Bijna Stoppen met de pil!!

Ik wil ook nog een echooooooo, sniksnik. 10 weken ga ik echt niet wachten hoor.
Pfff dat duurt nog zoo lang. Ze zeiden dat je termijn echo en 20 weken echo vergoed krijgt. En ik moet geloof ik daarna nog wel paar keer, voor extra controle. De gyn zei dat ik misschien met vk kon overleggen om nog een groei echo te doen ivm mijn gezondheid. 28 oktober moet ik naar vk. Als die dat niet wil, dan doen we wel een pretecho hoor, betaal ik dan zelf wel. Ga echt niet 10 weken wachten voordat we onze kleine weer kunnen zien. Onze kleine is nu al drukte makertje. Zal nog wat worden als armen & beentjes echt volgroeid zijn en ik de kleine ook kan voelen. Lijkt me wel bijzonder! Ik ben vandaag 11 weken zwanger. Grappig zo dicht bij elkaar. Ik had het idee dat jij al iets langer was Nancy.

Ready hoe is het nu met jou? En er waren toch nog meer meiden die mee kletste?
Hier druk, maar kei gezellig weekend gehad. Ben nu bekaf dus lekker dagje rustig aan.

Liefs nathalie

Nod lijstje!

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Dicky, 23 jaar                                 4e ronde - 1e kindje           17-10-08 (gemiddelde cylcus)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Berkje,  22 jaar                          7e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: 13-04-2009
Nancy,23 jaar                              6e ronde- 1e kindje           uitgeteld op: 02-05-2009
Nathalie,24 jaar                      6e ronde- 1e kindje            uitgeteld op: 03-05-2009

hey meiden!!!!

Sorry dat ik zo laat reageer maar ben nog steeds zo vreselijik misselijk!!! haha ik kan smorgens niet me bed uit of ik moet eerst overgegeven hebben..
Het hoort erbij dus maakt het me ook niet uit alleen ik ben pas tegen een uur of 11 echt klaar met ontbijten douchen en aankleden enzo.. Ik heb   er de laatste tijd niet zoveel tijd voor gekregen om te reageren  want moest continu onder controle van de gynacoloog blijven. Dat is nu voorbij want alles gaat goed! Geen bloedingen meer en rare dingen het kindje groeit goed is bijna 10 cm!!! Dus hoef niet meer naar het ZH!!!   Ben trouwens iets eerder uitgerekend dan 13-04-09 het is nu 08-04-09!!! hihi kan iemand dat voor mij op de lijst veranderen?? weet nie hoe dat moet.. haha dus ben nu 15 wkn en 2 dgn!!!   Mijn buik groeit gigantisch goed en heb mooie banden gekocht op WWW. BUIKBANDEN.COM!!! Neem is een kijkje is echt super!!!!
Hoe is het met jullie?? Nancy groeit jouw buik ook al zo???
Natalie en hoe gaat het nu?? nog steeds last van die kwaaltjes??
en ready meid ik duim echt voor je dat het de volgende keer raak is!!!! dan kan jij ook op de lijst!!!!

tot gauw meiden begin een beetje misselijk te worden dus ga even iets eten haha ja ja het is wat!!!
eind oktober is de jonge gezinnen beurs he?? Lijkt me wel leuk om naar toe te gaan!!!

liefs berkje

Nod lijstje!

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Dicky, 23 jaar                                 4e ronde - 1e kindje           17-10-08 (gemiddelde cylcus)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Berkje,  22 jaar                          7e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: 08-04-2009
Nancy,23 jaar                              6e ronde- 1e kindje           uitgeteld op: 02-05-2009
Nathalie,24 jaar                      6e ronde- 1e kindje            uitgeteld op: 03-05-2009

Wat fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en de kleine Berkje
Ontzettende geruststelling en ook nog langer zwanger, bijzonder hoor.
Lijkt me idd ook leuk om naar jonge gezinnenbeurs te gaan. Maar wij hebben het steeds zo heel erg druk in de weekenden. Hoop dat het lukt om te gaan. Ik ga msischien met Mama23 van ander topic. Heb eigenlijk wel zin om te gaan.

