Bijna Stoppen met de pil!!

Hoi Meiden,

Ready, leuk dat je er weer was, rot he, zo'n kapotte computer!! Dan mis je m pas echt! hihi.. Gelukkig dat je cyclus nu wat korter was!! Hopelijk mag het volgende maand een vruchtbare maand voor jou zijn!!

Berkje, Gelukkig meid dat alles goed zit!! Wat leuk dat de kleine alweer wat gegroeid is!! Wat gaat dat toch snel eigenlijk he.. 9 maanden lijken zo best lang maar als je ziet wat zich dan allemaal ontwikkeld.. Is toch echt een wonder!!
We hebben een labrador gekocht! Het is wel echt een schatje hoor.. Volgt je de hele dag waar je ook maar heen loopt en ligt constant op mijn voeten, echt gezellig!!

Nathalie, wat rot dat het minder gaat met je meid! Kan me voorstellen dat het voor je lichaam ook echt wennen moet zijn, het zwanger zijn, of niet?? Doe lekker rustig aan meid!!

Met mij gaat het wel goed, ik ben doodmoe!! Ik slaap echt heel erg veel, soms nog een middagslaapje omdat ik het gewoon niet red. Ik ben ook wel vaker misselijk en trek in heel andere dingen als normaal!!
Gisteren heb ik een mega huilbui gehad.. haha
Ik zat in bad, mijn man had een broodje voor me gemaakt en toen hij me een tweede broodje gaf werd dat nat, dus hij maakte een nieuwe voor mij en gaf het en toen ik rechtop zitten ging werd het weer nat, dus ik huilen huilen huilen!! Ik kon niet meer stoppen, was zo verdrietig om het broodje. Mijn   man naast me, is toch niet erg, ik maak wel een nieuwe.. haha
Daarna heb ik er hartelijk om kunnen lachen!! Zullen de hormonen wel geweest zijn neem ik aan..

Liefs Nancy

Hallo zwangere meiden,

Alles goed met jullie ?? Leuk om te lezen wat jullie mee maken en hoe de ontwikkeingen gaan van jullie kleintjes !!!
Lieve reacties allemaal meiden van jullie en ik hoop dat deze ronde inderdaad ook bij ons gaat lukken, maar zal ook al blij zijn als m'n cyclus weer zo rond de 40 -45 zal zijn. Dit is nog wel lang maar scheeld al een hele hoop met 57.
Zijn nu weer aan het klussen en wachten allemaal maar rustig af.

Nathalie, vervelend dat je nu van de andere dingen weer zo veel last krijg, maar doe maar rustig aan, het is toch altijd het beste !!
Nancy leuk om te lezen dat je man zo lief is en dat jij in huilen uitbarst om een broodje, je lichaam (hormonen) is flink bezig.
En Berkje, hoe is het nu ? Hoop voor je dat je geen bloedingen meer krijg ??

Computer is nog steeds niet gemaakt !!!! Erg lastig inderdaad, maar ook wel beter misschien anders zit ik steeds van alles te lezen en wil er niet te veel mee bezig zijn.
Ik wacht het gewoon af en klus lekker verder.

Tot volgende week (waarschijnlijk) liefs ready

Ik kom het weekend ff lezen en reageren meiden.
Wil ff laten weten dat ik aan jullie denk
Hopelijk word het weekend iets droger, want brrr hebben jullie het ook zo koud?

Ik ga nu lekker slapen, weltrusten!

Liefs Nathalie

Hallo Meiden,

Hoe gaat het ermee??
Ready, wat rot die computer he? Maar inderdaad kan ik me voorstellen dat je ergens denkt misschien maar goed ook want anders ben je er indd heel veel mee bezig.. Kweet niet of het indd helpt als je er minder mee bezig bent dat je dan zwanger wordt.. Hoor je wel vaak en ik dacht altijd wat een onzin, dat kan toch niet..
Maar bij ons was het toch eigenlijk ook wel zo, op het moment dat ik mijn baan kwijt raakte en een 2 bekenden stierven en de moeder van een bekende een beroerte kreeg en ik er eigenlijk niet zo mee bezig was en me afvroeg of het nu wel slim was met die baan etc om dan toch een kindje te krijgen raakte ik zwanger.
Ik hoop dat het voor jou snel raak mag zijn meis!!

Nathalie, Nog steeds zo moe meid??
Berkje, Hoe gaat ie bij jou? Geen last meer gehad van bloedingen of iets?? Heb je nog een echo gehad??

