Bijna Stoppen met de pil!!

hallo meiden...

De echo van woensdag was echt super!!! Hoe groot het al is is bijna niet te geloven 4,17 cm!! Het zwaaide en schopte in het rond echt super om te zien..
Mijn vriend en ik waren blij dat alles goed was ze hebben naar het hartje geluisterd en dat is allemaal goed zeiden ze..
Dus we waren helemaal in de wolken van dat kleintje.. Tot vrijdag...
Ik was vrij afgelopen vrijdag en omdat ik smorgens zo misselijk ben stond ik wat later op en nam eerst rustig een ontbijt.. Mijn ma opgebeld dat ik als ik me aangekleed had dan naar haar zou komen.. (boodschappen doen) .. Dus ik had me ontbijt op en loop de trap op naar boven om me te wassen enz.. Toen ik de trap op liep voelde ik iets raars in mijn onderbroek net of dat ik urine liet lopen.. Ik naar de badkamer en tot mijn grote schrik zat ik helemaal onder het bloed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Ik schrok me kapot!! Ik snel me vriend opgebeld en gezegd dat ik gelijk de vk ging bellen.. De vk vroeg of ik gelijk daarheen kon komen.. (had geen krampen voelde me eigenlijk goed) Mijn schoonmoeder stond al voor de deur om met me mee te gaan.. Daar aangekomen vloeide ik nog steeds... Hij wilde gelijk een echo laten maken.. dus ik ga op die bank liggen maar durfde in de 1e instantie niet naar het scherm te kijken omdat ik bang was dat het helemaal mis was!!! Gelukkig ging alles goed met die kleine en was weer volop aan het gymastieken... maar de vk zag dat ik een bloeding had onder de placenta... hij was wel bezorgd en stuurde me gelijk door naar hetZH naar de Gynacoloog... Daar aangekomen kreeg ik een inwendige echo.. Gelukkig zij hij ook dat het met het kindje allemaal goed was.. Waarschijnlijk is de oorzaak het groeien van de baarmoeder (en alles wat daar in zit) en heeft het waarschijnlijk een bloeding veroorzaakt.. maar de arts zei ook dit moet de natuur regelen hier kunnen wij niks aan doen en we kunnen je ook niet zeggen of het goed gaat of niet..Gelukkig mocht ik naar huis want eigenlijk wilde ze me in 1e instantie daarhouden ter observatie maar dat vonden ze niet nodig.. Dus me vriend en ik wel erg bezorgd natuurlijk.. Gelukkig hield het vrijdag avond op en werd het langzaam bruin bloed dus wist ik dat dat een teken was dat het oud bloed werd...Alleen ik had even gerust op bed en stond anderhalf uur later op en moest plassen.. Toen voelde ik al iets geks aankomen.. Een gigantische bloedprop!!!! Ben rustig gebleven en heb het bekeken... ik kon zien dat het echt alleen maar bloed was wat gestold was.. Maar je schrikt je kapot als je dat ziet!!!!!!!!!! Maar doordat ik geslapen had dus gelegen.. heeft het niet weg gekunt en heeft het zich daar opgehouden.. Daarna geen vreemde dingen meer gehad.. pfff dit was zeker al genoeg... Nu moet ik einde van deze week weer naar de Gynacoloog en voor de zekerheid een echo laten maken... Het bloeden is gestopt en voel me gewoon weer misselijk alleen je voelt je nog wel steeds een beetje ongerust dat je hoopt dat alles toch goed   zal komen.. (de arts vertelde dat dit ook kan komen als je vrijt en je krijgt een orgasme dan krimpt je baarmoeder ook ineen waardoor het ook stuk kan gaan) een adertje.. Maar aangezien me vriend en ik niks hadden gedaan..kon het niet daardoor komen.. Maar meiden sorry ik moest even me ei kwijt...Gelukkig gaat het weer goed en hoop dat het zo blijft... Ik moet nog wel even de foto op de pc zetten dus sorry vandaag nog geen foto...

Liefs Berkje

Jee Berkje, wat een verhaal meis!!
Gelukkig dat verder wel alles goed zat bij de echo nu en  ik hoop dat het ook goed blijft!!
Sterkte meis!!

Hier gaat het wel goed, erg erg moe!!!
Ik slaap echt heel veel, en hang 's avonds als een zeem op de bank!
We hebben het ook wel druk nu met de hond. Gelukkig slaapt hij 's nachts door
dus hoeven we niet ons bed uit maar 's ochtends dan moet ie natuurlijk wel heel
vroeg een plasje en poepje doen!
Hij is wel echt heel lief! Begint ook al echt een beetje te luisteren, z'n naam kent ie al.   En foei en langzaamaan begint ook zit..
Tegen de tijd dat de kleine komt zit de hond net in de puberteit!! Wordt nog een drukte, haha..

