Bosbesje, happy21 en myfteria

Oeww spannend happy!!

Ja sheren ik denk dat jij je aan het voorbereiden bent hihi!
Hoe staat het met jou opdrachten? Ik ga vandaag weer een dagje naar school...geen zin in maar ach...

@myfteria er zijn ook vaak mensen die ineens bevallen he hahaha nooit gelezen? Hebben niks gevoeld en ineens bam! :p

Komt goed dames! Ik wacht met spanning af vind het zo leuk om dit te lezen : -)

Hier staat de babykamer en de box en de kinderwagen in elkaar! Dan wordt het wel steeds realistischer hoor...ik bedenk dan nog wel van ow ja dit nog wassen en dat nog straks en flessen uitkoken pfff is maar goed dat ik al thuis zit hahaha

Ik heb alle kleertjes etc al 1 x gewassen, maar tegen die tijd gewoon nog eens net zo handig...ik merk echt dat die poetsdrang enorm is :p

Fijne dag dames in de wind en regen zoals ik nu hoor tegen het raam bah...

Liefs Annemarie

mijn afspraak is verzet naar dinsdag omdat ik hele nacht wakker lag door onprettig harde buik en 4 uur in slaap viel en heb me dus verslapen voor mijn afspraak bij de vk oeps

@Annemarie
als je die programma's moet geloven kan het echt hihi. Al ben ik benieuwd hoe je kunt missen dat je zwanger bent

@happy
wat vervelend zeg. Maar ach kan gebeuren toch

Ik kijk er echt naar uit om zelf weer dingen te kunnen doen. Heb wel nesteldrang, maar kan het gewoonweg niet. Slaap steeds slechter wat voor mn gemoedstoestand echt een grote belasting is en ook emotioneel. Merk dat ik dat echt heel moeilijk begin te vinden om in goede banen te leiden. Volgende week woensdag maar even met de vk oppakken.
Heb vorig jaar een flinke depressie gehad en voel me nu net zo slecht als toen al weet ik dat het nu door de zwangerschap komt. Begin nu echt bang te worden dat dit ook gaat doorslaan en ik straks na de bevalling niet kan genieten. Hoop zo dat vk dit signaal serieus gaat nemen, want het aangegeven is best een grote stap voor me.

@myfteria oow dat is vervelend ook ik slaap niet goed meer oeff en wie weet word je dan wel ingeleid ,ik ben het zwanger zijn denk wel zat geworden :eek: ik wil het liefst dat de weeen doorzetten zodat me kleine komt

Eerlijk gezegd zou ik dat geen slecht idee vinden.
Kan me goed voorstellen dat je er zat van bent, helemaal omdat vorig weekend de kleine toch leek te gaan komen. Dan zit je er nou ook echt wel op te wachten.

ja inderdaad en de pijnen ben ik wel zat en heb teveel spanning voor de komst de begin is er nu de rest, ik zat eraan te denken als ik nog steeds zoveel last heb komende week en er komt nog niks dan ga ik echt wel ananas eten( heb gehoord het wekt weeën ) en lange wandelingen maken met de vriend en honden normaal doe ik 5min over om bij winkel te komen lopend nu doe ik er echt wel 15min over zo vervelend dus ik zal de weeën zelf verder wekken want de begin was er als wie wie weet heb ik meer cm nu dat weet ik niet hoor het dinsdag wel, is dat wel een goed idee? wat vinden jullie ervan

Ik denk dat het allemaal bakkerspraatjes zijn en je zelf eigenlijk niet kunt opwekken. Je moet dan ananasharten eten maar er zit maar heel weinig kinine in en risico dat kindje in vruchtwater poept las ik. Denk dat alleen strippen of opwekkers werken. Zou het sowieso met vk bespreken. Las trouwens dat die eerste cm's al lang van te voren kunnen ontstaan

Terug
Bovenaan