Bosbesje, happy21 en myfteria

Heel herkenbaar. Ik wil dr eigenlijk wel erg graag vasthouden en zien, maar veilig in mn buik is nog even beter. De echo wordt door een apart bureau gedaan dus vandaar vrijdag weer. Naar de vk is 8dec weer voor ons dan net als jou dan 36,5 weken. Dat blijf ik echt grappig vinden dat we echt precies gelijk lopen :)

Update.
Gisteren met spoed bloed laten prikken vanwege het vermoeden van pre eclampsie. Had alleen geen hoge bloeddruk rest klopte wel. Gelukkig uitslag dat alle functies in orde waren.
Vandaag liggingsecho gehad die al gepland stond. Kleine is ingedaald en ziet er goed uit. Heeft wel weinig vruchtwater, meest gemeten was 2,38cm. Dus moet beweging goed in de gaten blijven houden.
Voor ons wel helder dat het gevoel klopt dat ze niet tot 1 januari blijft zitten. En ik denk dat daarom mijn lijf misschien deze klachten geeft om me erop te wijzen dat er wel iets aan de hand is

Hoe gaat het met jullie?

@myfteria gelukkig is er niks aan de hand en spannend dat de kleine eerder komen gaat.en is het niet gevaarlijk voor de kleine weinig vruchtwater?

bij mij als ik op de wc zit lijkt me vagina wel naar voren geduwd blijkt te zijn me hele onderste is opgezwollen en dat het komt omdat de kleine ver laag zit zij de vk donderdag heb ik afspraak maar als ik het niet meer vertrouw hoef ik alleen te bellen en krijg ik eerdere afspraak ik moet oplette op vocht of bloed verlies als dat het geval word betekent dat de kleine komt dus ik zit echt met een spanning en een druk in me onderste niet prettig dit maar de kleine beweegt veel en verder met mij ik voel me echt moe en niet lekker de laatste dagen mijn moeder zij dat dat een teken is dat de kleine binnenkort komen gaat ik ben benieuwd.

Pfieuw ik heb gelukkig nog niet dat drukkende gevoel. Wel dat het daar enorm steekt al ze beweegt met dr hoofd.
Weinig vruchtwater is inderdaad wel gevaarlijk vandaar dat ik beweging goed in de gaten moet houden. Zolang ze nog veel beweegt heeft zij iig geen nood. Hoop dat ze nog 1,5/2 weken blijft zitten. Dan zitten we op de 37 en hoeft ze niet meer in de couveuse en ook geen overdracht naar de gynaecoloog.

Bizar hoe spannend die laatste weken zijn he...
Heb jij ook dat je het lastig vindt inschatten wanneer je de vk moet bellen?
Wil niet te veel/ te snel bellen maar ook geen onnodige risico's nemen.

ja ik vind het echt lastig ja maar als ik het echt niet vertrouw bel ik gewoon hun vinden het niet erg als je vaak belt beter vaak en we worden gerustgesteld dan niet bellen en onzeker zijn toch?

@myfteria jeetje meis, wat een gedoe. Hoop dat je geen pre-eclampsie ontwikkeld.. ik weet er helaas alles van. Ik had op het laatst ook minder vruchtwater. Let gewoon op evt klachten zoals sterretjes zien, tintelende vingers en een band gevoel (lijkt alsof je bh te strak zit). Ook ben ik erg misselijk geweest en hield veel vocht vast. Ik wil je niet bang maken hoor.. maar het is super belangrijk dat je gauw de verloskundige belt als je iets geks voelt.

Als ik je ergens mee kan helpen dan zeg het maar hè :)

hier gaat alles goed trouwens! Noortje groeit als een speer de laatste dagen! Het begint echt een babytje met spekjes te worden haha :D

Wat fijn dat ze zo goed groeit! @Bosbesje

Ik let nu gewoon goed op of ze genoeg beweegt en dat doet ze nog druk. De andere klachten zijn weer afgezakt gelukkig. Heb alleen nog barstende hoofdpijn. Wacht het gewoon af en doe het rustig aan. Denk dat dat het beste helpt.

En ik weet je te vinden hoor ;)

Terug
Bovenaan