Bosbesje, happy21 en myfteria

@myfteria ja inderdaad ik zal jullie op de hoogte houden :D ja ik wil ook bevallen in het ziekenhuis en hoeveel kraamzorg uren ga jij nemen? Bij mij is 3uurtjes alleen omdat me woning ni echt groot is en doordat we kozen voor alleen zorg voor mij en de baby en hoe zit met vluchtkoffers ik heb mijne vandaag klaargezet want je weet nooit:p gaan jullie wel of geen geboortekaartjes maken? En de site de tijd klopt niet

Hahaha ik zie het idd dat de tijd niet klopt!
Ik heb de geboortekaartjes al uitgekozen nu nog even het juiste lettertype erbij en ze kunnen besteld worden :)

Kwa kraamzorg ik denk ook niet dat ik haar de hele dag om mij heen wil hebben eerlijk gezegd maar ik zal kijken in het gesprek wat de mogelijkheden zijn...

Mijn man neemt 4 weken vakantie op als ik bevallen ben dus dat is erg fijn! Ik voel me inmiddels al stukken beter nog ff genieten nu van vier vrije dagen en dan is het vast helemaal over!

Spannend hoor die bijna bevallingen hihi ik volg jullie #^_^#

De vluchtspullen liggen al klaar moet het nog even in een tas doen haha. Heb de box omgetoverd tot de plek om alles neer te zetten zodat mn man precies weet wat allemaal mee te nemen :D
kraamzorg komt 5,5uur per dag. Ik wil al snel teveel en dus goed dat er iemand is die dat afremd. Daarnaast is het de oma van mijn mans halfbroertje dus fijn iemand die ik ken. Mijn man neemt ook vrij na de bevalling. Hij werkt nu als een gek om zoveel mogelijk thuis te kunnen zijn.

Ik heb zelf geboortekaartjes ontworpen en een vriend heeft deze digitaal gemaakt. Alleen nog de gegevens erop en naar de drukker. Enveloppen liggen al geschreven klaar. Het leuke is dat ik blauwe enveloppen heb bij de kaart met roze tekst haha. We houden allebei wel van een grapje, altijd humor als de kaart en envelop elkaar tegenspreken. Met onze bruiloft was de envelop zwart ;)

Ik hoop trouwens dat ik geen blaasontsteking krijg. Heb nu al 2 avonden gehad dat ik zeurende buikpijn en rugpijn krijg als ik wil gaan slapen. Zou wel een vervelende bijkomstigheid zijn nu nog

@myfteria okee okee ja het is lastig ik hoop ook niet dat je blaasontsteking krijgt hoor het is echt geen pretje en blaasontsteking deze tijd kan lijden tot weken van je weeen daar ze je denk ook niet op te wachten ik heb last van buikpijn gewoon nu al de 2de dag verder ik heb geen geboortekaartjes gemaakt ik zat er wel al naar te kijken maar toch maar niet mee begonnen :p ik snap et niet zoveel van want als je online je geboortekaartje ontwerp hoe kan je em bestellen dan terwijl je nog geen geboortedatum en gewicht nog heb dus ik denk dat het dan toch pas na geboorte gemaakt moet worden?
ook mijn vriend is thuis de week van mijn bevalling dat is wel fijn

Ik weet niet hoe het zit met online de kaartjes bestellen. Ik heb een vriend die ontwerper is en het kaartje heeft gemaakt. Als de kleine er is zet hij de juiste gegevens erop en is het kaartje klaar. Ik laat het bij een drukwinkel drukken en heb dat al geregeld. Kwestie van bestandje sturen en even bellen en dan zijn de kaartjes zo klaar.

Had vandaag ineens steken helemaal onderin mn buik ter hoogte van mn schaambot. Echt naar ook. Toen bedacht ik me ineens dat het ook de indaling kan zijn en las dat deze klachten daarbij wel kloppen. Maandag had ik al een afspraak bij de vk dus zal het dan wel vragen.
Als blaasontsteking weeën kan opwekken zou dat zeker niet fijn zijn als dat het is. Maar we wachten wel even af.

Vandaag bij de vk was goed. Mn HB is van 5.8 naar 7 gestegen binnen 5 weken. Ze waren verbaasd over hoe goed de ijzertabletten aanslaan. De pijn is inderdaad de dame die aan het indalen is. Ze ligt nog niet vast tussen mn bekken en als je dan veel haar hoofd beweegt dan steekt dat. Zelf heb ik wat griepklachten die niet helemaal doorzetten (hoofdpijn, misselijk, soms wat verhoging). Ik hoef me van de vk geen zorgen te maken. Pas als ik echt koorts krijg dan weer checken, maar we doen het allebei prima. Krijg vrijdag de liggingsecho, maar weet eigenlijk al precies waar en hoe ze ligt hahahaha.

Oow dats lastig maar gelukkig hoef je geen zorgen te maken en hoop dat je beter word @myfteria voor mij is pas weer 4dec afspraak bij vk dan zijn wij 36 weken inmiddels zo spannend kan niet wachte de kleine te zien

Terug
Bovenaan