Contact jonge mamas

Pff, lekker om achteraf te horen dat het niet nodig was geweest.. Ik hoop ook voor je dat het nu weer zo goed gaat (zonder knip dit keer). Heb je dezelfde verloskundige als de vorige keer? Lijkt mij wel grappig om die dan na zo veel tijd weer terug te zien

Hahaha ja ik hoop het ook en ja de zelfde verloskundige en ik stond nog in het bestand als bij ouders wonend studerent heel grappig om terug te horen.

Hallo dames,

even een tijdje afwezig geweest hier!

@zwangere 22-er; ik maak nog wel een afspraak voor nacontrole. Volgens mij wordt dan de bevalling ook weer besproken. Merk wel dat er, nu er weer wat meer tijd overheen gaat, je bepaalde dingen ook wel weer vergeet!

@Michelle; nou, al dat ongemak en de pijn van de knip voor niks! Dat is toch ook belachelijk eigenlijk! (De knip bij vroeggeboorte) was mij ook niet bekend dat ze dat standaard doen! Had jij toen ook zelf-oplosbare hechtingen? En was je daar een beetje vlot van hersteld?

Ik heb helaas een lichte ontsteking van de knip. 1 van de hechtingen die zelf zou moeten oplossen, zweert naar buiten. De verloskundige is er afgelopen maandag voor langs geweest. Ze heeft nog 3 van de oplosbare hechtingen weg geknipt! De hechtingen waren nog niet eens een beetje opgelost. Ben nu toch nog wat angstig voor de hechtingen die er inwendig nog zitten. En heb de laatste dagen ook weer meer last van de hele kant waar de knip zit.

@Priscilla; heb jij je kleine al in de armen mogen sluiten? Vind het zo spannend voor je!

Liefs

Hoi allemaal,

ik wil me graag aansluiten bij deze topic! Ik ben ook een jong (aanstaande) mama. Ik word 20 in juli, maar gelukkig wel huisje boompje beestje. Ik ben in verwachting van mijn eerste kindjd en ben nu 36.5 weken zwanger! Erg spannend!

groetjess

Jaa ik had zelf oplosbare die zijn gewoon vanzelf weggegaan gelukkig heb ik daar geen last van gehad lijkt me helemaal erg.

<p style="text-align: left;">heel veel succes de laatste lootjes Xcat Donga, spannend altijd die laatste lootjes en hopelijk niet van dat warme weer als nu als je gaat bevallen poepoe ben nog maar 12,5 week en heb telkens zweetaanvallen laat staan met zon grote buik hahaha</p>

@Michelle, weet je nog hoe lang het ongeveer duurde voordat het allemaal opgelost was??

@Xcat; welkom!! En succes met de laatste loodjes!! Lijkt me allemaal wel zwaar hoor met dit mooie weer!! En inderdaad hopelijk niet van dat warme weer tijdens je bevalling!!

Hoi michelle en manuelaa, bedankt!!

het is inderdaad wel zwaar met dit mooie weer.. en moet zeggen dat ik er dan niet zo veel zin in heb om buiten te zitten word er flink chagi van, maar weet ook niet wat ik zou moeten doen buiten haha! Gelukkig woensdag 37 weken! Dan ben ik benieuwd wanneer meneer zich aankondigt! Hoop snell

Terug
Bovenaan