Bosbesje, happy21 en myfteria

@sheren24 sorry kan je echt niet vinden haha. Anders voeg mij even toe: Laura Nouwens-Severin

Oh ik slaap ook heel slecht. Laatst ook een keertje wakker geworden van wat getrappel ♡. En ik moet er tegenwoordig een paar keer uit om te plassen..

hebben jullie ook rare kwaaltjes? Krijg een heel donslaagje met kleine haartjes op mn buik haha

@bosbesje ik heb je toegevoegd :)

Hahah ik wilde dat maar liever niet zeggen ;p , maar ja ook ik heb ineens haartjes op me buik.. Vreselijk haha..

Pff alles komt steeds meer dichterbij, eerste week van december heb ik al verlof!!
Vind het wel heel spannend hoor..

Gezellie!

Ja heb ook de eerste week al verlof :D rond 8december. Mooi met alle feestdagen thuis hihihi.
Vind het ook wel spannend zo hoor.. begint allemaal wat echter te worden zo

@annemarie gefeliciteerd! Wat leuk dat ze dat al kunnen zien zeg! Ik hoop dat ze het bij mij ook al kunnen zien woensdag. Ben zo benieuwd!
Heerlijk zeg alle feestdagen thuis! Ik mag nog lekker werken met kerst! Zal aan jullie denken dan ...haha

Ik heb nu standaard dat ik na 3uurtjes slaap wakker wordt en dan vaak 2uur wakker ben voordat ik weer kan slapen. Moet inmiddels echt met een kussen tussen mn knieën slapen anders lig ik niet lekker. Onze kleine dame is 's nachts gelukkig lekker rustig.

Geen last van dons hahaha. En ook nog niet van striae op mn buik of borsten gelukkig. Ben nog altijd fanatiek aan het smeren.

Ook dit jaar weer met de feestdagen thuis. Vorig jaar had ik mazzel doordat ik op een nieuwe groep ging werken en deze per januari open ging. En nu door mn verlof. 20 november al, tijd vliegt echt voorbij

@myfteria ah super fijn dat je nu weer met de feestdagen thuis bent :D
voor s'nachts heb ik nu ook een voedingskussen, heerlijk. Mijn man zegt nu al: als je nou bevallen bent hè, dan pik ik mooi jou kussen in :p

Ik smeer me ook een ongeluk, maar kreeg toch een paar kleine striae op mijn buik.. valt gelukkig nog niet erg op..

Ik gebruik tot nu toe een stevig hoofdkussen. Werkt ook goed.
Hahahaha zo'n heerlijke mannen reactie. Zou die van mij ook zeggen.
Volgens mij moet je vooral mazzel hebben met de striae. Je doet er uiteindelijk niets aan. Heb het al wel jaren op mn bovenbenen. De pubers waarmee ik werk krijgen dit soms ook en voor hun is het nog een ramp haha.

Heey dames
Leuk om te horen dat het goed gaat met iedereen ik ben zo druk met school en stage daarom zit ik er minder vaak op het forum,
Voel me oom oud hoor en per 1dec zit ik op lekker thuis dan begint mijn verlof.
Mijn kleine beweegt ook heel veel vooral als ik rust wil gaan nemen haha.
Ik heb geen facebook heb het gesloten.
Verder last van me rug

Terug
Bovenaan