Liefs,
Nancy

Hallo meiden,

Ja ja een tijdje terug, maar heb alles weer even bijgelezen !!

Berkje wat een verhaal joh, schrok wel even.
Gelukkig is alles in orde en hopelijk kan je nu lekker gaan genieten van je zwangerschap !!
Nancy, met jou ook alles oke en weer lekker je vrijheid (leuk om dat zo te lezen)
en wat leuk zeg een klein hondje.
Met Nathalie ook alles super, allemaal goed om te lezen meiden dat het goed gaat.
Ja op het misselijk en moe zijn na, maar ja dat hoort er toch bij  !!!

Hier verder alles goed. Ben toch inderdaad ongi geworden. Wel heel raar want ik zag woensdag wel wat streepjes en donderdag en vrijdag ook en zaterdag eigenlijk wat ik dan normaal heb ???  Beetje raar. Ga  er maar gewoon vanuit dat ik die woensdag ongi ben geworden en het goede nieuws  is dan wel dat ik een veel kortere cyclus had dan de laatste keer.
Deze keer 41 dagen (1e ronde 43 dagen - 2de 45 dagen  - 3de 57 dagen)  dat was dus wel beter, maar ja veel zekerheid heb ik weer niet !!??
Het is allemaal maar een vaag gedoe met mijn lichaam.
We zien het wel en gaan gewoon klussen wanneer we zin hebben.

Het weekendje weg was erg gezellig, 't was in Groningen en veel lol gehad !!

Nou dames weet niet wanneer ik er weer ben, want laptop is nog steeds niet gemaakt dus afwachten maar. Jullie allemaal  veel plezier  met de echo's die nog komen gaan en geniet lekker van de zwangerschap !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dag meiden...

Hier weer ff een berichtje van mij..
Afgelopen maandag weer een bloeding gehad en een echo ... Op de echo was idd weer een bloeding te zien maar het kindje maakt het goed!!!! Dinsdag ochtend was de bloeding gestopt en tot nu toe gaat het goed en geen bloedingen meer gehad.. hopelijk blijft het nu weg!!!!   Moesten vanmorgen weer op controle komen bij de gynacoloog.. echo gemaakt en naar het hartje geluisterd en alles was goed!!! de kleine was alweer goed gegroeid!!! hihi het was wel een raar gezicht want hij/zij lag met de rug naar ons toe hahaha net of hij/zij niet op de foto wilde.. Verlies nog wel wat bruine afscheiding maar dat schijnt normaal te zijn.. (wat oud bloed).. Hoe is het met jullie?? Nancy hoe is het met jullie hondje?? Wat voor een ras is het eigenlijk?? (misschien heb ik er overheen gelezen sorry) En ready meid gelukkig dat je cyclus nu wat korter is en niet meer zo super lang!!!! Hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt.. En natalie hoe is het bij jou??? Nog steeds last van kwaaltjes?? Kun je je buik al zien groei je snel?? Ik krijg wel wat een dikker gezicht hihihi geeft niks!!

En Bereke?? Nieuw op dit forum?? Gezellig meid dat je met ons meekletst..!!!

Liefs Berkje

Hallo meiden, jeetje ik lees nu pas wat jullie deze week hebben meegemaakt Berkje. Wat onzettend eng en naar zeg! Wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie kleine. Wat zullen jullie geschrokken zijn, al dat bloed en dan ook nog eens bloedpropje, dan denk je echt ff pffff..... niet teveel aan denken. Ben heel blij voor jullie dat jullie uk zo goed groeit. Hopelijk bloed je niet teveel meer en kun je ook wat meer en rustiger genieten

Ik ben niet mega veel online geweest, omdat revalidatie & zwanger zijn me best wel zwaar valt en op het moment gaat het lichamelijk ff niet zo goed. Vanmiddag fysio gehad en kan nu eigenlijk helemaal niet meer zo goed lopen op het moment, zak steeds door mijn heup heen. Dus moet de komende dagen rustig aan doen. Maar meer in de rolstoel betekend nog meer pijn in mijn nek. Dus heeft allemaal weer lekkere wisselwerking. Als zwangere muts voel ik me wel aardig goed gelukkig. Dat is dan ook mijn houvast om het rustig aan te doen en goed naar mijn lichaam te luisteren. Niet persee voor mijn lichaam maar voor onze kleine!

Ready naar dat je weer ongi bent geworden meis. Gelukkig wel kortere cyclus! Hopelijk mag het volgende ronde nog korter zijn maar het liefst zwanger natuurlijk!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan