Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hoi,
hoe het gaat?
ja redelijk,
misselijk(brok in de keel), steken in buik, soms spierpijn in buik, moe, pijnlijke schaamlippen, gevoel van beginnende blaasontsteking.

verder voel ik me prima

Liefs

Hee iedereen!!

BLOEMETJE!!! Geweldig meid! Echt helemaal super en hartstikke gefeliciteerd! Je had er ff de balen van afgelopen week, maar toch nog wel gelukt he!  Nu kan je je er voorzichting op in gaan stellen en wennen aan het idee. Daar heb je waarschijnlijk ook wel even de tijd voor nodig en geeft misschien ook de nodige onzekerheid?
Maar echt heel erg leuk...ben stik jaloers ;)
Er zijn toch al veel meiden van dit forum zwanger geworden he! Hoop dat ik me snel kan aansluiten bij jullie.

Mitsj, gelukkig was de echo goed! Lijkt me heel bijzonder om je kleine kindje zo te zien? Hoe groot is het? Centimeter of 2? En heb je last van kwaaltjes?
Maike  met jou ook alles goed?

Ik zit op dit moment rond mn ei. Hebben goed geklust (netjes om de dag) afgelopen week. Heb eigenlijk niets gevoeld vanbinnen dus hou er ook maar rekening mee dat mn ei nog moet komen. Heb ook geen idee wat mn cyclus gaat doen. Dus probeer het klussen maar ongeveer zo vol te houden. Ben erg benieuwd en hoop zooooo dat het snel raak is!

xxx Druifje

Hee caatje!

Ik reageer nog even op jouw berichtje.
Spannend dat je gestopt bent met de pil. Ik hoop dat je neit teveel last hebt van ontpillen, kan erg frustrerend zijn. Maaruh, om op je vragen in te gaan: er wordt aanbevolen om om de dag of 2 dagen te klussen, dat is beter voor de zaadkwaliteit. En er wordt ook veel gespeculeerd over een paar minuten met je billen omhoog te blijven liggen, maar weet zelf eigenlijk niet zo goed wat ik daarvan moet denken.
Verder is het wel goed om foliumzuur te slikken. Dit moet je opbouwen in je lichaam en hiervoor heb je een week of 4 nodig. Omdatje niet weet wanneer je zwanger wordt, is het verstandig er alvast mee te beginnen.

Meer weet ik zo ook even niet te vertellen!

Liefs x

quote: caatje85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2008 22:38:47'));

Hallo allemaal,
Wat een leuk forum!
Mijn vriend en ik zijn ook bezig om zwanger te worden.
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Carolien en 23 jaar.
Ik ben sinds 1 juli gestopt met de pil en we zijn nu bezig met de 2de ronde.
Mijn vraag is  hoe  jullie het aan pakken.  (de mensen die al zwanger zijn, maar ook nog aan het proberen zijn)
Ik vraag me elke keer af of we het wel goed doen..
Hoe vaak en dat soort dingen..
Wie heeft er nog tips?!
Groetjes..
En heel veel succes allemaal!!

Nu ik hier zo wat aan het sneupen ben, bedenk ik me dat ik hier nog niet verteld wat er hier allemaal aan de hand is..

Druifje.. Helaas heb ik een miskraam gehad, dus ben niet meer zwanger
Ik kreeg vrijdag een paar druppeltjes bloed, zaterdag weer wat en in de nacht van zatrdag op zondag veel bloedverlies. Heb de vk gebeld en mocht naar de gyn voor een echo,
Omdat ik nog maar 6,3 weken zou zijn, werd het een inwendige echo..
helaas was er al geen vruchtzakje meer te zien...
Waarsch ben ik dat de snachts al verloren..
Er was nog wel allemaal slijm te zien in de baarmoeder, waarschijnlijk ging dit er vanzelf wel uit, maar moet over anderhalve week weer heen voor een echo om te kijken of echt alles weg is..
Ik vloei op dit ogenblik nog steeds.. gelukkig niet meer heel heftig.
Het is een giga klap voor ons geweest en nog steeds,   gister erg veel afgehuild
T is ook extra moeilijk omdat mn zusje en schoonzusje beide zwanger zijn...
Maar we redden het wel, het komt goed !!!
En over een poosje gaan we er weer gewoon voor en dat gaat t ons lukken !!!

Hoe gat het nu met jou druifje??   Komt je nod al dichterbij?
(k weet t ff niet meer, sorry)

Hoi,

Ik ben ook 23 en wil heel graag een kindje. Nu ben ik vorig jaar juni getrouwd dus mensen verwachten het wel van me. Onder de gene die het weten van onze kinderwens zitten verschillende reacties. De ene vind het super en de ander vind me inderdaad nog te  jong. Maar je moet helemaal doen wat je zelf wilt. Als het goed voelt  moet je ervoor gaan. En toch komen er inderdaad af en toe de twijfels om de hoek kijken.
Wij zijn echter al vanaf december bezig maar zonder resultaat.
Heel erg onregelmatig ongi. Soms zelf een maand overgeslagen.  Maar ik houd de moet erin en blijf positief.

Groetjes,

Hoi Dames,

Jeetje wat leuk om zo met z'n alle te kletsen over onze kinderwens...
Ik ben Damienne, 23 jaar en mijn  aanstaande is 26. We zijn sinds juni gestopt met de pil en eerst een maandje 'veilig' gedaan, vanwege het opgang komen van de eerste cyclus etc.

Deze maand voor het eerst 'geklust', mijn vorige cyclus was 31 dgn, ben nu op dag 28. Voel me sinds 5 dagen anders dan normaal, gek gevoel in mijn onderbuik alsof ik ongi moet worden....
Tevens een erg 'gelukkig' en 'verliefd' gevoel.  En sinds vandaag redelijk veel witvloed..... wie heeft ervaring met deze kwaaltjes? verder maar gewoon afwachten tot donderdag, jeetje wat duurt dat lang, zaterdag al een test  gedaan, negatief... veel te vroeg natuurlijk...  Misschien zit het allemaal wel tussen de oren, wie weet...

liefs  
Dami  

Hallo allemaal,
Druifje: bedankt voor je tips. Ik slik al een tijdje foliumzuur.
Het  staat vast wel ergens, maar hoe lang ben jij al bezig?

MaikeSanne: Wat erg voor je wat je nu allemaal moet doormaken, heel veel sterkte.

Simone: Leuk dat jullie ook proberen zwanger te worden. Is je huisarts op de hoogte van je onregelmatige cyclus? Ik wil niet negatief klinken, maar het lijkt me niet goed dat je soms een hele maand overslaat.
Ik zal dit eens bespreken met je huisarts, misschien is er wel wat aan te doen.

Damienne: Je bent ongeveer rond dezelfde tijd als mij gestopt met de pil.
Ook ik heb een beetje dezelfde kwaaltjes als die jij nu hebt.
Heb daarnaast ook al een aatal dagen erg hoofdpijn en voel me soms duizelig.
Heb je donderdag je NOD?

SUCCES ALLEMAAL!!

Liefs..

Hoi Caatje85

De huisarts zegt dat het normaal is als je 6 jaar aan de pil bent geweest. En daarvoor was het ook onregelmatig. Dus dat komt weer terug als je stop met de pil. Maar wel frustrerend hoor.
Jij succes, hopen dat het raak is.
Groetjes

Terug
Bovenaan