Bosbesje, happy21 en myfteria

hey dames,
Als ik aan mijn tepels druk krijg ik ook voormelk en ook ik ben snotverkouden Zoo vervelend dat en verder kleine beweegt zo druk en veel je ziet mijn buik heen en weer of op en eer gaan( die bewegingen en schopjes) echt bijzonder om mee te maken haha

Een handige tip tussendoor, ik kijk dagelijks op deze site: www.parfumreviews.blogspot.nldoor de site heb ik wat goede tips gekregen.Het is naar mijn mening de beste beautyblog, door de auteur krijg ik gratis en goedkope deals van topmerken ook dus voor de baby ze is geweldig, en ze schrijft grappig genoeg tussendoor ook over dit soort thema's. Geen reclame gewoon handige tip. SUCCES ALLEMAAL!!

Hey ladies. Goh zie nu de spam pas hahaha.
Hoe gaat het met iedereen?
Ik moet voor eind volgende week bloedprikken en dan gaan ze checken of door mn negatieve rhesus c ik antistoffen tegen de baby aanmaak. Schijnt gelukkig eigenlijk nooit voor te komen. Dus ben benieuwd. Ben inmiddels al babydingen aan het wassen, kan het gewoonweg niet laten :)
De kleine is lekker druk. Mn man is helemaal trots want ze heeft hem van de week bewust opgezocht om te bewegen. Hij had zn oor op mn buik en ze schopte er toen tegen aan ook opnieuw toen hij verplaatste. Heerlijk om mn man zo trots en blij te zien.
Kwaaltjes gaan wel oké. Mn buik is zo af en toe net een harde ballon en ik kan geen lange wandelingen meer met de hond maken.
Ook is langer dan 6 uur werken eigenlijk niet meer te doen. Ik ben nu dan ook boventallig op het werk.
Oké weer genoeg update voor nu.
Ben benieuwd naar jullie verhalen.
X

Heey!

Wat fijn allemaal Myfteria!
Zo bijzonder, dat getrappel hè :)

Hier nog steeds hetzelfde.. lig nog steeds in het ziekenhuis. Ben nog steeds niet ziek van de zwangerschapsvergiftiging en dat willen ze graag zo houden. We hebben al een gesprek gehad met een neonatoloog.. want de kans is heel groot dat als ik erg ziek wordt, ze de kleine gaan halen.. én dat ze natuurlijk prematuur is...
dus hele spannende dagen achter de rug gehad zo. En elke dag is er weer eentje extra bij.

liefss

Poeh Bosbesje nog steeds in het ziekenhuis...
Natuurlijk goed dat je nog niet ziek bent, maar kan me voorstellen dat het wel het genieten van de zwangerschap eraf haalt. Dan ben je inderdaad nog blijer als er weer een weekje bij zit. Gelukkig letten ze goed op je. En wat ik zelf geruststellend vind is dat ze tegenwoordig al heel vroeg een hele hoge kans hebben die kleintjes. Maar ik duim voor je dat de kleine nog lang blijft zitten.

Ik vind het inderdaad erg magisch dat getrappel. Het bijzondere van een nieuw leven in je eigen lijf.

Liefs

@myfteria , bij mij ook! Over 2,5 week wordt er ook bij mij bloed geprikt op de rhesus c factor.. ook ik ben benieuwd!

Hier gaat verder alles goed, kleine is lekker goed actief, vind het heerlijk om mama wakker te houden s'nachts.. Ook mijn partner gaat steeds meer contact maken met de kleine in de buik, schopt echt flink! Partner praat er zelfs ook tegen hihi.. Merk wel dat ik heel snel geirriteerd raak en boos wordt.
Ook nu de laatste weken heb ik pijn aan me onderrug/stuitje met lopen,bukken en zitten.
Moet het wat rustiger aan gaan doen..
4 dagen geleden voor het eerst een harde buik gehad.. ik schrok wel even, voelde heel ongemakkelijk maar niet pijnlijk.

@bosbesje Jeetje, lig je nog steeds in het ziekenhuis? Wat een vervelend nieuws :(
Hoop dat je kleine nog een hele lange tijd in je buikje blijft zitten!!
Heel veel succes!

Hallo dames,
Hoe gaat het hier met iedereen en de buikjes en babys bij mij gaat wel ik heb blaasontsteking en heb atibiotika gekregen 2capsules perdag maar durf het niet echt te nemen ik zal morge eerst bij de vk vragen ,ze vertelde me dat mijn blaasonsteking snel moet weggaan anders kan het mijn weeen opwekken en dat is natuurlijk niet de bedoeling

Terug
Bovenaan