Bosbesje, happy21 en myfteria

Maar natuurlijk :-D
Ik ben hem of haar nu aan het wiegen in het zwembadje dat is nu erg lekker... Vanochtend op de weegschaal gestaan 1,4 kg eraf! Dat gaat goed... :p

Eigenlijk had ik 29 juli mijn eerste echo maar ik heb er eentje op de verjaardag van mijn man kunnen regelen... Cadeau voor hem het kloppende hartje van ons wondertje :)

Vandaag precies 7 weken ben benieuwd of de meting daarmee klopt :)

Nou dames een miscalculatie... Ik blijk pas 5 weken en 2 dagen zoiets te zijn... Ipv van ongeveer 6.5 a 7 weken.. Op zich niet erg maar dacht wel Huh!?
Dinsdag de volgende echo... Als ik ff uitga van 5.1 week dan zou ik 5 weken en 6 dagen zijn en hopelijk een kloppend hartje...

Dus gedulddd is The key word en Ow wat is dat lastig!

Ja kan ik me voorstellen dat je dan verbaasd bent. Wel fijn dat je het gezien hebt en vooral dat je het dan alweer kunt zien. Blijft nog even spannend maar dat komt zeker goed!

Hoe gaat het dames?

Heb gisteren gezwommen en toen ik het water uit kwam voelde ik echt dat mn buik/baarmoeder weer naar beneden zakte. Echt een bizarre gewaarwording, vooral omdat het nog niet het gewicht van mn buik kan zijn.

Vandaag een rare dag gehad. Liep in de stad en voelde me ineens niet lekker. Licht in mn hoofd, duizelig en misselijk. Was echt heel blij dat mn man ook mee was. Thuis direct even gaan slapen want eten en drinken hielp niet. Voel me nu iets beter maar nog zeker niet fit.
Echt wel een beetje eng. Bedenk me net dat ik dit een aantal weken geleden ook heb gehad. Volgende week iig even bij de vk melden

Het kunnen ook zwangerschapskwaaltjes zijn. duizeligheid en misselijkheid horen daar wel bij. Combinatie met het warme weer. Maar voor de zekerheid kun je het idd altijd even vragen.

Terug
Bovenaan