Bosbesje, happy21 en myfteria

Hier is alles rustig.
Sochtens moeite en pijn met uit bed komen en lopen.
Overdag gaat t redelijk. Met enige regelmaat last van harde buik en en steken. Lange afstanden lopen gaat ook niet meer.
En o zo fijn.. ik woon 3 hoog zonder lift Haha.
Maar probeer wel elke dag de trappen keertje op en af te lopen om toch in beweging te blijven.

@happy21 hier gaat alles goed! Noortje doet het boven verwachting goed! Het is echt een pittig meisje. En echt een knapperdje.. ♡ maarja.. wat wil je met je eigen kind... hihi.
ze mag waarschijnlijk morgen naar een streekziekenhuis. Daar hebben we ons eigen kamertje daar.. dus wat meer rust en privacy.
Ze hoeft volgens de artsen alleen nog maar lekker te groeien. Ze is nu ongeveer een 40cm en 1700gr!

xx

Sowww dames!

Wat een spannende tijd voor jullie!
@happy21 ja ik gok er ook op dat je deze week nog moeder bent hihi! Succes met je bevalling iig!

@sheren jazeker oud collega los van het oud dan he! Gnagna ja poppie ook ik zit met school dus i know the feeling...

@myfteria
Ik heb mezelf nu 100% ziek gemeld dus geen stress meer en nu volledig op school richten zodat ik daar ook geen stress van krijg...

@bosbesje
Hoop dat je een paar fijne dagen tegemoet gaat met kerst en je lieve dochter :)

Leuk om zo te lezen over die bevallingen hahaha ik zit me er nu al op te verheugen...not!! Blijf er enigzins angstig voor gek genoeg...

Dames ik ga een tukkie doen morgen mijn dochter naar school brengen :)

Liefs en succes met de laatste loodjes!
27 weken en 4 dagen zwanger nu dus ik mag nog ff hihi

Voelde de kleine ineens minder, dus was erg blij dat ik een afspraak bij de vk had. Vk was er niet gerust op omdat de groei van mn buik gestagneerd is en een platte lijn ipv een lijn omhoog laat zien in de groeicurve. Dus door naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en echo. Gelukkig waren beiden goed. Vruchtwater gaat geen problemen meer opleveren. De kleine heeft qua bewegingen bedacht dat ze alleen nog wat heen en weer wiegt, waardoor ik haar minder en anders voel. Hoofdje zit goed ingedaald maar is nog niet het breedste punt voorbij waardoor veel pijn in mn bekken te verklaren is. Ze lijkt het prima naar dr zin te hebben, zit qua groei gemiddeld en gewicht ook (nog net geen 3 kilo) met wel hele lange benen.
Al met al blij en gerustgesteld en afwachten dus totdat mevrouw er zat van is en wil komen.

@Annemarie dat is fijn. Nu heb je dan inderdaad die rust
@happy wil het allemaal al wat vlotten?

Terug
Bovenaan