Dicky hoe is ie met jou meis? Vandaag je nod? Kom je ons vergezellen op het zwangere bankje meis? Ik hoop het zooo! Ik duim voor je!

Hier gaat het ff niet zo toppie lichamelijk. Revalidatie valt me zwaar en word keer op keer aangepast. Fysio gaat nu overleggen met revalidatie arts want dit werkt zo niet.
Zondag ben ik 12 weken zwanger. Mijn buikje groeit ook al goed. En naast moe en misselijkheid en die pijnlijke heup gaat het wel redelijk goed. Mag mijn handjes nog dichtbknijpen.

Ik ga nu ff rusten, spreek jullie snel weer. Liefs Nathalie

Dag meiden,

Ready, hoe gaat het met jou meid??

Berkje, gelukkig dat het goed gaat met jou en de kleine.. Dat is fijn om te lezen.. Ik heb het idee dat mijn buik ook wat begint te groeien. Mijn broeken zitten wat strakker en mijn riem is nu een gaatje minder :)
Als ik in de spiegel kijk heb ik ook het idee dat ik wel wat zie!! hihi

Nathalie, je krijgt echo's met een medische indicatie vergoed. Tenminste dat zei mijn   verzekering.. Dus dat zal bij jou ook zijn neem ik aan.. Volgens mij ligt dat ook echt aan een vk. Ik heb indd geluk dat ik nu al twee echo's gehad heb want als het goed is krijg ik er met 13 weken weer een. Tenminste dat zeiden ze de vorige keer..
Als ik jou was zou ik er gewoon om vragen!

Met mij begint het geloof ik goed te gaan. Minder moe en minder misselijk maar iedere keer als ik dat denk dan ben ik daarna toch wel weer moe/misselijk.. haha!
We hebben het woensdag aan de oma's verteld en dat was heel leuk. Alledrie de tranen in de ogen en zooo blij!!
Nu mag de hele wereld het wel weten :)
Zaterdag (morgen dus  al!)  zijn we 12 weken zwanger!

Liefs,
Nancy

Nou, hier was het van het weekend weer even mis..
Ik lag zaterdagavond heerlijk op de bank en voelde plots iets lopen en dacht wat is dat dan nu, dus ik naar het toillet en toen had ik dus een bloeding. En best flink ook.
Dus direct de vk gebeld en we konden direct komen.. Gelukkig hoorden we een hartje dus we waren al enigzins gerustgesteld!! Waar het vandaan kwam wisten ze niet dus ik moest weer plat liggen en vandaag weer een echo gehad..
Met het kindje is alles in orde, het sprong op en neer en spartelde al flink, was ook alweer flink gegroeid!! Waar nu de bloeding vandaan kwam??? Dat weten ze dus niet.. Ik mag wel weer alles maar moet rustig aan doen van de vk..
Ik hoop niet dat dit de hele zwangerschap zo blijft want ik ben steeds ongerust als ik weer bloed verlies.. Dan schrik ik enrom..

Hoe gaat het verder met jullie meiden??

Liefs,
Nancy

Sorry dat ik de afgelopen dagen niet ben langs geweest meiden. Ik voel me zo brak. Breng meer in bed door deze dagen dan dat ik wat kan doen. Dit weekend bij mijn schoonouders geweest, wat wel erg gezellig was. Maar nu echt bijkomen, ook al heb ik rustig aan gedaan, zwangerschap hakt er toch wel in.

Vanmiddag had ik fysio en daarna naar de winkel geweest, maar daar werd ik ook weer niet lekker dus snel naar huis gegaan. De rest komt later wel. Ga me nu voorbereiden om vlees te gaan bakken, hihih.

Ik hoop dat ik snel weer ff kan bijlezen en bijkletsen met jullie, maar dat weten jullie teministe ff waar ik ben.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan