Bosbesje, happy21 en myfteria

Leuk hihi dan ben ik net bevallen echt grappig!
Dames zijn jullie ook zo jankerig geweest de eerste weken!?
Het is gelukkig niet iedere dag prijs maar vandaag is het toppunt! Van huilen om een mooie film tot Ow kijk nou wat een mooie vlinder pfff

Fijne dag!

Mijn contract eindigd ook per eind december. In het najaar weten ze misschien of ze kunnen verlengen ivm de komende bezuinigingen en mijn man moet er ook per 1 dec uit. Dan werkt hij er al 3 jaar en krijgt geen vast contract. 6 maanden eruit en als het werk het toelaat mag hij terugkomen voor 3 jaar. Belachelijk systeem! Dus of we zijn dan beiden werkloos of we hebben geluk en vinden snel wat anders. We zien het wel.
Voor mijn gevoel gaat het nog niet echt snel weet het nog maar net. Moet nog wennen aan het idee dat er nog een kleintje op komst is. Het is allemaal nog heel onwerkelijk. Voor mij wordt het pas echt als de 1e echo geweest is en ik het daadwerkelijk gezien heb!

Herkenbaar annemarie hahahaha. Of zo uit het niets

Als je het eenmaal gezien hebt gaat het wel sneller Nicole. In het begin is het toch afwachten of het allemaal goed gaat.

@myfteria ooh, dat is niet zo'n goed nieuws.. of wou je huismoeder worden? Dan is er niks mis mee natuurlijk hihi. Maar je hebt anders ook nog een flinke tijd om nog te zoeken naar nieuw werk...

oooh ik heb gister de wasverzachter en het wasmiddel van robijn/zwitsal van mijn man gekregen!! Mmmmm die ruikt zooo lekker haha. Lekker om straks de baby kleding mee te wassen.

Vanmiddag een berichtje gekregen van Ouders van Nu, dat ik de zwanger doos op kon halen bij de Etos. Gelijk ernaar toe natuurlijk :D hebben jullie er ook al eentje?

Ik heb die ook al opgehaald hahaha.
Hebben jullie er veel aangevraagd? Ik zoveel mogelijk hihi. Je kunt echt zoveel krijgen!

Las trouwens dat je nooit wasverzachter bij babykleding mag gebruiken. Ben alleen even kwijt waarom niet... Ojee nu al vergeetachtig ;)

Zou met liefde de eerste tijd huismoeder worden, maar dat is financieel niet haalbaar. Ik ga lekker genieten van mn lange verlof, dan de ww in en solliciteren. We zullen wel zien. Ben niet te beroerd om te werken al is in mn vakgebied wel prettig. Maar ga zeker niet voor 1mei al zoeken. Heeft denk ik met alle bezuinigingen ook geen zin

Mij is verteld omdat babyhuid gevoelig is en in wasverzachter zit perfum en kan de huid iriteren en heb ook alang de mail gekrege om opte hale ik zal het komende week wel ophalen

Dat klopt wel ja van de huid en eventuele irritatie, maar bij Jill heb ik gewoon wasverzachter gebruikt hoor!
Ik heb dus ook nu die zwitsal wasverzachter mijn God wat ruikt die lekker :)

Morgen heb ik de echo... Spannend :-D

Liefs

Terug
Bovenaan