Bosbesje, happy21 en myfteria

Met mij gaat het trouwens ook beter! Lichamelijk dan. Voel me eigenlijk gelukkig weer de oude. Begin nu langzaam weer met autorijden en fietsen. Want dat mag nog niet zo vroeg na een keizersnede. Maar ben blij dat ik alles weer (met mate) kan :)

@Annemarie
Nee ik kon nog niet slapen. Na een avondje theater moe naar bed maar eenmaal in bed... Maar inderdaad qua tijd vaak wel de plasmomenten gevolgd met 1,5uur wakker zijn hahahahaha.

@Bosbesje
Fijn dat iig je lijf weer de oude is. Verder zal het nog wel even tijd kosten. Echt super dat Noortje het zo goed doet! Zo vroeg en mini maar ze groeit dus goed. Een sterke dame. Over een tijd merk je waarschijnlijk niets meer van deze moeilijke start.

Ze is dus nu al een hartensteelster hahahaha. Heerlijk! Geniet van elkaar

Hallo dames ,
Ik zit ook al in spanning want nog 6 weekjes dan is het zo ver, met mij gaat het wel ik moet rusten want mijn kleine licht tussen me bekken en heb bekkenklachten zo vervelend en ook als ik veel loopt voel in een druk op me vagina dat ik denk hij valt eruit hah loopt echt niet prettig en ook ik moet om de 1,5 uur gaan plasse ook in de nacht zo lastig ik maak me wel zorgen om me kleine 2weke geleden bij de vk geweest en echo gehad me kleine is kleiner dan het gemiddelde maar er is niet zo erg maar toch maak ik me zorgen :( donderdag gelukkig weer echo om te kijken hoe hij is gegroeit en mijn verlof is begonnen :D:D

@bosbesje wat goed om te horen dat het beter gaat met je princesje :) ik kan me wel voorstellen dat de verpleegsters haar allemaal willen verzorgen het komt goed

Hoe gaat het verder met jullie allemaal en met de buikjes(ik heb al flink een buik) en me kleine beweegt heelveel hihi

Hey bosbesje!!

Wat fijn om van je te horen lieverd!
Ja roddelen Hahaha ik moet wel heb geen facebook...
Wat zul je trots zijn op de kleine Noortje dat ze het zo goed doet! Supergaaf en blij dat ze tegenwoordig al zoveel kunnen poe :)

Leuk dat de verpleegkundige dames om haar 'vechten' Hahaha

@Myfteria och ja dat kan natuurlijk ook over je slaap heen zijn hihi
Ik ben snotverkouden nu en heb keelpijn... nog niet echt griep gelukkig zit ik niet op te wachten... bijna 24 weken donderdag en afgelopen maandag naar de verloskundige geweest... alles was weer top ook mijn gewicht ik ben nog steeds niks aangekomen ben daar erg dankbaar voor!

@happy21
Spannend jow!! nog 6 weken.. ik 16 Hahaha toch gaat het dan best snel...
Maar dat komt goed met jou spruitje jow! Klein maar fijn is het gezegde toch?
De eerste was 5150 gram ruim 10 pond dat hoop ik nu te minderen hoor pfff

Ik ga ff rusten nu straks dochterlief van school halen :)

Fijne dag dames!

xxx

@happy21 dan ligt die van jou lager dan die van mij. Bekkenklachten zijn inderdaad erg vervelend, bij mij helpt fysiotherapie erg goed. Ik heb het ene moment dat madam laag ligt en mn schaambot daardoor zeer doet. Het volgende moment trappelt ze langs m'n ribben. Heb jij ook dat je buik extra hard lijkt te groeien deze laatste weken? Ben wel benieuwd wie van ons als eerste bevalt hihi ;)

@Annemarie oh da's echt lastig tijdens het zwanger zijn want je kunt er nog niets aan doen ook. Dat vind ik erg lastig toen ik enorm verkouden was. Wat fijn dat je nog niets bent aangekomen. Ik heb er nu iets meer als 14 kilo bij.

Sinds vandaag geniet ik van mn verlof wat in totaal 5,5 maand duurt :-D heerlijk!! Vind het best een spannend en gek idee dat over 2 maand maximaal de kleine er is. Mijn man en ik zijn ervan overtuigd dat ze al half december komt ipv 1 januari of later. We wachten het af hahaha

@myfteria ja ik ben ook benieuwd wie als eerst gaat bevallen nou vandaag heb ik echo gehad en de kleine ligt nu al klem en hij weegt 2070gram en mijn buik groeit ook echt hard inderdaad onze laatste lootjes he:p ik vind het zo spannend wij hebben ook het gevoel hij komt half dec en de verloskundige zij ook dat het kans groot is dat hij met 37 komt dus wie weet want hij ligt al klaar hihi nu nog afwachten .....

Als hij nou al klem ligt is het een grote kans ja hahaha. Ben erg benieuwd hoe de bevalling zich zal aankondigen. Geen idee wat te verwachten, maar heb zoiets van mooi over me heen laten komen. Komt vanzelf allemaal wel goed.
Waar ga je bevallen? Ik wil in het ziekenhuis bevallen

Terug
Bovenaan