Bijna Stoppen met de pil!!

hey meiden...

@avda: toch donderdagavond ongi geworden.. maar vaag genoeg vandaag is het al weer over.. dus een kortere als normaal... nu ronde 2!!!!
(ja idd veel rust houden.. het gaat nu wat beter.. is ontstaan door overbelasting)

@ready23: hey meid wat leuk dat je ook op dit forum zit!!! het is idd even uitzoeken wat je dalijk natuurlijk allemaal aan kosten kwijt bent ik woon vanaf november samen en ben 7 jaar samen.. dus idd ook wat gespaard wij hebben een woning gekocht en hebben nu
 zoiets van we willen wel trouwen maar ja daar hangt ook een koste plaatje aan dat heb je idd zelf voor het kiezen.. maar we sparen nu hard verder... ik ben in feb gestopt met de pil en afgelopen donderdag ongi geworden dus we gaan nu voor ronde 2!!! ik vind het ook er spannend.. en soms   vervelend dat ik er met niemand over kan praten .. maar dat kan nu gezellig met jullie allemaal!!!! oja ik ben 22.. dus we hebben hier op dit forum idd allemaal dezelfde leeftijd.. wel leuk!!! ook voor jou hoop ik dat je gauw zwanger mag worden!!!!

en sorry voor de anderen ik moest ff het een en ander bijlezen maar weet het ff niet meer.. Voor jullie ook het beste!!!

En meliss hoe gaat het nu???

liefs Berkje4

hey daar was ik nog even.. volgens mij ben ik de enigste hier..

@xrielle:hey meid wat leuk dat jullie ook proberen zwanger te worden!!!
ik en mijn vriend hebben er idd ook voor gekozen om tegen niemand wat te vertellen..daarom vind ik het fijn dat we dat hier met zijn allen kunnen want ja.. vragen zijn er altijd he.. maar net wat je zegt iedereen zit vaak over de leeftijd te zeuren bah vind dat soms erg vervelend.. maar heb me daar nu wel overheen gezet eigenlijk.. ik ben zelf 22jaar en de rest in mijn omgeving is allemaal ouder die aan kinderen beginnen.. dat is hun keus.. en ik en mijn vriend kiezen daar ook voor..ik respecteer iedereen.. dus verwacht je dat vaak ook terug.. mijn schoonzus zei laatst een keer.. meid als jij nu zwanger zou worden heb je geen jeugd gehad!!!! nou ik ontplofte zowat!!! maar het gaat nu het ene oor in andere uit boeit me niet meer.. mijn vriend en ik willen het erg graag en we zijn erg gelukkig dus... dan staat zij me echt niet in de weg..

Ik hoop jullie gauw weer te spreken...

liefs berkje

@berkje: Nou je bent niet de enigste hier hoor. Ik kijk elke dag wel ff, eignelijk is dit best verslavend nu we er zo mee bezig zijn.
Het trouwen kost inderdaad een behoorlijke cent, daarom hebben wij er ook voor gekozen om het niet echt mega groot te doen en het was echt super !!
Jammer dat je ongi bent geworden, maarja gewoon lekker door klussen !
Succes en spreek je snel weer.

@ alle andere: hoe gaat het met jullie ? Laat wat van jullie horen, ben benieuwd !?!?

Groetjes ready

Hoi allemaal,

Ik kijk eigenlijk ook iedere dag op het forum! Nog 2 daagjes de pil slikken en dan lekker stoppen! volgens mij voel ik me echt een heel stuk beter zonder de pil
Volgens mij is iedereen hier eigenlijk al gestopt met de pil behalve Melis toch?
En ik ben heel benieuwd hoe mijn cyclus dan is.... was die van jullie al meteen regelmatig? Doen jullie het echt om de 2 dagen? Ik ben dat eigenlijk niet van plan, het komt wel als het komt denk ik nu..... en daar komt nog is bij dat mijn man in ploegen werkt dus dat valt ook allemaal niet zo mee! Heb ook al ergens gelezen dat dat een negatieve invloed heeft op de vruchtbaarheid.....
Nou succes allemaal!
Groetjes!

Hallo allemaal,

@ready23: ja wij hadden ook al goed gespaard en we hebben natuurlijk ook nog wat achter de hand.. Maar is bij mij van nature zo dat ik me echt al vlug duk maak om dingen en graag de touwtjes in handen heb.. (Wil altijd alles goed geregeld hebben) en als ik me dan een voorstelling maak van hoe iets is  en er komt plots iets tussen of het veranderd  dan moet ik daar altijd even aan wennen..
Maar met zwanger worden kun je niet beslissen wanneer het  raak is  dus het is nog maar afwachten.. (Zal moeilijk voor me worden :S)

Maar wij hebben ook besloten om toch nu al te beginnen.. Joepie :)
Momenteel ben ik ongi en daarna beginnen we... :)

Iedereen veel succes met zwanger worden!
(Ik kan helaas niet al te vaak kijken op het forum momenteel, onze computer is stuk.)
Groetjes,

Dag dames!!!

@Nancy22: Ow meid wat leuk dat het nu ook voor jou echt gaat beginnen!!!! ja idd dan word het idd erg moeilijk ik denk er ook vrijwel elke dag aan.. had jij ook altijd een regelmatige cycles dan?? Ik heb volgende week mijn ei   maar ik had de vorige keer een test gedaan hier op internet waarneer dat ongeveer zou zijn.. dat klopte toen ook niet echt dus daarom klussen wij volgende week maar om de dag... tja ben er nog niet echt achter wat je dan precies voelt...jij ook suc6!!!!!

@ready23: idd een kleine maar toch geslaagde bruiloft dat lijkt me echt geweldig.. maar daarover zijn mijn vriend en ik nog aan het brainstormen.. ja ik kijk ook elke dag bijna... hihi wel leuk!!!

@Avda: toen ik stopte met de pil had ik daarna wel gelijk een cycles van 28 dagen dus dat is netjes maar ik was vorige week maar 3 volle dagen goed ongi normaal was ik dat 4 a 5 dagen.. dus dat is wat korter.. voordat ik de pil slikte had ik ook een regelmatige cycles.. dus dat kan ik wel idd aan mijn lichaam merken..

Voor de andere meiden sorry als ik jullie niet genoemd heb!!!

ohhhh ik heb vandaag mijn auto in de kreukels gereden!!! kon wel huilen!!!

tot gauw!!!

liefs Berkje4

Hallo meiden,

@Berkje4: Mijn cyclus is altijd precies om de 28 dagen geweest alleen de laatste 3 maanden is het wat door de war en niet precies 28 dagen.. Maar ik slik de pil al jaren niet meer dus ik heb ook geen "problemen" met ontpillen enzo.
Ik heb wel ook al op predictor.nl gekeken wanneer mijn vruchtbare dagen waren.. Ik kon mezelf er niet van weerhouden. Hoezeer ik me ook voorgenomen heb er niet heel de dag mee bezig te zijn ik denk er toch echt veel aan :)

Hoe is het met de rest van de meiden?? Ook veel dagdromen alvast?

Groetjes,

Terug
Bovenaan