Bosbesje, happy21 en myfteria

Nou dan zal ik het ook maar zeggen maar ik heb die haartjes op mijn rug en dan bovenaan...Echt vreselijk! En dan groeien die haren op de benen en overal ook nog eens supersnel! Ondertussen ben ik hard bezig om gewoon mijn laatste schooljaar af te ronden en dan mijn diploma in mijn handen te hebben :) ik kan niet wachten zeg maar het gaat nu snel genoeg idd! Liefs

Hey meiden.

Wou jullie even laten weten dat ik gisteren met spoed opgenomen ben met een vroege pre eclampsie. Krijg nu bloeddrukverlagers en ze houden mijn urine en bloed goed in de gaten. Lijkt de goeie kant op te gaan. We zijn er waarschijnlijk gewoon vroeg bij geweest.

xx

@nicole82 wat fijn! Hier ook goed. Kleine beweegt lekker

@Bosbesje jeetje wat schrikken! Het zit je zeker niet mee. Dat je daar nu al last van hebt... Gelukkig ben je in het ziekenhuis in goede handen en fijn dat jullie er vroeg bij waren. Hoop dat het snel weer beter gaat!!

@bosbesje jeetje het zit je niet echt mee zeg.. Wat vervelend :( veel beterschap!! Hou ons op de hoogte..

Dames, sinds gister zag ik dat er al voormelk was! Geel achtige kleine druppeltjes.. Ook toevallig al bij jullie aan de gang?

Ooh ik heb nog niks lekkends haha. Heb wel al van die zoogcompressen op voorraad :D

hier is alles nog steeds hetzelfde! Lig nog steeds in het ziekenhuis. Vandaag hebben ze groot overleg op de afdeling. Dan zullen we wel meer te horen krijgen :)

Wat vervelend zeg. Hopelijk wordt er goed voor jullie gezorgd. Je hebt iig genoeg bedrust ;)

Ik lek nog niet haha. Ben inmiddels wel snotverkouden. Pff wat irritant. Niet echt bevorderlijk voor alles, maar ach gaat wel weer over

Terug
Bovenaan