Bosbesje, happy21 en myfteria

Hey dames!

Hier gaat alles oke...zwangerschapssuiker helaas dus aan de insuline...het is alleen in de ochtend wat verhoogd dus ik let nu ook op mijn voeding om alles te beperken..
Verder met dit moet ik weer uitkijken voor HELLP syndroom oftwel pre-eclampsie..ik weet uit de vorige zwangerschap hoe naar ik me toen gevoeld heb dus wat jullie doormaken of doorgemaakt hebben weet ik maar al te goed helaas...

Ook dit kindje kan weer groot worden ...ze ligt al 2 weken voor op haar groei dus ik hoop dat alles nu beperkt wordt door de acties die er nu genomen worden...

Bosbesje superfijn dat alles goed gaat met Noortje!!

@myfteria hou het idd in de gaten! Komt goed!

@happy spannend hoor ik wacht rustig af bij je hoe het gaat verlopen :)

Liefss

@Annemarie
ook lastig suiker. Ik heb helemaal geen idee hoe groot ze is of hoe zwaar. Heeft/wilde ze bij het echobureau geen uitspraken over doen.

Wat kunnen we toch eigenlijk veel kwalen etc krijgen in onze zwangerschap. Bijna ongeloofwaardig als iemand fluitend de zwangerschap doorkomt zonder ergens lastig van te hebben ;) Ik vind het wel bijzonder dat ze tegenwoordig bijna alles zien en kunnen behandelen. 27jaar geleden maakten ze nog geen
echo's en was het dus maar afwachten, best een gek idee.

Heb van mn Oma een kaart gekregen met succes met de laatste loodjes hihi. Ze zei dat mensen niet zeggen dat die letterlijk zwaar zijn. Echt zo lief.

inderdaad ik heb ook last van mijn hormonen jullie ook? ik word heel snel emotioneel in tranen voor kleine dingen of dat ik ook ineens geen zin heb in niemand wel gek is dat :p wij zijn nu hoogzwanger toch?@myfteria teminste iedereen zegt dat ik hoogzwanger bent haha@annemarie dat is lastig zeg en mijn kindje is kleiner zijn gewicht enz komen overheen met 2weken achter maar hij groeit wel goed via zijn groei lengte maar aan andere kant ik ben 1,65 en de vader 1,64 dus wij zijn ook niet echt groot dus

zo voel ik me ook hahah kan echt niet wachten tot de kleine komt nog paar weekjes spanning dat ook ieder moment kunnen onze kleintjes komen :p alles ligt klaar vluchtkoffer alles hihi nu is alleen wachten ik loop ook met bene beetje wijd haha

Hey dames!

Ja het is lastig dat zeker...nou he myfteria alles kwaaltjes die je kunt krijgen zijn er nogal wat hahaha
Als iemand fluitend zo'n zwangerschap doorkomt vind ik dat ook echt onwerkelijk pfff...
Leuk voor hun dat wel maar toch :p

Lekker waggelen dames doe ik ook al jow geen probleem hahaha vooral als ik lang gezeten heb en moet opstaan heb ik opstart problemen...typisch wat bij bekkenklachten hoort :)

Lieve oma heb jij myfteria! Ik mis mijn oma wel ze heeft Jill nog even meegemaakt en toen Jill 3 maanden was is ze helaas overleden.
Haar man leeft nog en dat is tevens mijn enige opa nog ...dus genieten we daar maar van!!

De oneindige cyclus van leven wat komt en gaat...
Ik heb ook mijn overgrootmoeder nog gekend, wat nu mijn kleine ook kan (beide grootouders zelfs). Voor hoelang is natuurlijk afwachten, maar mijn Oma en mijn moeder hebben allebei met 23jaar hun eerste kind gekregen. Dat maakt dat ze nu nog relatief jong zíjn, mijn Oma wordt 75. Iedereen bij ons realiseert zich goed hoe bijzonder dat is en koestert het zeer zeker.

En wat betreft het waggelen. Mn bekkentherapeut moet wel lachen, maar zegt ook tegelijkertijd dat juist dat de klachten verergerd. Het lukt alleen niet zo goed meer om alle houdingsoefeningen/tips toe te passen hahahaha

Succes lieverdjes met de laatste loodjes! :D en zet hem op met de bevallingen straks!!

Wij hebben net weer een voortgangsgesprek met de arts gehad. Met Noortje gaat het eigenlijk super goed! Ze weegt nu al 1500gr en is 39 cm! Lijkt weinig, maar voor ons zoveel! Ze begon namelijk met 511gr en 27cm.
Ze mag waarschijnlijk ook voor het weekend nog naar een streekziekenhuis, ze ligt nu nog in een academisch ziekenhuis. Ze begon op de intensive care en ligt nu al op de high-care :D

Terug
Bovenaan