Bosbesje, happy21 en myfteria

Hah inderdaad

Mijn kleine doet het ook super zijn laatste fles is meestal rond 12 dan slaapt die helenacht door tot 6 of 7 uur dus ik kan nacht gewoon door slapen en hij glimlacht heletijd nu al echt leuk wij genieten hier ook

Jaaa sheren maar ik heb toen een keizersnede gehad! Wel weeen maar niet mijn punani geschonden haha!
Oww ik probeer nu te slapen lijkt net of die kleine met haar handjes mijn blaas beetpakt en dan erin knijpt ofzo... mijn god wat een rotgevoel Haha

Met noortje gaat ook alles goed!
ze wordt echt een lekker vet babytje nu :) heerlijk.
we zijn nu flink aan het oefenen met borstvoeding. Ze drinkt ongeveer 3/4 halve voedingen per dag. De rest is gewoon te vermoeiend.
Ik wou dat ze gauw naar huis kwam.. ze is alweer meer dan 13 weken oud.

Wouw 13 weken oud al... Fijn dat het zo goed gaat. Wanneer mag ze denk je mee naar huis? Als ze alles zelf kan drinken?

Oww 13 weken alweer poee is snel gegaan! Fijn dat alles zo goed met haar gaat zeg :)
Inderdaad vraag ik me ook af wanneer ze naar huis mag dan : -)
Lijkt me ook een heerlijke mijlpaal als die dag zover is!

Ja als ze zelf kan drinken en als ze geen zuurstof meer heeft. Maar denk dat die in de loop van de week er wel af is.
kan niet wachten!!! Denk dat ik helemaal door de dolle ben als ze naar huis mag :D :D :D

Sterke Noortje. Wat vliegt de tijd, maar zo fijn dat een thuiskomst in zicht is. Een echte volhouder die de tijd neemt om zo sterk te zijn dat thuis een vliegende start is

Wat fijn om te horen dat alle baby'tjes het goed doen! :D wat ik me afvroeg nu ik het zo lees, iedereen geeft flesvoeding? Of toch iemand die BV geeft?

Helaas zit mijn ventje nog lekker warm in me buikkie.. Vandaag 39 weken! Voel hem nog zo goed bewegen.. Nog steeds veel ruimte heeft die.. Mijn vriend zegt iedere morgen " waar blijf je nou?!" "Wanneer beval je nou" hahah.. Ben zo benieuwd wanneer meneertje zich komt melden!

Terug
Bovenaan