Bijna Stoppen met de pil!!

Jeetje Nancy wat laat jullie kleine ons steeds zo schrikken meis. Heel apart waar die bloedingen steeds vandaan komen. En heel begrijpelijk dat je je dan helemaal kapot schrikt. Zeker als je meer bloed verliesd. Hopelijk blijft het jullie nu bespaard. Fijn om te horen dat met de kleine gelukkig alles goed is. Hier inmiddels ook 12 weekjes zwanger. Gisteren aan een vriendin verteld, want was daar en wou het persoonlijk doen. Ohh die is ook helemaal door het dolle heen.

Hier brak, moe, niet lekker, gewoon niet fit. Kweet niet of dit alleen zwanger zijn is of ook grieperig zijn ofzo. Weet wel dat ik me steeds minder goed ga voelen. Dacht dat de eerste 3 maanden dat was, hihih. Maar ach heb het er voor over. Nog maar stapje terug doen. Gelukkig vanmiddag geen afspraken dus ben lekker in bed gaan liggen. Tis maar koud vind ik.

Hoe is het met de andere meiden. Dicky je nod is toch geweest? Hoe is ie?

Liefs Nathalie

Hee Nathalie,

Ja we schrikken ons iedere keer rot.. Maar gelukkig gaat inderdaad alles goed! Van de verloskundige moet ik goed naar mijn lichaam luisteren.. Ik voel namelijk heel veel trekken in de baarmoeder (is normaal en is gewoon de groei ervan) en ik heb enorm veel last van mijn darmen.. Dus als ik me minder voel moet ik gaan zitten/liggen.
Verder mag ik gewoon alles, als ik maar goed naar mijn lichaam luister.

Jij nog steeds zo moe!! Hier begint het wat over te gaan, nog steeds wel moe maar niet meer zo uitgeput als eerst! En de misselijkheid is ook ver weg, af en toe nog als ik iets teveel gegeten heb of juist nog moet gaan eten.
Ik hoop dat het bij jou ook nog wat weg trekt. Is behoorlijk vervelend! Maar misshien dat je er inderdaad ook nog een griepje bij krijgt. Zou minder leuk zijn natuurlijk!
Doe lekker rustig aan meid..

Liefs,
Nancy

Gelukkig voel ik me vandaag iets beter. Dus ga ff lekker naar buiten.
Fijn dat je minder moe en misselijk bent. Fijne dag allemaal.

Hoe is het met de andere meiden? Tis best stil hiero.

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Dicky, 23 jaar                                 4e ronde - 1e kindje           17-10-08 (gemiddelde cylcus)

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Berkje,  22 jaar                          7e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: 08-04-2009
Nancy,23 jaar                              6e ronde- 1e kindje           uitgeteld op: 02-05-2009
Nathalie,24 jaar                      6e ronde- 1e kindje            uitgeteld op: 03-05-2009

Hallo dames,
Jeetje wat gaat de tijd toch snel, zo zijn we allemaal nog bezig en zo zijn jullie al 12 weken zwanger (of 15) en mogen jullie het aan iedereen vertellen, GEWELDIG !!

Nancy wat vervelend dat je steeds toch weer een bloeding heb, moeten ze dit niet verder gaan bekijken dan ?? Gelukkig gaat met jullie kindje alles goed, maar het is toch niet oke elke keer, je schrikt je naar !!!
Doe maar lekker rustig aan want je kindje is nu toch wel het belangrijkste !!!

Nathalie wat vervelend dat je steeds nog zo moe bent en niet lekker.
Moet zeggen dat veel mensen niet lekker zijn op dit moment dus misschien komt er wel een griepje aan ??!?! Je weet het niet.

Berkje fijn dat je al wat verder bent dan je dacht en dat alles oke is met jullie !!

Hier nog geen ongi, maar komt er wel aan denk. Tenmniste ik krijg last van m'n rug en wat buikpijn af en toe, dus laat maar komen.
Ben helaas ook weer over dag 41 heen met m'n cyclus dus dat is ook weer niet te volgen. Nou ja ik wacht het af wanneer ik ongi word en hoelang m'n cyclus dan weer zou zijn ??
Ik hou toch elke keer een beetje rekening met de vorige cyclus maar weet niet of dat wel zo handig is.
Deze ronde was m'n mannetje niet lekker dus heel weinig geklust, vandaar dat ik snel ongi wil worden (of toch heel misschien zwanger, maar ga ik niet van uit), zodat we verder kunnen met ronde 6 !!
Nou meiden jullie horen weer snel van mij en allemaal rustig aan doen hoor !!!!

Liefs Ready

Hi Ready fijn dat je ons weer ff op de hoogte brengt. Wat is het spannend meis. Je hoeft niet perse heel veel te klussen hoor. Hadden wij dat maand dat ik zwanger raakte ook niet gedaan. Maar toch was het raak. En juist toen ik het niet echt verwachte. Geen rd-tjes kan natuurlijk ook positief zijn, maar je begrijp dat je met lange cyclus wel onzeker bent.

Hierbij wat extra ***GLITTERS*** voor jou. Hopelijk helpt het?

Hier ging idd griepje ook rond, dus misschien combi van!
Voel me gelukkig ietsjes beter dan begin van de week.

Fijn weekend meiden!

Liefs Nathalie

Hallo,
Bedankt voor je extra glitters Nathalie, hoop dat het zal helpen.
Ik ben helaas nog niet ongesteld geworden, maar ja ik verwacht het wel deze ronde.
Ga denk toch ook maar weer ovaluatietesten aanschaffen, dan weet ik toch wanneer me eisprong is (tenminste hoop ik).
Nu weet ik dat helemaal niet en heb ze pas 1 maand gebruikt en toen was ik er te laat mee begonnen  !!
Nou ja jullie horen weer snel van mij.

Hoe is het met jullie meiden, genieten jullie maar lekker en doe rustig aan !!

Hoi Meiden,

Hier weer plat gelegen gisteren.. Ik krijg er echt wat van!! Ik word er zo onzeker van!!
Ben ook iemand die alles graag goed doet en veel graag zelf doet en me steeds moeten ziekmelden en mijn man die het huishouden helemaal alleen moet runnen nu daar voel ik me echt heel erg rot over..
Hij doet het met liefde en kookt ook nog iedere keer een portie voor me zodat ik echt helemaal niets hoef te doen.
En dan voel ik me ook zo'n zeur want ik ben zwanger en dat is op zich zo'n wonder en dan loop ik me ook nog wat rot te voelen en te klagen.. haha Ik voel gewoon erg veel tegelijk de afgelopen dagen.
Zaterdag wel een hele fijne dag gehad. Wezen shoppen voor positiekleding met mijn moeder en best al wat gevonden :)

Ready, wat vervelend meid. Die rot cyclus van jou!!! Dat schiet ook niet op he, altijd maar moeten afwachten en niet weten wanneer je nou precies ongi worden gaat.. Ik hoop dat de glitters van Nathalie werken en ik strooi er ook nog wat bij: **************
We duimen voor je!!

Nathalie, Hoe gaat het nu met jou? Nog steeds zo moe?? In het tweede trimester ga je je vaak wat beter voelen dus   hou goede moed :)

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan