Dagritme baby 10 maanden

Misschien iets waar jullie helemaal niet in geloven, maar hebben jullie al eens geprobeerd om het bedje op een andere plek of in een andere kamer te zetten
Je leest wel eens over straling op bepaalde plekken. Het is niet iets waar ik zelf per se in geloof, maar als jullie alle drie al lange tijd helemaal kapot zijn, kan ik me voorstellen dat je best eens out of the box wilt denken :)

Sterkte!

En om nog even een schema te delen, mijn zoontje is precies even oud:

06.30 - 07.00 wakker worden
07.30 fles 180/6
09.30 weer naar bed. Slaapt dan meestal 60 max. 75 min
11.00 fruithap en cracker 
12.00/12.30 twee broodjes
13.30 slapen. Slaapt dan ook 60/75 min
15.00 Cracker, soepstengel of iets
17.30 Avondeten met de pot mee
18.30 papfles 180/6 en naar bed

Dat 'gewoon' terug leggen werkt hier ook écht niet hoor. Wakker is wakker voor mevrouw,  in ieder geval vanaf 5:30 in de ochtend. Onmogelijk dat ik haar dan weer in slaap krijg, ook niet na een flesje in bed of tussenin.
Ouders die het geluk hebben dat hun kindjes dan nog zomaar weer doorslapen tot 7.00 of later zijn geluksvogels ;) Maar dat moet je ook niet verwachten, op zich is 6.00 een heel normale wakkertijd voor baby's, alleen vinden wij ouders dat wat te vroeg...
Als ze hier in de nacht wakker wordt geef ik vaak 90cc melk of ik neem haar soms tussenin, meestal werkt dat wel!

Dat 'gewoon' terug leggen werkt hier ook écht niet hoor. Wakker is wakker voor mevrouw,  in ieder geval vanaf 5:30 in de ochtend. Onmogelijk dat ik haar dan weer in slaap krijg, ook niet na een flesje in bed of tussenin.
Ouders die het geluk hebben dat hun kindjes dan nog zomaar weer doorslapen tot 7.00 of later zijn geluksvogels ;) Maar dat moet je ook niet verwachten, op zich is 6.00 een heel normale wakkertijd voor baby's, alleen vinden wij ouders dat wat te vroeg...
Als ze hier in de nacht wakker wordt geef ik vaak 90cc melk of ik neem haar soms tussenin, meestal werkt dat wel!

Gebruiker..557 al geloof ik ook niet helemaal in die straling, zn bedje heeft wel al op 3 verschillende plekken in zn kamer gestaan. Mn schoonmoeder is een aantal maanden geleden zelfs met reinigende wierrook door zn kamer gegaan. 
Zazou klopt, de nachten gingen redelijk (19.00 - 05.00) en de dagen waren pittig, maar aan een 2 a 2,5 uur slapen kwamen we wel. Nu dat overdag is gezakt naar 1 a 1,5 uur zijn de nachten vreselijk.
cvb met 06.00 u zou ik ook redelijk content zijn hoor, zeker aangezien hij er meestal 18.30 in ligt. Maar hij is uren wakker snachts en is ontroostbaar, ook als je m oppakt. Overstrekken enzo, echt moe. En dan hoop je dat hij na al dat gespook s ochtends wat langer slaapt maar helaas.

Hier is de wakkertijd sochtends echt Max 2 uur. Ik zie bij jullie langer. Wanneer ik hem na Max 2u op bed leg slaapt hij 1.5u in de ochtend (vaak) en als ik hem langer wakker ga houden slaapt hij dit slaapje ook korter.
verder heb ik weinig ideeen. Hier de afgelopen 3 weken bijna iedere dag om 5.00u wakker en ook de struggle tussen 2/3 slaapjes en een mopperig kind. Hoop dat het hier maar een fase is. Weet in ieder geval dat je niet alleen bent ? 

Lieve mama's het is echt zwaar. Slaapgebrek is killing. Kwam laatst een vriendin tegen, haar dochter (paar maanden ouder weliswaar) had lekker uitgeslapen tot 10:00, en zij ook. Ik was alweer vanaf 05:00 in de weer. Argh, dan kan ik zo jaloers zijn! Al ben ik al jaloers op al die mensen die tot 07:00 in bed liggen, dat is bij ons dit laatste halfjaar maar 1 keer gebeurd. ? Onze dochter slaapt gelukkig wel twee keer anderhalf uur overdag. Eerst had ze daar meer moeite mee en was het een geworstel met wakkertijden. Ik weet niet wat er verandert is, maar het ging twee maanden geleden ofzo ineens beter. Heb je ook geen ruk aan maar ja. Ik hoop dat het bij jullie ook nog zo kan gaan.
Ons slaapschema:
05:30-06:00 wakker
Havermoutpap van 200ml opvolgmelk met fruit
09:15/09:30 dutje anderhalf uur (eerder in bed heeft geen zin, ze is niet eerder slaperig, maar blijf het af en toe proberen)
11:00 Fruithap met yoghurt
12:30 Boterham met margarine + fles 90/3
13:30/14:00 dutje anderhalf uur 
16:00 Groentehap
17:30  Avondetenmet de pot mee 
18:30 fles 180/6
18:45 Slaapritueel en slapen om 19:00 (is het idee dan hè, 8/10 keer gaat dit goed, afgelopen dagen is het vaak een uur jengelen... Niet echt huilen maar gewoon onvrede) 
❤️? 

Juffielies, wij houden idd ook wakkertijd van 2 uur aan 's ochtends. Zou je dat niet kunnen proberen prilgeluk, ondanks dat het dan al vroeg valt, dat eerste slaapje. Als hij maar korte slaapjes doet kom je dan misschien wel op 3 slaapjes uit zoals iemand anders opperde. 

Terug
Bovenaan