Bosbesje, happy21 en myfteria

@myfteria ja zit nu thuis met zwangerschaps ischias. Maar toch zou ik mijn zwangerschap straks zo weer over willen doen.. tis zoo bijzonder om de kleine te voelen :)
We krijgen er iets prachtigs voor terug :D

hebben jullie trouwens facebook? Misschien leuk om elkaar toe te voegen.. of vinden jullie dat niks?

vraag me trouwens af hoe het met die andere dames is.. die zich toen voorgesteld hadden hier in de januari club en niks meer hebben laten weten...

Jeetje dat is vervelend bosbes!
Hopelijk blijft het allemaal ok :)
Ja gaat snel hè mijn God...
Ik heb 27 oktober de 20 weken echo... Wat ik wel raar vind want dan ben ik al 20 +4 dagen...

Ach ja ik vraag het anders wel even aan de gynaecoloog of dat klopt 17 september...

@bosbesje jeetje dat is schrikken zeg! Hopelijk is je urine uitslag straks ook gewoon goed! :)
@annemarie31 , zo hey gaat snel! Kunnen ze dan al het geslacht zien? Ik dacht juist vanaf 16wkn? Ben wel heeeeel benieuwd haha..

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie mij vinden onder de fb naam: sheren sharon

Ze kunnen het zelfs al met 13 weken zien haha :p
Ik ben ook benieuwd... Ow wat voel ik me klote zeg bah... Al de hele week grieperig en vandaag is het drama... Hoofdpijn en misselijk... Dat had ik nou niet besteld zeg maar... Morgen werken gelukkig en korte route...

Fijne avond ladies!

De echo was goed vandaag! Jeej. Weer een zorg minder hihi.

@sheren24 ik kan je niet vinden op facebook. Er zijn schijnbaar meer mensen op facebook die zo heten haha.

@annemarie31 beterschap meis!

Terug
Bovenaan