Danischa/Marise

he grr...heel verhaal getypt, loopt mijn kat over het toetsenbord (alles weg).

Jammer dat je ongesteld bent geworden tessa!! Maar we gaan voor ronde 2. Zou wat wezen als we allemaal in ronde 2 zwanger raken.... ! xxx

he grr...heel verhaal getypt, loopt mijn kat over het toetsenbord (alles weg).

Jammer dat je ongesteld bent geworden tessa!! Maar we gaan voor ronde 2. Zou wat wezen als we allemaal in ronde 2 zwanger raken.... ! xxx

Precies meiden! We zitten allemaal in ronde 2... we gaan er weer voor...En voor jou gaat het al best weer opschieten he Marise!

Ik was wel teleurgesteld maar had het ook verwacht dat maakte de teleurstelling minder groot. Had echt verwacht dat ik er de hele dag de balen van in had. Maar gelukkig viel dat mee. Ik heb wel veel meer last van mijn ongesteldheid nu ik met de pil gestopt ben. Hebben jullie hier ook verandering in gemerkt?

Goed weekend!

Precies meiden! We zitten allemaal in ronde 2... we gaan er weer voor...En voor jou gaat het al best weer opschieten he Marise!

Ik was wel teleurgesteld maar had het ook verwacht dat maakte de teleurstelling minder groot. Had echt verwacht dat ik er de hele dag de balen van in had. Maar gelukkig viel dat mee. Ik heb wel veel meer last van mijn ongesteldheid nu ik met de pil gestopt ben. Hebben jullie hier ook verandering in gemerkt?

Goed weekend!

@Tessa, Ik heb nu ook meer last van me ongestelheid. Het duurt wat langer en het is wat meer, ook voel ik het nu al eerder aankomen. Voorheen met de pil was ik maar 3/4 dagen en nu echt 6 dagen. Dat is wel jammer...maar goed. Hopelijk straks 9maanden niet ongesteld ;)

Sinds me vriend er achter is dat je meer kans hebt op een jongen als je veel seks hebt rond de eisprong, blijf ik bezig ;) hahaha

Alhoewel me ovulatietesten zeggen nog weinig. Steeds maar een vaag streepje! ene ietsje donkerder dan de ander, maar het wisselt steeds! Vreemd....

Alhoewel me ovulatietesten zeggen nog weinig. Steeds maar een vaag streepje! ene ietsje donkerder dan de ander, maar het wisselt steeds! Vreemd....

Ja gek he! Ik ben vrijdag ongesteld geworden, maar heb nu nergens meer last van. Het heeft dus nog geen 2 agen geduurd. Dat is wel weer het andere uiterste...
Hoe werken die ovulatietesten dan precies? Via je temperatuur ofzo?
Ha ha, ja is dat zo ja rond je eisprong meer kans op een jongetje? ha ha

xxx

Terug
Bovenaan