Ik ben afgelopen woensdag bij de vk geweest. Ik deed het prima, voor een vegetarier had ik een heel hoog ijzergehalte: 9.8.. Dus dat is echt heel erg netjes. Verder is mijn bloeddruk ook in orde en omdat ze toch twijfelen hoe ver ik nu ben krijg ik volgende week weer een echo.. Dat vind ik wel heel erg fijn!!
Dus ik ben nu of 9 weken, wat de vorige echo uitwees, of zoals ik in het begin dacht 10 weken.. Ik hoop eigenlijk 10, dan krijg ik er over 2 weken alweer een en kan  ik eindelijk gaan vertellen aan iedereen dat er een kleintje komt!
Ik heb wel de antistoffen voor rode hond niet en dat is wel een beetje lastig.. Gelukkig komt het bijna niet meer voor maar als zwangere vrouw mag je er niet mee in contact komen want het is heel schadelijk voor het kindje.. De vk krijgt landelijk door als het ergens uitbreekt en ik wordt dan ook direct gebeld waar ik bv niet meer naartoe mag! Ze zei ook dat ze in de 26 jaar dat ze de praktijk heeft nog nooit heeft meegemaakt dat het mis is gegaan.. Gelukkig!!
Veder zijn we er hard aan het denken om een serre aan te bouwen volgend jaar.. Wel beetje dom nu want we zijn net de hele tuin aan het beklinkeren maar het zou ook wel heel handig zijn als ik hier in huis kindjes wil opvangen.

Liefs,
nancy

Hoi Meiden,

Vanmorgen had ik weer een "bloeding"
Ik schrok er wel een beetje van want heb het 2 weken niet gehad dus ik heb de Vk gebeld en ik kon even langs komen.
Ze heeft met de doptone geluisterd en mijn darmen waren heel druk in de weer maar uiteindelijk hoorden we de navelstreng en toen daarna heel kort het hartje van ons kleintje.. Het was maar een paar seconden maar het zit gelukkig allemaal goed..
Ik kan niet wachten tot mijn echo woensdag.

Liefs,
Nancy

Hallo,

Eindelijk weer is kijken hoe het met jullie is ??   (nog steeds geen computer)
Gelukkig Nancy dat alles goed is met jou en jullie kindje, vervelend weer hoor en behoorlijk geschrokken natuurlijk. Wel fijn dat je gelijk langs kan komen, want dan ben je toch gelijk gerustgesteld !!

Met mij gaat het wel goed, alleen deze ronde zie ik ook maar als verloren.
Ik denk namelijk dat vandaag me eisprong is  geweest en we hebben niet geklust.
Me man was namelijk ziekjes en had nauurlijk geen zin !!    

Word eigenlijk een beetje ongeduldig, maar ja dat is ook weer niet goed.
Als ik inderdaad over 2 weken ongi word is mijn cyclus weer 41 dagen en dat vind ik ook wel fijn. Dan heb ik toch een beetje een hoopje voor de volgende ronde en kan ik wat meer uit gaan van de 41 dagen !!

Hoop snel hier weer even te kijken en dan hoop ik dat jullie nog leuke verhalen hebben en hoe het met jullie en de kleine is !!!??

Liefs  Ready

Hi Meiden, hoe is ie hier. Ben ik ook weer eens. Ik vergeet steeds dit topic, stom hè.
Nancy hoe gaat ie nu met je meis? Nog wat verloren? Wat fijn dat jullie hartje nog hebben gehoord. Wij mogen pas over 10 weken weer een echo. Woensdag hebben we onze eerste echo gehad. Echt zoooo bijzonder.

Met onze kleine uk gaat alles goed. Hij/zij is 3,61 cm en lag al te spartellen en te zwaaien. Hebben het hartje gezien & gehoord. Ech zoooo mooi. We zijn erg blij dat alles goed gaat. Ik ben zondag 11 weken zwanger. De eerste weken gingen heel langzaam, maar nu sneller, hihih.

Ready nog steeds geen pc meis? Wat naar zeg. Hopelijk is je cyclus wat korter.
Ben benieuwd hoe het deze ronde zal gaan meis.

Hoe gaat het met je hormoontjes Nancy. Moest er wel een beetje om lachen hoor. Is alles goed met je broodjes? hihih

Liefs Nathalie

Hallo Meiden,

Sorry voor mijn lange afwezigheid maar ik ben enrom moe en heb het idee dat alles me teveel word.. Ik werk heel weinig maar de hond en het huishouden (en niet dat dat er nu zo prachtig uitziet) vreten echt mijn energie!!
Ik heb verder ook geen bloedverlies meer gehad, is gewoon echt een adertje wat knapt ofzo..

Ready.. Wat rot meid, maar ook als jullie een paar dagen van te voren geklust hebben kan het ook nog raak zijn, of de dag erna ook nog dus wie weet.. Misschien is je vriend morgen weer beter :p

Nathalie, wat leuk dat de kleine rondspartelde en trappelde!! Ik heb woensdag ook een echio gehad en ik was toen 10weken en 4 dagen.. Afgelopen zaterdag dus 11 weken.. Jij bent precies een dag na mij, zo grappig!!
Ik ben nu uitgeteld op 2 mei..
Ons hummelke zwaaide met een armpje maar voor de rest lag het te slapen, je kon wel het hartje heel goed zien (en horen) en het blaasje hebben we ook gezien..
Het was 35.8 mm groot.. En   zo mooi!!! hihi
Bijzonder dat je het allemaal al zo goed kan zien he! Bij de vorige echo die ik had (was dus met 7 weken, niet 6) zag je heel weinig en nu al zoveel!!

Over een week of 2 krijgen we weer een echo volgens de vk wat gek dat jij nu 10 weken wachten moet...

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan