De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Hoi dames! Ben ik weer! Wat leuk om weer even bij te lezen. Fijn dat het goed gaat met jullie. ? 
Vandaag ben ik alweer 13+2 en ik begin mij gelukkig weer wat beter te voelen. De misselijkheid steekt af en toe nog de kop op, maar niet meer elke dag, dag in dag uit. ? Heb wel ontzettend last van vette haren en een rode huid met pukkels, dat is iets minder ...
Ik vond de bekendmaking bij familie, vrienden en collega's zo ontzettend leuk en bijzonder om te doen. We hebben allemaal leuke reacties gehad en ook al wat cadeautjes gekregen. Ik smelt bij al die kleine rompers en pakjes. ?
Over drie weken hebben wij de geslachtsbepaling en ik kan niet wachten. Mijn gevoel neigt een beetje naar een meisje, maar een jongen vinden we net zo leuk. 

Zwaantje  wat fijn dat je je wat beter begint te voelrn! Dat is top! Ben heel erg benieuwd of jouw gevoel dan ook klopt! 

Pippalotta, bij jou nog nieuws?? 

Ik hoop dat er zich hier binnenkort meer dames kunnen aanmelden:)

Ha meiden!
Afgelopen zaterdag is onze dochter Lisa geboren! Het was een zware bevalling maar gelukkig zijn we thuis en is alles nu goed. Lisa is een prachtig meisje en we genieten volop van haar!

@PippaLotta Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje! Fijn om te lezen dat jullie lekker thuis zijn en dat het goed gaat. Geniet van elkaar en pas op jezelf!

Pippalotta wat prachtig, super gefeliciteerd!! Hoe ervaar je de eerste dagen met je kleine meisje? Ben zo blij voor je!   Net zoals Bobelle ook vraagt, Mag ik vragen hoe je bevalling was?  Zo niet begrijp ik dat ook helemaal hoor! 

Bobelle fijn dat jullie meisje goed groeit. Nu inderdaad hopen dat ze nog even gaat draaien! Hoe voel jij je nu? 

Zwaantje hoe gaat ie met jou? 

Hier vandaag de geslachtsbepaling en wij krijgen een jongetje?  en bovenal, alles was goed en zag er gezond uit! Hij lag wat moeilijk maar toch goed kunnen zien dat t een jongetje was! 

Ikbendoutzen wat heerlijk weer een goede echo! En zó leuk om het geslacht nu te weten... maakte het hier wat minder abstract :) ben je nu rond de 16 weken? 
Ik voel me hier nog goed hoor :) mag nog steeds niet klagen met hoe het gaat. Het is ook nog niet mega veel zwaarder geworden, ja moet nog steeds opletten met activiteiten op een dag maar zolang ik dat in de gaten hou is er niks aan de hand. Liggen begint nu wel wat ongemakkelijker te worden haha! 
Gister een fotoshop gehad, super blij met het resultaat! Maar dacht wel "wauw wat een buik en ik moet nog 2 maanden!" Dus vanochtend meteen evem op de weegschaal.. er zit nu in totaal 10 kg bij (met 31.5) dus dat is geloof ik nog "op schema" haha

Bobelle  ja klopt! Het wordt nu inderdaad veel concreter, gisteren al leuke kleding besteld voor een vermogen hihi   klopt hoor, ik zit zaterdag op precies 17 weken. 

Wat fijn dat het fysiek allemaalnog te doen is en ook goed dat je er veel rekrning mee houdt! Tot wanneer ga je werken? 10 kilo is heel mooi inderdaad, die ben je na de geboorte vast zo weer kwijt.  En wat super leuk dat je een foto shoot hebt laten doen, is een mooie herinnering voor later! 

Terug
Bovenaan