Bosbesje, happy21 en myfteria

Ik geef flesvoeding.
Heel herkenbaar haha. Ook al de opmerking gehoord 'als je nou gewoon bevalt'?
Ons meisje stopte pas met zich steeds omdraaien een paar dagen voor de bevalling. Dat jullie ventje het naar zn zin heeft is wel een goed teken. Een lekkerdere couveuse bestaat niet ;)
Hoe frustrerend ik dat wachten ook gevonden heb (40+5 uiteindelijk), nu achteraf ben ik er wel blij om. Ze doet het zo goed en is een super tevreden kindje! Alweer boven geboortegewicht, huilt weinig, drinkt goed. Ze had de tijd nodig om het nu optimaal te hebben.
Als de bevalling binnenkort begint zijn jullie er in elk geval allemaal helemaal klaar voor ;)

@sheren24
Chickkk volgens mij ben je aan het bevallen hahaha je bent zo stil! Ik zit al stiekem op de app te kijken of er een babypica staat maar nee!

Ik zit nu mijn opdrachten verder uit te typen...schiet aardig op jow nog even dan is en 3.2 en 3.3 klaar...dan alleen nog de 3.1

Succes ook voor ilona!

Eruit komen doen ze hoor hahaha

@ilona2104 hier ook nog steeds rustig.. Vandaag naar de VK geweest, onze uk is nog steeds niet ingedaald :( wel wat lager maar niet vast! Hij heeft nog genoeg ruimte in me buik, schijnt ook niet een hele grote baby te zijn zegt de VK.. Maandag ben ik 40 weken.. Ook mijn vriend en ik kunnen niet meer wachten, heb er genoeg van :p
Hoeveel weken ben jij nu?

@annemarie33 hahah joh was het maar zo!!!! Als er volgende week donderdag nog steeds niks veranderd is gaan we een afspraak maken bij de gyn. Voor inleiden in week 41... Ze zeggen dat inleiden veel pijnlijker is als spontane bevalling... Zucht!
Hopelijk meld ons ventje zich nog vanzelf..

Ik ben aankomende zaterdag 40 weken. Ons kleintje is al een paarweken goed ingedaald.

Bij mij nog niet echt over inleiden gehad. Moet donderdag weer naar de Vk en kan dan wel kiezen om gestript te worden, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Hoop inderdaad ook dat het voor die tijd nog komt.

@ilona2104 bij mij wordt er "verplicht" inwendig onderzoek gedaan volgende week donderdag.. Ze willen dan weten hoe ver het is? Strippen zou dan mogelijk kunnen zijn... Maar hoezo ben je daar niet helemaal over uit? Ze stimuleren de wand toch alleen maar om mogelijk bevalling op te wekken?

Terug
Bovenaan