een beetje anders.
Sinds ik ben gestopt met de pil is mijn eetlust veel minder. (al 2,5 kilo kwijt)
Ook heb ik ongeveer 2 weken nadat ik gestopt was met de pil hele erge pijn on mijn onderbuik rechts gehad. Waarschijnlijk mijn eisprong geweest volgens de dokter.
Vandaag hoofdpijn en  soms duizelig.  
Ik  heb ook altijd 1 tot 2 dagen voordat ik ongesteld moet worden hoofdpijn, dus ik hoop niet dat ik het daar van heb.
Ik heb zaterdag mijn NOD,  afwachten dus..
Liefs Caatje  

Hoi,

Caatje, het kan ook nog goed het ontpillen zijn hoor.
toen ik in februari stopte had ik dit ook. tot eigenlijk mei ongeveer.
en sinds twee maanden terug had ik echt gevoel dat ik ontpilt ben.
zwaarder ongesteld. vooral eerste dagen, en je ziet het. volgens mij was mijn gevoel juist.
Dus hou je daar ook nog beetje rekening mee, hoop natuurlijk dat je hartstikke zwanger bent, maar wil je de klap wel besparen.

liefs

Terug
Bovenaan