Bijna Stoppen met de pil!!

Hey allemaal,

@ Nathalie: Jammer, jammer, jammer !! Wel goed van je dat je zo positief blijft. MIsschien omdat je het wel dacht ? Ik wens je in ieder geval een fijne vakantie, rust lekker uit en laat die rd'tjes maar lekker komen dan kan je weer verder.

@ Berkje: He meid wat spannend dan voor jullie !! Ik duim voor  je  dat de rd'tjes weg blijven.

Dames alvast welteruste   en fijne dagen.

Daag Meiden!!

Met mij gaat het wel, De bruiloftstress, sja daar kan ik niet zo veel aan doen. Ik ben iemand die heel graag de touwtjes is handen heeft en alles wil regelen en het begint erop aan te komen en dan meen ik dat we de helf vergeten zijn.. En als ik nog iets regelen moet dan moet het ook NU, ik kan niets naast me neerleggen, helaas..
Maar het zal vast wel allemaal los lopen.

@ready: Hebben jullie een grote bruiloft gehouden? Of hebben jullie het klein gehouden? Nog een vraagje he. Heb jij ook cadeau's voor je ceremoniemeester en getuigen geregeld? En zo ja: Wat voor iets hadden jullie?

@Nathalie: Ja het zou wel leuk zijn indd als mei de maand zou zijn. Ik had in januari ook al 's uitgerekend hoe mijn cyclus zou verlopen en toen kwam eruit dat 16 mei mijn eisprong was :) maar onderhand is mijn cyclus niet precies gelijk gebleven dus klopt dat niet meer helemaal :)
Wat rot dat het bij jou negatief is meid, volgende maand beter, kop op.. Geniet lekker van je vakantie. Luxemburg las ik?? F genieten en volgende maand gewoon weer ertegenaan!

@Berkje: Ik heb ook een dag of 3 a 4 geleden zo'n buikpijn gehad. (Niet zo erg als jou..) Maar wel dat ik dacht wat is dit nu.. Het zit er bijna op voor jou he? Nog maar heel eventjes wachten. Ik duim voor je..

Ik moet tussen 4 mei en 6 mei ergens ongi worden. Ik voel op zich niets vreemds behalve dat mijn borsten anders aanvoelen, ze zijn wat pijnlijk met name.

Succes allemaal, met klussen, wachten etc.
Liefs,

dag meiden,

Gisteravond negatief getest.. maar ben nog steeds niet ongi...
Sorry voor de details maar ik moet het ff kwijt... Vanmorgen zat er een klein stuk slijm in mijn onderbroek maar het had de kleur van oudbloed ???? Dus ik wacht nu ff af of het nu doorzet   of dit het enigste was, want voor ongeveer 4 dagen terug had ik hetzelfde...(echt sorry voor de ranzige details maar ja) toen dacht ik dus al dat ik ongi zou worden maar dus niet en nu zie ik dit vanmorgen weer en weet ik het helemaal niet meer... Ik hoop zo dat het niet doorzet!!! Maar ja zowel dan de volgende keer beter...
En hoe is het bij jullie??

Ik probeer vandaag ff mijn gedachten ergens anders op te zetten want merk aan mezelf dat ik er erg veel mee bezig ben en dat schijnt ook niet goed te zijn..

Fijne dag allemaal vandaag!!!

Liefs Berkje

goede morgen meiden!!!!

Nou het is nog steeds afwachten ben nog niet ongi...
Gisteren zaten natuurlijk alle winkels dicht om nog een test te halen dus doe ik dat vandaag.. ik wacht tot vanavond met testen... of ik moet dan ongi geworden zijn.
 Sorry op mijn beeldscherm worden de letters in een keer veel kleiner ??? Maar goed ik hou jullie op de hoogte... Maar hoe gaat het bji jullie?? Natalie jij was op vakantie toch??? Lekker meid geniet er maar lekker van!!!!! En ready hoe is het bij jou???

