Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hey dames,

SORRY SORRY SORRY ik heb hier al een hele tijd niet geweest! Ik vind het ontzettend leuk om te lezen dat sommige van jullie inmiddels zwanger zijn en dat er zoveel nieuwe schrijvers zijn.

Voor deze mensen even kort. Ik ben 22 jaar en heb ruim 5 jaar een relatie. Mijn vriend heb een goede fulltime baan en ik ben opzoek naar een geschikte baan. Ben nl in juli afgestudeerd aan de Pabo.

Ik heb een hele grote kinderwens, en zou het liefst zo snel mogelijk beginnen. Maar mijn vriend is het hier (helaas) niet mee - eens. Hij vraagt zich af wat ik met een kind moet?!?! Vandaag hadden wij het er serieus over, toen zei hij "je bent pas 22 jaar", waarop ik zei dat zijn moeder 23 jaar was toen zij beviel van hem. Hierdoor zag ik hem nadenken, en wie weet ziet hij het ook snel zitten :)

Want het is allemaal wel heel vaag geweest de afgelopen maanden, ga ik wel door met de relatie of niet?! Voor de mensen die mij toen gesteund hebben, super bedankt! Ik ben nu voor 150 % zeker van mijn relatie met deze leuke jongen!

Ik ga proberen weer meer te lezen, ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Ondanks dat ik nog niet overal over mee kan praten ;)

Groetjes Muckje

hoi muckje,

spannend meis.
je hebt gelijk hoor, dat zijn moeder even oud was.
hier ook, nou ja, ben vandaag 23 geworden(ooh wat klinkt dat weer stuk ouder)
Maar wel fijn dat je hem erover zag nadenken.
ik hoop dat hij er ook snel klaar voor is.
wat een moeilijke tijd heb je gehad. maar wel fijn dat je er nu voor de 150% voor gaat.

liefs

HIEP HIEP HOERA, van harte gefeliciteerd met je 23e verjaardag.

Ik hoop inderdaad ook dat hij er snel uit is. Deze week heeft hij afrondend gesprek en als het goed is begint hij dan over 4 weken op een nieuwe functie. Waar hij meer gaat verdienen. Dus wie weet trekt hem dat over de streep ;)

Groetjes

Dank je,

dat zou wel fijn zijn als dat hem over de streep trekt, heeft hij ook aangegeven waarom hij het nog niet wil?
want dat is voor jou wel prettig om te weten. kan je daar rekening met houden?

liefs

Hey bloemetje22,

Hij heeft in de afgelopen maanden al verschillende argumenten gegeven, die allemaal erg uiteenlopend zijn.
Hij heeft o.a. aangegeven dat je dan nooit meer spontaan iets kunt doen, zoals een reisje naar Parijs. Niet dat wij dat nu wel doen, maar goed.Verder vindt hij zichzelf te jong. (dit is een argument op een ander tijdsstip)

En de laatste dagen komt ie regelmatig met de opmerking "wat moet ik met een kind?"

Ondanks de laatste uitspraak heb ik het idee dat een vorm van angst is. Misschien angst of wij wel een kind op kunnen voeden ofzo. Maar goed, weer even een paar dagen afwachten en dan gewoon weer een keertje over hebben. Gelukkig maken wij er geen ruzie over, en dat vind ik wel erg fijn.

Groetjes Muckje

hoi,

wel fijn dat jullie er geen ruzie over maken, want dat zou niet fijn zijn.
kan hij niet aangeven waarom hij zegt wat moet ik met een kind?
zou wel handig zijn als hij daar een reden voor geeft?

Ik ben net ff nieuwe bh's wezen kopen, de kleinere werden al te klein. paste ik niet goed meer. hihi, ook mn gewone broeken gaan nu al erg strak zitten, dus heb bij een winkel ff gekeken voor zo een huispak, mijn maat was er niet meer, dus bellen ze andere filialen, om te kijken of ze daar nog zijn, krijg ik nog telefoontje over.

verders voel ik me vandaag erg moe. maar ja, hoort erbij.

liefs

Hoi lieve dames !

Als eerste wil ik jullie heel erg bedanken voor de steun en de lieve woorden !!
Het gaat nu goed met mij (ons)
Het is nu een dikke week geleden en het bloeden is nu een paar dagen gestopt, heb het gevoel dat ik nu helemaal leeg ben en er niks meer achter is gebleven in mn baarmoeder.
Aankomende donderdagmiddag moete we voor controle naar de gyn om te kijken of dit echt zo is.
Hoop dat we dan groen licht krijgen om weer te gaan klussen ihih...
We willen toch graag meteen weer beginnen.   Zal dan wel afwachten zijn, wat voor cyclus ik dan heb aangezien deze lang was en de laatste maand een week korter en toen de mk.. Na mk is je eerste cyslus vaak ook iets langer dan normaal..
Ben wel vanaf vandaag weer met mn monnikspeper capsulus begonnen om myn cyclus weer korter te krijgen..
Las ook dat je na een mk de eerste maand extra vruchtbaar bent.. dus wie weet? haha
Het lijkt nu net of we het al allemaal goed verwerkt hebben, maar schijn bedriegd hoor.. Tis af en toe nog best moeilijk vooral zondag toen het precies een week geleden was... Maar we kunnen er goed over praten gelukkig..

Muckje... Dus manlief is nogsteeds niet over stag?? Komt vanzelf joh !
De mijne zei ook dat ie er nog niet aan toe was, en even later begon hij er zelf over !
Dus komt goed !!!

Bloemetje.. Dus eerste afspraak staat ! Super !!!

Druifje meid !! Wanneer heb jij je nod??? OOk al bijna zekr???
K duim voor je hoor !!!!!

Terug
Bovenaan