Bijna Stoppen met de pil!!

Ja ik slik nu een maandje foliumzuur (gewoon van de etos) is de goedkoopste en werkt prima voor nu. Ik hoorde wel dat als je eenmaal zwanger ben dat je beter vitamine speciaal voor zwangere vrouwen kan kopen (dat verminderd de zwangerschaps kwaaltjes) Verder heb ik het wel tegen een aantal mensen gezegt ik kan het toch niet voor mezelf houden! Ook als ik zwanger ben vertel ik het gelijk aan iedereen, stel dat er iets misgaat dan merken mensen dat toch wel aan me en moet ik het alsnog vertellen dat ik zwanger was maar dat het mis is gegaan, en ik kan het niet verborgen houden hahahah. En jullie vertellen jullie en dan gelijk of wachten jullie?

liefs melissa

hey Avda,

Ja ik ben nu een maand gestopt met de pil.. en ja meteen begonnen.. ik heb nooit echt een hele zware pil geslikt.. maar slik nu ook een maand al die tabletten. dus ben erg benieuwd. haha voor het eerst wist ik pas wanneer ik nou precies mijn ei had .. Maar vanmorgen kreeg ik hevige buikpijn!!!!! ik dacht ojee nu word ik ongi maar er is nog niks  wel raar.. maar zou het nu niet erg vinden als ik ongi word want dan weet ik iig dat mijn cycles goed loopt en dat je lichaam het weer klaar maakt zeg maar..  maar ja ik leer ook elke dag!!! dat zal iedereen wel hebben denk ik.. mijn vriend en ik weten nog niet wanneer we gaan trouwen.. we zijn al 7 jaar bij elkaar en we vinden dit ook erg spannend dus wie weet...vind het idd ook erg leuk om hier met iedereen te praten.. Ben er vrijwel ook elke dag mee bezig.. hihi me vriend doet dat ook wel dat is wel fijn.. En ik ben er nu wel overheen dat ik met anderen bezig was wat die er dan wel niet van dachten..
Sorry dat ik niet gelijk reageer maar zit in de ziekte wet dus lig vaak te rusten.. heb peesontsteking al vanaf oudjaarsdag!!! dus ben vanaf toen al thuis!!!
maar ja hoop ook dat dat gauw geneesd..
En iedereen succes!!!!!!
Ow en Meliss sorry maar was het ff vergeten was je al getrouwd??

Spreek jullie allen snel!!

Liefs Berkje4

Hey Berkje,
Das niet zo mooi peesontsteking, moet je dan veel rusten ofzo?
Is wel spannend ja! Ik ga er ook maar gewoon vanuit de we niet meteen zwanger zijn, als je de verhalen hoort en de gemiddeldes bekijkt......Ik moet nog een weekje slikken en dan gaat ie de prullenbak in! Merk alleen dat ik steeds meer moeite heb om het tegen niemand te zeggen! Mijn man wil dat perse niet dus ik doe dat maar niet. Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. ik heb een boek gekocht dus daar ga ik zometeen maar is aan beginnen!
Succes allemaal! En we houden elkaar in de gaten en op de hoogte!  
Groetjes!

Hallo,
Ik ben hier nieuw, heb wel al het één en ander gelezen hier en dit lijk me eigenlijk best leuk zo met elkaar !!
Ik ben net 23 en ook pas getrouwd (vorige week). Wij hebben hierop gewacht om met de pil te stoppen. Weet eigenlijk niet precies waarom, maar zo voelde het gewoon beter. Word zondag ongi en daarna beginnen wij niet meer aan de nieuwe pil !!
Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat ??
Succes allemaal !!!
Groetjes  

Hallo,

Wat leuk om te lezen dat er zoveel meiden zijn die op deze leeftijd al voor een kindje
kiezen. Ik heb toch een beetje geprobeerd om het maar van me af te zetten aangezien mijn vriend perse wil wachten tot mei.. Begrijpelijk ook, maar ik wil gewoon zo graag :)

Maar nog s even een vraagje he.. Jullie zijn ook allemaal jong en sommige pas getrouwd en samenwonend. Nou is het bij ons zo dat we pas een woning gekocht hebben en bijna gaan trouwen (Nog 10 weekjes..). We hebben veel geld in de woning en de bruiloft gestoken en onze spaarrekening is niet meer zo goed gevuld als ie was..
Dan heb ik toch ergens wel het gevoel van: Je moet toch wel wat achter de hand hebben voor een kindje..(Maak ik me toch wel s zorgen over)  Hoe denken jullie daarover?
Ik wil niet nog langer wachten alleen omdat we er financieel niet zo goed voor staan als een tijdje terug. (De woning was namelijk niet gepland maar dat kwam er gewoon zo tussen)

Groetjes,
Nancy

Hallo,
Het is bij ons zo dat wij al 6 jaar samen zijn en dan ook wel flink wat geld hadden.
Ook wonen wij al een half jaar samen en daarna getrouwd !!
Onze rekening is ook flink gezakt natuurlijk, maar hebben ook nog wat achter de hand.
Ik vind het inderdaad ook wel belangrijk dat je, je kind genoeg moet kunnen geven.
Maar je kunt alles zo duur maken als je zelf wil natuurlijk !!
Voor ons is het alleen nog even kijken met minder te gaan werken als het eenmaal zover is !!??   Succes met wachten.
Groetjes

heee allemaal
eindelijk een forum met jong moeder willen worden
ik ben zelf 19 en ik en mijn man willen graag een kindje
wij zijn nu bezig met de 2de ronde
wij hebben er voor gekozen om het tegen niemand te zeggen
over onze kinder wens...
maar als ik er wel is over praat met mensen familie bv zeggen
ze altijd jullie moeten nog even wachten hoor eerst even genieten
maar ik vind dit zo een onzin
genieten dat kan toch ook met een kindje
dus MELIS GA ER LEKKER VOOR MEID