Bosbesje, happy21 en myfteria

Gefeliciteerd @nicole82

Ik sluit me aan bij happy21. We zijn namelijk tegelijk uitgerekend hahahaha

Over dat borrelen in je buik. Ik ben er niet van overtuigd dat dit de baby al is. Het borrelt te hoog naar mijn gevoel, want de baarmoeder zit nog erg laag. Zal vanzelf wel zo duidelijk worden dat ik het wel herken

@myfteria Meestal kun je de baby voelen bij 17 a 18 weekjes, maar ik weet niet of je weet hoe je placenta ligt. Anders moet je het cker na 20 weken wel voelen. Je herkent het meteen als je het voelt. :)

Ik heb echt geen idee hahahaha, maar weet wel van de vorige zwangerschap dat mn baarmoeder naar achteren gekanteld is. Wat ook het gebrek aan buik verklaart ;)

Wat vliegt de tijd toch he dames. Voor we het weten zitten we allemaal op de helft. Merk dat dat idee nog heel onwerkelijk is en dat ik rond de jaarwisseling een babytje vasthoudt helemaal.
Al kijk ik er wel naar uit.
Heb trouwens lang verlof. Weet nu al dat door de bezuinigingen ik geen vastcontact krijg. Dat betekent dat ik 1 december met verlof ga en daarna niet meer terug kom. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant ook wel lekker dat ik veel tijd met de kleine zal hebben

Terug
Bovenaan