Danischa/Marise

Hi Meiden,

Ik heb ook meer last van mijn pijn tijdens mijn menstruatie... Maar dat had ik ook al voordat ik begon met de pil.

Ik ben ook wel benieuwd hoe die ovulatietesten werken. Wij zitten aankomende week in de vruchtbare periode zo we zijn alvast begonnen en we zien het dan wel weer..

Succes Marise!

Liefs

Hi Meiden,

Ik heb ook meer last van mijn pijn tijdens mijn menstruatie... Maar dat had ik ook al voordat ik begon met de pil.

Ik ben ook wel benieuwd hoe die ovulatietesten werken. Wij zitten aankomende week in de vruchtbare periode zo we zijn alvast begonnen en we zien het dan wel weer..

Succes Marise!

Liefs

Die testen meten je LHwaarde. Vlak voor je ovulatie heb je een LHpiek en dat geeft de test aan. Dus ongeveer 1 a 2 dagen na de positieve test zul je je ovulatie hebben. Maar ik heb nu al 6 testen gedaan over 6 dagen en nog geen piek gemeten. Misschien geen ovulatie, misschien verkeerd gemeten, misschien ovulatie gemist? naja...we zullen het zien.

Het lijkt gewoon op een zwangerschapstest. 10 sec in je urine houden en klaar...zo gepiept! Als het deze maand niet raak is...ga ik volgende maand niet weer met die testen aan de gang. Zijn namelijk best prijzig en zitten nog maar in de begin rondes....

Hoi meiden hoe gaat het met jullie? Danischa hard aan het klussen? En Marise voor jou gaat het weer opschieten he! Voel je je al anders??

@Tessa... hier alles prima. We hebben aardig ons best gedaan deze 'ronde. Voel nog niets. Heb afgelopen week wel 2 wedstrijden gespeeld deze waren best pittig. Hopelijk heeft dit geen effect gehad.

Maare mijn ovu testen zijn en waren afgelopen week nog steeds vaag.... wel een streep te zien maar niet net zo duidelijk als de teststreep.

Naja we zullen het merken nog 12 dagen wachten :)

@Tessa... hier alles prima. We hebben aardig ons best gedaan deze 'ronde. Voel nog niets. Heb afgelopen week wel 2 wedstrijden gespeeld deze waren best pittig. Hopelijk heeft dit geen effect gehad.

Maare mijn ovu testen zijn en waren afgelopen week nog steeds vaag.... wel een streep te zien maar niet net zo duidelijk als de teststreep.

Naja we zullen het merken nog 12 dagen wachten :)

Hoi Marise,

Wat doe je voor wedstrijden? Als het goed is hoeft sport daar geen invloed op te hebben toch?

Danischa...hoe gaat het met jou?

Happy pasen meiden!

Hoi Marise,

Wat doe je voor wedstrijden? Als het goed is hoeft sport daar geen invloed op te hebben toch?

Danischa...hoe gaat het met jou?

Happy pasen meiden!

Terug
Bovenaan