Bosbesje, happy21 en myfteria

@bosbesje
sorry vergat je even haha
wat fijn dat ze zo goed groeit. Ze heeft er al veel voor moeten doen en ik ben echt super blij voor jullie dat ze zo'n geweldige vechtende meid is.
Dat wordt nog een eigenwijze tante als ze groot wordt ;)

Voel met je mee, letterlijk ;p
Ach voordeel is dat je kleine nog een beetje kan groeien, alles is mooi meegenomen. Maar wel vervelend dat je het weekend dan denkt te gaan bevallen en het nu lijkt te stoppen.

Heb jij ook zo last van stemmingswisselingen door de hormonen? Merk dat ik het ene moment er doorheen zit met niets kunnen en de pijn en het andere moment denk ik ach gaat wel goed. Denk dat mn man ook blij is als het achter de rug is en ik weer meer mezelf wordt. Kijk er zelf iig naar uit om zelf weer dingen te kunnen doen

Pff, ik kan voortaan alleen inloggen via pc en geen mobiel meer.. ik lees alles mee maar kan niet reageren via mobiel?? Anyway!!Spannend @happy21 .. zo te horen gaat het niet lang meer duren bij jou! Heeel benieuwd wanneer je kleintje komt :) , slijmprop verloren.. als in een soort kleine bal? haha sorry ben nieuwsgierig.. Laatste 1,5 week verga ik namelijk van de buikpijn met steken ( alsof ik ongesteld moet worden), heb ook meer slijmverlies echt verschrikkelijk! @myfteria , moest wel lachen toen ik je zin las dat je zo aan het rommelen bent als je probeert te slapen en je partner wakker maakt, heb ik hier ook hihi alleen slapen nog wel samen.. me partner moet me ook telkens uit bed duwend rollen, anders kom ik er niet uit haha..Voel me de laatste week wel erg moe.. Hoop dat mijn kleine nog 2 weekjes sowieso blijft zitten, dan mag die komen :D Donderdag naar de VK, eens kijken of ie is ingedaald :)

@sheren24 dat niet meer in kunnen loggen via mn telefoon heb ik ook gehad! Maar ben erachter gekomen als je hier helemaal naar onder scrolt en dan "full site" aan klikt, dat je dan wel in kan loggen :)

Hahahaha Sheren. Bed al verhoogd? Dat vond ik niet meewerken. Stap mn bed in en uit met behulp van een krukje.
Klink dat jou lijf ook al druk is met voorbereidingen.

@happy21
Al vorderingen?

Hier is alles nog hetzelfde. Zie de kleine nog niet snel komen.

nee nogsteeds is de kleine niet gekomen morgen heb ik afspraak bij de vk en zal ik kijken of ik meer cm heb ik hou jullie morgen op de hoogte
heb elkedag wel harde buik en krampjes dus geen idee'

Terug
Bovenaan