Bosbesje, happy21 en myfteria

Wat vervelend zeg. Moest het even googlen want kende het niet. Is echt nog een stukje erger dan bekkenpijn.
Jammer dat je werk het nu pas snap.

Kreeg gisteren een vraag/opmerking van een collega. Die zich afvroeg waarom ik geen slaapdiensten meer wilde werken. Een collega van haar had dat tot het einde nog gewoon gedaan. Mijn reactie: 'fijn dat het haar nog wel lukte.'
Pff irriteer me stiekem wel aan de onderliggende boodschap die er naar mijn idee dan inzit. Ben benieuwd hoe zij erbij zit als ze ooit zwanger wordt hahahaha

Ja het is echt een vreselijke pijn :( maar ben blij dat ik nu lekker alles op mijn eigen ritme kan doen.. en als ik ergens geen puf voor heb.. dan laat ik het lekker liggen.

oh... sommige mensen kunnen zo bot reageren hè... vind dat altijd zo jammer hè...

Stilte voor de storm! Haha wat een drukte ineens :D

Leuk om jullie berichten weer te lezen hoor.. Hier gaat ook alles goed, voelde me kleine met 18 weken en het is nu een echte drukte maker! Me partner voelt het regelmatig :) hier ook alweer bijna 22 weken!! Tijd vliegt zeg.. Ik ben ook nog maar 1,5kg aangekomen, hopelijk is dat niet erg..
Naam voor me drukte maker staat al vast :D

Vervelend zeg bosbesje en myfteria van het werken.. Mja als het niet meer gaat inderdaad lekker rust nemen! Ben benieuwd wanneer ik hier last van ga krijgen..

Annemarie, 13 sep geslachtsbepaling? Zo gaat snel joh.. Wat denk je zelf wat het wordt?

Liefs

Ik ben bang dat het me niet bespaard blijft. Krijg al weer steken in mijn bil wat naar me been trekt. En veel kramp in mijn benen. Zou te mooi om waar te zijn dat met de vorige 3 gehad heb nu bij de 4e bespaard zou blijven. Er zijn wel wat oefeningen die ik kan doen en ja veel blijven bewegen en soepel houden. 1 ding scheelt na de zwangerschap zijn de ergste klachten meteen weer over.

Dat is in elk geval wel een geruststelling @nicole82
Ben stiekem wel jaloers op de vrouwen die er geen last van hebben en fluitend de zwangerschap doorgaan. Voel me soms net een oud wijf hahahaha. Maar tja weet waarvoor ik het doe

Hey sheren!
Ja vandaag ben ik 14 weken en zaterdag de echo Jeeee :)
Gaat snel... Ik denk een jongen maar ben er niet zeker van.. Het is 50/50 hè Hahahahaha
Ook ik ben nog steeds 7,3 kg afgevallen en niks aangekomen, dus sheren jij met je 1,5 kg Godsamme Hahahahaha dat zal wel goedkomen!!

Ook ik Nicole voel me een oud wijf Hahaha komt door de leeftijd denk ik:p

Ach tot nu toe heb ik deze week de griep licht dus ik ben wat beroerd bah, verder beginnen mijn bekken wel te vervelen...

Ik ga nog ff lekker op de bank liggen, morgen werken zo geen zin in... Ow en ik voel de kleine al hihi

Wow Annemarie!! Wat gaat de tijd toch ongelooflijk snel!! En wat leuk dat je de kleine al voelt :D

@myfteria & @nicole82 sterkte met jullie klachten! Tis niet leuk om je een oud vrouwtje te voelen.. kan er helaas over mee praten...

hier flink geschrokken van de week. Ik had een flink hoge bloeddruk bij de verloskundige vorige week donderdag.. het weekend ineens veel vocht vast gaan houden..
ik had toch nog een afspraak bij de huisarts. Die heeft gelijk mijn plas nagekeken.. geen blaasontsteking maar wel een klein beetje eiwitten... wat kan wijzen op een beginnende zwangerschapsvergiftiging....
maar nu is het vocht mooi weggetrokken en mijn bloeddruk is netjes! Volgende week voor de zekerheid nog een plasje inleveren.. pff toch even goed geschrokken.

Straks nog een keer een 20 weken echo, omdat onze kleine druktemaker niet stil wou liggen de vorige keer... mogen nog een keer spieken jeej :D

We blijven vrouwen he. Zelfs nu bezig met gewicht ;) Gelukkig doet ons lijf zo goed als zelf alles. Aankomen/afvallen komt
zoals het komt

@Bosbesje
ja jij helaas ook he. Gelukkig maakt de kleine het straks weer helemaal goed en zijn we alles van nu weer vergeten.
Jeetje wat schrikken zeg. Gelukkig is het ook weer weg. Maar het blijft er toch maar bij komen.
Fijn om het opnieuw te zien. Gezonde druktemaker hopen we maar!

@Annemarie31
Leeftijd zal het zijn hahahahaha. Spannend zaterdag. We zijn benieuwd!

Terug
Bovenaan