Bosbesje, happy21 en myfteria

@annemarie31 Wauwwww!!!! Super super blij voor jou meid! Nu lekker genieten... :D

@myfteria oh wat gaaf meis!! Hoeveel weken ben je nu?
Soms heb ik ook echt het idee dat ik iets voel... :)

Vandaag een mailtje gehad van Moeders voor Moeders. Heb de volle 10 weken meegedaan nu :) volgens mij komen ze vrijdag de laatste flessen ophalen :) tijd gaat echt hard!

Ben nu 18weken zwanger.
Echt zo onwerkelijk. Heb het 3x gevoeld maar vandaag weer helemaal niet. Maar het is zo anders dat het dat wel moet zijn.

Ja wat vliegt de tijd he. Nog een paar weken en dan zijn we alweer op de helft.
En komende weken hebben we de echo's!!
Kan bijna niet meer wachten, jullie?

@annemarie Gefeliciteerd met je positieve echo. En fijn dat je toch al 7 weken bent! Ik moet nog even geduld hebben. 6 aug pas, duurt wel lang hoor...wachten...pfff...
@myfteria Lekker gevoel is dat he, geniet er van.
@bosbesjeTijd vliegt zeker om, ik vond naar de 20 weken erg lang duren altijd, maar zodra je de 20 weken bent gepasseerd vond ik het supersnel gaan. Geniet ervan!
Alle dames hier trouwens ;-p

Hoe gaat met jullie dames en met de condities? Ik merk word steeds sneller moe door trappen en ik zit zo mijn dagen te tellen tot de 20 weken echo zo spannend kan echt niet wachte wil wete of het goed zit en wat het word

@myfteria wow 18 weken :) ja je loopt ietjes voor op mij haha.
oooh ik kan niet wachten tot we de echo hebben!! Nog 13 dagen! :D haha

@happy21 ooh erg hè! Mijn conditie was eerst super goed, liep elke dag ander half uur met de hond. Trap op trap af. Maar da's echt ineens ingezakt.. vreselijk. Voel me net een oud mens zo haha

Terug
Bovenaan