Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi,

Caatje, ik had sinds ik gestopt ben met pil telkens cyclus tussen 26 en 29 dagen, dus best regelmatig.

hoe is die van jou?

liefs

Hoi Bloementje,
Dat staat hierboven in mijn berichtje.
Mijn eerste 'natuurlijke' cyclus was 22 dagen en ik zit nu in ronde 2 en zit nu op dag 28.
Liefs Caatje

hoi,
sorry, niet goed gelezen, haha.
je bent nu nog niet ongi begrijp ik?
spannend.

Liefs

hoi,

zo, net ff verloskundige gebeld.

had ze dr agenda niet bij zich, aaaaaaaah, moet ik maandag weer terugbellen om een afspraak te maken,

die word rond 8 weken gedaan, en moet in zh voor echo.

enkel is het wel lastig, het ziekenhuis waar ik heen moet, daar werk ik ook.

zou je dan ook naar een ander ziekenhuis kunnen gaan?

Ze gaf aan dat ik erg vroeg een positieve test had. en ze zei ook dat
als je je misselijk enzo voelt dat het zeker bevestiging is dat je
zwanger bent, haha, zover was ik ook al .

nou dames, ga ff schoonmaken en dan naar tandarts.

frieda, hoe gaat het met jou ?

liefs

Ik heb net een test gedaan en die was negatief.
Ik kan ook niet aanvoelen of ik ongi moet worden, want ik heb al ongeveer een dikke week het gevoel alsof ik ongi moet worden.
Ik heb net weer nieuwe testen besteld op internet en zodra ik die weer ik huis heb eb nog niet ongi ben, ga ik weer een test doen.
Wat leuk dat je binnenkort je eerste echo hebt!
Ik neem toch aan dat je best in een ander ziekenhuis de echo kunt laten  doen, ik zou gewoon even informeren bij het ziekenhuis of de verloskundige.  
Wat doe je voor werk in het ziekenhuis?

Groetjes  caatje

Hej!

Bloem, wat spannend! Maar inderdaad wel een beetje vervelend dat je op je werk (min of meer) ook je echo moet laten maken. Ik denk dat wanneer je dit even uitlegd aan de verlos je wel naar een ander zhuis kan hoor! Daar kan je toch je redenen voor hebben?
Is er nog wel een ander  zhuis dichtbij jou? Anders moet je weer verder reizen!

Caatje, jammer dat ie negatief is! Maar de moed nog neit opgeven he? Kan best zijn dat je cyclus nu wat langer duurt vanwege het ontpillen. Is best reeel om daar even rekening mee te houden. En anders gewoon afwachten tot je ongi wordt. En word je het niet en ook niet zwanger, dan naar de huisarts! Weet er alles van meid....

Maike hoe is het met je? Red je het een beetje zo?

x Druifje

hoi,
dat zien we inderdaad wel, misschien dat ik het al wel moet vertellen als ik me zo blijf voelen, want s ochtends gaat het nog steeds niet altijd even goed.
dus ja, we zien het wel.
hopelijk gaat dat goed en kan ik het verbergen haha.
moet alleen wachten om afspraak te maken totdat ik bij vk ben geweest :(.
ze zei, ja kan je nog geen hartje laten horen, balen, want dan weet ik nog niet of het goed zit.

maar ik ga weer.
liefs

Hoi,

Caatje: Balen dat je test negatief was. Maar moet misschien toch geduld hebben tot je wel ongi wordt en ander toch even een afspraak maken met de huisarts.
Succes, hoop dat je snel uit de onzekerheid bent.

Bloemetje: spannende tijden breken eraan voor je. Wil je heel veel succes wensen,

Groetjes,
Simone

Terug
Bovenaan