Nou ik ga even douchen en dan begint er een nieuwe dag... zonder rode duiveltjes hoop ik..

ik weet niet hoe je dat doet maar ik wens jullie veel glittertjes!!! ****************

Liefs Berkje

Goedemorgen allemaal,

Allemaal leuke dagen gehad ?  Nou wij wel hoor. Lekker rustig aan gedaan maar toch super gezellig !!
Hier met mij gaat het verder ook oke, want we zijn gewoon lekker aan het klussen als we zin hebben en zoniet dan niet. De eerste keer vond ik het allemaal zo'n verplichting en nu is het gewoon relax. Als ik uitga   van 28 dagen cyclus dan is morgen de vrichtbaarte dag en ga ik uit van mijn vorige cyclus (42 dagen) dan is 17 mei mijn vruchtbaarste dag. Dus we wachten gewoon lekker af en klussen lekker verder.

Voor jullie is het allemaal spannend, jullie wachten allemaal op goed nieuws, nou ik hoop het ook voor jullie !!

@ Nancy: Wij hebben de bruiloft niet echt heel groot gedaan, maar het was super.
Wij hadden het gemeentehuis om 15.00 zodat de dag gasten om 14.00 pas kwamen en daarvoor (de hele ochtend) hebben we foto's gemaakt. Daarna receptie van 1,5 uur en daarna om 19.00 uur kwamen de avond gasten erbij en hebben we een warm en koud buffet gedaan !! Ze vonden het allemaal super gezellig !!

Wij hebben onze getuigen niets gegeven. Seremonimeesters hebben we (de dag erna) mee uit eten genomen, vonden ze echt heel leuk. Wel hebben wij de ouders een grote trouwfoto gegeven die we 's morgens gemaakt hebben, ze vonden hem super !!  (dit regelde de fotograaf verder allemaal)
Nou meid hoop dat je alles  een beetje onder controle heb en  doe het gewoon zoals je zelf wilt !!  

@ Berkje: Nou meid spannende dagen voor jullie.  Hoop dat je vanavond  een positieve test heb.  Hoe was je vorige cyclus eigenlijk kwam die wel steeds  optijd en hoe voel je jezelf, behalve je borsten nog ergens anders last van ??  

Nou meiden ik ben nog lekker vrij  (dinsdag weer beginnen) dus ga lekker van deze dagen genieten. Jullie ook alvast een fijn weekend en geniet van het lekkere weer !!

Hoi Meiden!

Ik lees al heel lang op dit forum en was zelf 18 jaar toen ik voor het eerst zwanger was.3miskramen later ben ik de trotse moeder van 2 heerlijke kids.
Ik wil even zeggen trek je niets aan van andere mensen en vervelende reacties,helaas zitten die mensen er ook tussen

Ik weet niet of jullie het leuk vinden maar op het www.trotsemamas.gratisforum.be zijn heel veel jonge moeders en meiden die graag jong moeder willen worden.
Ik zou zeggen kom eens een keer kijken en als je het leuk vind blijf je hangen

hoi hoi

nou meiden gisteren morgen toch ongi geworden... Maar ik bekijk het positief op naar ronde 4!!! nu ff wachten tot de rode duiveltjes weg zijn en dan weer aan de klus!!!! ik voelde eigenlijk helemaal niks.. ik voelde me gewoon nergens last van geen pijn in de buik en geen humeur wisselingen.. hahah nu wel!!! maar we gaan er gewoon voor en blijven positief!!! Ready: ook straks weer klussen? nou meid ik hoop dat het deze keer wel raak is!!! Dat hoop ik voor ons allemaal!!!!
Morgen weer lekker werken.. afleiding is ook wel goed misschien dat ik er dan minder mee bezig ben..Ik ga nog lekker even van de zon genieten achter in de tuin...

fijne dag nog meiden...

Liefs Berkje

Hallo

Berkje, wat jammer meid dat het niet raak was. Gelukkig wel dat je zo positief blijft en volgende maand beter. Het klussen voor een kindje heeft ook zo z'n charmes vind ik :)

Hoe gaat het met de rest??
Met mij gaat het wel. Mijn borsten doen nog steeds pijn/gevoelig volgens mijn vriend voelen ze ook echt anders aan maar ik wil me er niet op vastpinnen. Ik heb een beetje het gevoel alsof mijn lichaam me voor de gek houdt en dat vind ik wel moeilijk.
Normaal weet ik bij elk steekje wel wat er met me is en nu denk ik iedere keer zou het ermee te doen hebben..
Vorige maand dacht ik ook vanalles te voelen. En ik kan niet aan het ontpillen zijn want ik was niet aan de pil..
Ach ja, we zullen zien. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat t raak is.

Veel liefs voor jullie allemaal.

Terug
Bovenaan